Nepal

Reviews over accommodaties in Nepal

Geweldig hotel

Frank,
    2-2-2015

Dit hotel was één van de betere tijdens onze rondreis. Kamers groot genoeg. Perfecte bedden en mooie badkamer met super douche. Ontbijt goed verzorgd. Tijdens ons verblijf was het erg fris en daardoor lastig dat er maar 5 tafels binnen stonden. Laatkomers moesten daarom op het terras ontbijten. Heel veel winkeltjes én restaurants op loopafstand

Gereisd met vrienden in januari 2015

Niet doen

de heijnentjes,
    24-3-2014

Personeel is gemaakt vriendelijk en verwacht voor alles fooi. Vieze tafels en kopjes bij het ontbijt. Ontbijt zeer uitgebreid, gebakken eitjes, soorten brood, verschillend beleg, indiaas ontbijt, sapjes koffie thee enz. 15 minuten lopen tot Thamel.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede uitvalsbasis voor Pokhara en alle excursies

debora1812,
    17-11-2013

Aan het begin/eind van de drukke straat waar alle restaurants, winkels en de 'boulevard' is, allemaal op loopafstand en omdat je niet er middenin zit geen last van geluid. Pinautomaat voor de deur. Heel vriendelijk personeel (al het personeel). Elke ochtend net even een ander ontbijt met voldoende keus.

Gereisd met partner in oktober 2013

Prima hotel

Michel LEBON,
    16-12-2012

Een aangenaam hotel, 24/24 u elektriciteit (in Kathmandu is slechts beperkte elektriciteit), erg vriendelijke bediening, prima restaurant (en niet duur), rustig gelegen en toch vlakbij het oude stadscentrum. Kamers zijn onderling wel verschillend.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi

cies,
    15-4-2012

mooi hotel je ziet overal nog dat dit een paleis is geweest

Gereisd met vrienden in maart 2012