Hotel Parkside (in Sauraha)

Kleine hotelsWeer vandaag28°14°
Hotel Parkside (in Sauraha)
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Parkside (in Sauraha) voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Parkside (in Sauraha) in het Nederlands

Aanrader

belinda
24-1-2009

Voor 80 euro, 2 overnachtingen incl alle heerlijke maaltijden, en excursies zoals kanotocht+junglewalk, olifantensafari, bezoek aan elephant breeding centre, museum bezoek en cultureel avondprogramma, een aanrader. Service is perfect en personeel is echt vriendelijk. Schone kamers. Niet te groot hotel.

In oktober ga ik weer 3 dagen terug

Gereisd alleenreizend in januari 2009

The place to be in Chitwan Royal National Park

Marianne Plomp
11-1-2009

Het parkside hotel is helemaal super! De mensen die er werken doen alles om je verblijf zo geweldig mogelijk te maken. Het hotel is erg persoonlijk en de gidsen zijn geweldig! Zo zag onze gids Gopal de luipaard liggen die wij nooit hadden kunnen zien. Ook als daarom de safari wat langer duurt dan gepland, geen punt! Het eten is super! Goed aangepast op onze westerse behoeften. Jammer dat ze nog steeds niet in de lonely planet staan. Ook doen ze veel ontwikkelingswerk in hun eigen dorp. De nepalezen die hun eigen volk helpen. Dat zie je niet vaak. De winkel met papier van olifanten poep is een van de projecten die ze hebben. Als je naar Chitwan gaat....verblijf dan in hotel parkside. De beste keus die je kan maken!

Gereisd met vrienden in oktober 2008
2008

Het Hotel Parkside biedt een zeer persoonlijke verzorging, niets is hun te veel. Alle kamers zijn voorzien van airco.In de prachtig schaduwrijke aangelegde tuin kan men zich terugtrekken.Ook staan in de tuin enkele speeltoestellen voor de kinderen. Wij zijn met hun eigen opgeleide gidsen de jungle in geweest waar ze al onze persoonlijke wensen probeerden in te vullen. Verder hebben ze 3 eigen olifanten om tochten in de jungle te maken. Wat ons erg aansprak is dat de jonge hoteleigenaar erg veel doet wat wij noemen ontwikkelingswerk. Zo zijn er 12 vrouwen opgeleid om kleding te naaien om zo in hun eigen onderhoud te kunnen voorzien. Kinderen van het dorp krijgen bijles, kleding, school-boeken en een goede maaltijd in het hotel.Reist u weer verder in Nepal dan zullen ze er alles aan doen om dat zo goed mogelijk voor u te regelen.

Gereisd met partner in Wed May 21 2008 10:22:59 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkside (in Sauraha) in Chitwan Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkside (in Sauraha) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.