Bandipur

Reviews over Bandipur

Hotel The Old Inn

Gulten,
    18-3-2012

Hotel The Old Inn in Bandipur vond ik erg leuk.

In Bandipur is niet veel te beleven maar als je even tot rust wilt komen dan is dit de ideale plek.

The Old Inn is gelegen aan een rustige straat er rijdt geen verkeer door de straat en dat vond ik een verademing. Zelf had ik een kamer met uitzicht op de Himalaya's. Het is schoon hotel, je deelt wel de douche en toiletten maar dit was allemaal schoon.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Authentiek hotel

Rob,
    29-11-2010

The Old Inn hotel te Bandipur bestaat uit een authentiek gebouw (gerenoveerd) met verschillende kamers op een aantal verdiepingen. Er is een dakterras aan de achterzijde met een geweldig uitzicht op de bergen. De kamers zijn eenvoudig, maar goed en schoon. Het eten is erg goed en wordt door een jonge kok bereid in de keuken (kan je zelf bekijken als je wilt) Het personeel is erg betrokken bij de gasten en persoonlijk. Een van hen kan je gidsen door de bergen of omgeving. Je maakt dan prachtige tochten. 's Avonds is het erg gezellig in het restaurant annex 'lounge'.

Gereisd met partner in september 2010

terug in de tijd

Familie Gunst,
    22-8-2010

In april hebben wij in dit koloniale hotelletje gelogeerd. Het was eenvoudig, maar straalt zo een sfeer uit.Ook het dorpje is leuk. De kinderen spelen op straat met elkaar, net zoals wij dat vroeger ook deden.

Het eten in het hotel was echt super! Heerlijk vers.

Gereisd met vrienden in april 2010

Rustieke plek zeker een aanrader

Peter,
    4-4-2010

In het nog door het toerisme niet ontdekte Bandipur staat een leuk hotel The Old Inn. Je moet van dit hotel niet verwachten dat je alle luxe aantreft volgens de westerse maatstaven. Het water en elektra is niet 24 uur voorradig, er zijn gezamelijke douche en wc- gelegenheden, maar de bevolking is super. Ook de lokale pub waar onder andere een lekkere yoghurtdrank (Lassie) genutigd kan worden is zeker een aanrader. Ook de omgeving is leuk om een wandeling te maken. De kamers zijn klein maar fijn (een koffer is niet aan te raden). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in maart 2010

Echt super gaaf hotel

Sebastian,
    21-2-2010

Warm en mooi hotel. Met een zeer vriendelijk en gastvrije manager

Gereisd met vrienden in februari 2010
Bandipur scoort een 8,5 uit 10, op basis van 3 reviews