Lodge Jungle Sunset Camp

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag27°13°
Lodge Jungle Sunset Camp
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Jungle Sunset Camp voor je op een rij gezet:

3 reviews over Lodge Jungle Sunset Camp in het Nederlands

Beste hotel in Chitwan!!

jitske
1-12-2016

fantastisch hotel, de kamers zijn schoon en zien er mooi uit, er is warm water (wat zeldzaam is in nepal) en er waren zelfs schone handdoeken! uitzicht is fantasch, je kijkt uit over de rivier die grenst aan het Nationaal park. smorgens gaan hier de olifanten in bad, dus bij je kopje koffie kan ie lekker naar de olifanten kijken! of met ze in bad gaan.

Het personeel is super vriendelijk en wil je je heel graag helpen. maar dringen niks op. alle trips zijn hier te boeken.
Normaal gesproken ben ik daar niet van maar het is overal even duur en de gids die bij het hotel werkt is echt fantastisch. hij weet alles over dieren en ruikt zelfs een tijger op afstand.

dus kortom een heerlijk hotel met mooie/fijne mensen. ga er heen geniet!

Gereisd met partner in december 2016

Geweldige vriendelijke plek

Martin Sweers
1-12-2016

Dit hotel is een geweldige uitvallen voor alle verschillende activiteiten in Chitwan National Park. Het personeel is super vriendelijk en gaan in alle lengte om je te helpen. Ze hebben ons een goede prijs geboden voor de kamer die naar Nepalese standaarden super schoon was en voorzien is van warm water.

De privé jungle tour die we hebben gemaakt samen met Norris die ook in het hotel werkt was geweldig. Veel wild gezien en veel ruimte voor foto's en rustige momenten omdat we in een privé jeep zaten. Het kost echt wat meer maar als je met een gezin bent en je naar Nederlandse maatstaven tekens kost het niet zoveel. Je kunt dan echt in rust genieten van het oerwoud.

Deze mensen hebben het zwaar na de aardbeving in 2015 er is weinig toerisme en dat zie je ook aan de onderbezette hotels en de deals die je kan maken. Ze hebben ieder beetje nodig een perfecte tijd om ze te helpen en naar Nepal te trekken.

Gereisd met partner in november 2016

Jungle Sunset Camp op Chitwan National Park is een middelgrote geprijsd hotel met uitstekende ligging. uitzicht op de rivier en de jungle is gewoon aan de voorkant. medewerkers zijn friendly.room was schoon en spacious.clean bathroom.we echt een geweldige tijd gehad hier.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lodge info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Jungle Sunset Camp in Chitwan Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Jungle Sunset Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.