Hotel Jungle Safari Resort

Kleine hotelsWeer vandaag28°12°
Hotel Jungle Safari Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Jungle Safari Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Jungle Safari Resort in het Nederlands

Onvergetelijke ervaring

fensje
11-4-2012

Een fijne accomodatie om in te verblijven. Mooie grote slaapkamer met klamboe, ruime badkamer (zelfs een bad). Eten was goed verzorgd. Service is erg hoog, het personeel is erg vriendelijk en wil het je graag naar de zin maken. Je zit heel dicht bij het "centrum". Wij waren een paar dagen hier maar hadden het niet willen missen. We hadden een heel druk programma maar het was echt helemaal geweldig. Bishnoe heeft heel erg zijn best gedaan om het ons naar ons zin te maken. Hij heeft heel veel laten zien, verteld echt geweldig, hij had er zelf ook veel plezier in. Wij hadden het geluk dat het nog niet druk was en wij dus een prive gids hadden, dit was echt top. Het is echt een aanrader om het hele programma te doen, zodat je alles meemaakt.

Gereisd met partner in februari 2012

Het Jungle Safari Resort in Chitwan is een geweldig resort om gedurende de tijd in Chitwan te verblijven. Het resort zelf is prachtig, met een goed onderhouden tuin en ruime kamers met mooi uitzicht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreken een aardig woordje Engels. Ook organiseert het resort in samenwerking met lokale inwoners van Chitwan excursies en activiteiten die zeer de moeite waard zijn. Zelf ben ik op jungle safari geweest en dit was zeer indrukwekkend! Met een houten bootje vaar je bijna letterlijk tussen de krokodillen door...

Het eten in het restaurant van het Jungle Safari Resort is zeer lekker, je kan er zowel Nepalees als Continentaal eten krijgen en het is allemaal lekker bereidt.

Ik raad iedereen die naar Chitwan gaat dit resort zeer zeker aan, het is absoluut de moeite waard!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jungle Safari Resort in Chitwan Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jungle Safari Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.