Hotel Rhino Lodge & Hotel (in Sauraha) ***

Hotel Rhino Lodge & Hotel (in Sauraha) ***

Hotel Rhino Lodge & Hotel (in Sauraha)
Hotel Rhino Lodge & Hotel (in Sauraha)
4,9

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Rhino Lodge & Hotel (in Sauraha) voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Rhino Lodge & Hotel (in Sauraha) in het Nederlands

Goed voor enkele overnachtingen

Dzqtgm, 19-10-2016

Deze lodge is vrij centraal gelegen in Chitwan. Ruime kamer op de derde verdieping. Om deze te bereiken moet je via een smalle metalen trap. Zeer gevaarlijk bij regen. Te pas en te onpas geen electriciteit en werd de generator slechts zelden gestart. Bij vertrek hebben wij onze valiezen met een zaklamp moeten inpakken. Niemand aanwezig om onze valiezen naar beneden te brengen! Het ontbijt was in orde.

Geen lift aanwezig.

Gezeliige plek in de natuur

Els, 26-10-2008

Lekker zwembad, leuke simpele kamers, gezellige bar en de rivier en winkeltjes op loopafstand.

Een mooie plek om bij te komen van de drukke steden.

Fijn daar te zijn.

Segers, 12-8-2008

Onzettend aardig personeel.

Lunches waren matig.

Kamers prima in orde.

Rhino Lodge & Hotel ligt aan de winkelstraat in Sauraha

Djoser reizen Duitsland, 15-1-2008

Rhino Lodge & Hotel ligt aan de winkelstraat in Sauraha. Het bestaat uit meerdere blokken van 8 kamers 2 verdiepingen hoog zonder lift. De kamers zijn acceotabel en schoon. Badkamer met douce en toilet. Het geheel bevindt zich in een prachtige aangelegde tuin. Het hotel ligt aan de Rapti rivier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhino Lodge & Hotel (in Sauraha) in Chitwan Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhino Lodge & Hotel (in Sauraha) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rhino Lodge & Hotel (in Sauraha) scoort een 4.88 uit 10 op basis van 4 reviews.