Lodge Jungle Safari Lodge

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag30°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Jungle Safari Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Jungle Safari Lodge in het Nederlands

Goede keuze!

Petra, 1-9-2010

Prima plaats, midden in Sauraha. De ruime en schone kamers zijn voorzien van airco, fan en badkamer met toilet en douche. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Toen wij er waren, was de lodge vol met een groep uit India. Voor de lunch en diner mochten wij zelfs ons eigen menu samenstellen. Het eten is royaal en lekker. Complimenten aan de kok. Het programma kun je vooraf zelf naar eigen keuze samenstellen en ter plaatse kun je ook nog wijzigingen aanbrengen. Voor het personeel is echt niets teveel! Een hele goede keuze voor een verblijf in Chitwan!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Jungle Safari Lodge in Chitwan Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Jungle Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Jungle Safari Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.