Nederland

13.306

vakanties Nederland

We hebben een aantal aanbieders voor Nederland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Nederland

Geslaagd verblijf én mooi weer!!

Jan Stellingwerff,
    20-3-2019

Goede OV-verbinding met NS-station Vlissingen, ligging vlakbij Boulevard, afstand tot centrum minder gunstig. Vriendelijke medewerkers, goede keuken, bescheiden menukaart, prima kamers

Genoten!

Loes Behet-Seton,
    20-3-2019

Leuk hotel aan het strand van het IJsselmeer. De kamers zijn goed en netjes. Wij zaten aan de parkeerplaats kant, begane grond, met een klein zonnig terrasje met een haag ervoor zodat je niet op de parkeerplaats keek. Restaurant helemaal vernieuwd, mooi ruim en stijlvol, met gezellige zitjes. Bediening was vriendelijk, ondanks dat er ook een trouwfeest was. Alleen s Avonds iets gedronken. Lekker groot terras aan het ruime strand. Het was prachtig weer, dus wij hebben genoten.

In maart 2019 nogmaals een weekend bezocht, met partner en hond. Het is een hond vriendelijk hotel, hond mag in t restaurant. Wij hebben dit keer ook in t restaurant gegeten en dat was prima verzorgd, smakelijk en ruim voldoende, vriendelijke bediening. Al met al voor herhaling vatbaar.

top gedeeld

tonny hemel,
    18-3-2019

alles was goed top mooi weer en lekker aan strand

Gereisd met partner in augustus 2017
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019
    Bedankt voor je review, Tonny! Zo te lezen heb je een geweldig verblijf gehad! Wat fijn dat het ook mooi weer was, dat maakt het verblijf helemaal compleet :)

Voldoende reden om nog eens terug te komen.

Mels van den Boogaard,
    18-3-2019

Een wandeling van slechts 5 minuten brengt je op de boulevard. Aan de haven bevindt zich het Zeeuws Maritiem Museum. Een bezoek aan dit museum is beslist de moeite waard. Van de menukaart kan je zelf een twee, drie of viergangen menu samenstellen.De prijs is heel aantrekkelijk, vooral als je vooraf reserveert.De keuze is ruim en de kwaliteit hoog en vooral ook smaakvol.

Gereisd met partner in maart 2019

Ik zal er zeker vaker komen

Jeannette,

Wij komen er vaker

Altijd goed kamers goed ,schoon badkamer schoon bedden uitstekend eten uitstekend

En het personeel ook altijd vriendelijk en behulpzaam

Dankje