Hotel Maruni Sanctuary Lodge

Kleine hotelsWeer vandaag31°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Maruni Sanctuary Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Maruni Sanctuary Lodge in het Nederlands

Prachtige lodge midden in de natuur

Rob
29-11-2010

Maruni Sanctuary Lodge ligt midden in national park Chitwan. Je slaapt er heerlijk rustig in comfortabele ruime kamers (je kan ook huisjes huren). De service is optimaal zowel in het restaurant als de gids van het hotel. Er zijn leuke excursies te doen zoals een kanotocht over de rivier, met een ossenkar door het dorp en omgeving, olifanten rit,enz. De gids zorgt voor net dat beetje extra. In de buurt kan je neushoorns 'spotten'. De kamers zijn schoon. Het voelt er wel wat klam aan als het geregend heeft. (geen verwarming, dus als je nat regent duurt het dagen voordat je kleren droog zijn)

Gereisd met partner in september 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maruni Sanctuary Lodge in Chitwan Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maruni Sanctuary Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.