Chitwan Nationaal Park

We hebben een aantal aanbieders voor Chitwan Nationaal Park voor je op een rij gezet:

vakanties Chitwan Nationaal Park

Reviews over Chitwan Nationaal Park

Prachtig park

dzqtgm,
    7-1-2017

Het park wordt beheerd door een minderheden groep. Men kan kiezen uit verschillende optie's: de jungle bezoeken met een olifant, een kano of te voet. Verder is er nog een folklore dansshow in het centrum en is er ook de mogelijkheid voor een ritje met de ossewagen. De olifanten rit vonden wij niet geslaagd daar we verplicht waren om met 4 personen plaats te nemen en de ruimte voor het zitten te beperkt was. Al mijn ribben deden pijn en mijn vrouw was bijna gestikt door het gewicht van een zwaarlijvige persoon. Het moest dus geld opbrengen. Door het veel te grote aanbod van toeristen op olifanten waren er nauwelijks dieren te spotten. Er kan ook een kweekplaats bezoeken voor olifanten.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prachtig

Johanna en Ingrid,
    4-12-2013

Het is hier prachtig. We hebben op een olifant gereden, maar later hadden we hier erge spijt van. Het zat niet lekker en onze olifant had geen zin om te lopen en kreeg steeds klappen. Zielig. De junglewalk was erg leuk en het varen in een kano ook. Veel krokodillen gezien.

Gereisd met vrienden in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wel doen!

fam_klaver,
    13-2-2013

Chitwan N.P. is een park met veel wateren waar je prachtige vogels kan spotten. Tijdens ons verblijf hebben we verschillende safari's gedaan en veel dieren gezien: neushoorns, krokodillen, apen, python, varaan, verschillende soorten herten, jungle kat...geen tijger, maar ze zitten er wel. Het bewijs was een pootafdruk die we wel gezien hebben.

Gereisd met partner in januari 2013

Chitwan een goede mogelijkheid voor een safari

Steve,
    25-3-2012

In Chitwan is het goed mogelijk om safari's te doen, dit kan op de rug van een olifant, per kano, te voet of met een jeep. Met een beetje geluk zie je neushoorns, krokodillen en herten, en met nog meer geluk zie je een boa constrictor en met heel veel geluk zie je een tijger.

Gereisd met partner in maart 2012

tropisch laagland

Arija,
    14-3-2012

Prachtig natuurgebied. Een prettige afwisseling en ontspannend om in dit tropische laagland van Nepal, de Terai te komen. De Terai is een vlakke, laaggelegen strook aan de zuidelijke grens van Nepal. Huur een fiets, bezoek de dorpen, jeepsafari, zonsondergang aan de rivier. Je verblijft in Sauraha, een klein dorpje langs de rivier aan de rand van het Chitwan NP. Ga op safari; te voet, per kano, jeep én op de rug van een olifant. Het park heeft een relatief grote neushoornpopulatieen wordt voorts bewoond door tijgers, beren, luipaarden, apen en honderden vogelsoorten. Niet overslaan!

Gereisd met vrienden in januari 2012
Chitwan Nationaal Park scoort een 8,5 uit 10, op basis van 24 reviews