Hotel Parkside (in Sauraha)

9.1Fenomenaal

Nepal, Nepal, Chitwan Nationaal Park

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Parkside (in Sauraha) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

8 reviews over Hotel Parkside (in Sauraha)

• 9belinda24-01-2009

Aanrader

Voor 80 euro, 2 overnachtingen incl alle heerlijke maaltijden, en excursies zoals kanotocht+junglewalk, olifantensafari, bezoek aan elephant breeding centre, museum bezoek en cultureel avondprogramma, een aanrader. Service is perfect en personeel is echt vriendelijk. Schone kamers. Niet te groot hotel.

In oktober ga ik weer 3 dagen terug

Alleen gereisd in januari 2009

• 9Marianne Plomp11-01-2009

The place to be in Chitwan Royal National Park

Het parkside hotel is helemaal super! De mensen die er werken doen alles om je verblijf zo geweldig mogelijk te maken. Het hotel is erg persoonlijk en de gidsen zijn geweldig! Zo zag onze gids Gopal de luipaard liggen die wij nooit hadden kunnen zien. Ook als daarom de safari wat langer duurt dan gepland, geen punt! Het eten is super! Goed aangepast op onze westerse behoeften. Jammer dat ze nog steeds niet in de lonely planet staan. Ook doen ze veel ontwikkelingswerk in hun eigen dorp. De nepalezen die hun eigen volk helpen. Dat zie je niet vaak. De winkel met papier van olifanten poep is een van de projecten die ze hebben. Als je naar Chitwan gaat....verblijf dan in hotel parkside. De beste keus die je kan maken!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9H.Grégoire21-05-2008

Het Hotel Parkside biedt een zeer persoonlijke verzorging, niets is hun te veel. Alle kamers zijn voorzien van airco.In de prachtig schaduwrijke aangelegde tuin kan men zich terugtrekken.Ook staan in de tuin enkele speeltoestellen voor de kinderen. Wij zijn met hun eigen opgeleide gidsen de jungle in geweest waar ze al onze persoonlijke wensen probeerden in te vullen. Verder hebben ze 3 eigen olifanten om tochten in de jungle te maken. Wat ons erg aansprak is dat de jonge hoteleigenaar erg veel doet wat wij noemen ontwikkelingswerk. Zo zijn er 12 vrouwen opgeleid om kleding te naaien om zo in hun eigen onderhoud te kunnen voorzien. Kinderen van het dorp krijgen bijles, kleding, school-boeken en een goede maaltijd in het hotel.Reist u weer verder in Nepal dan zullen ze er alles aan doen om dat zo goed mogelijk voor u te regelen.

Gereisd met partner in mei 2008

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen