• 2.895

Reviews over accommodaties in Nederland

Kindjes vonden het super

Brenda,
    9-12-2018

Super leuke midweek gehad , hadden een een 5 persoons bungalow geboekt ( ik persoonlijk keek uit naar het bad omdat we thuis een douche hebben) ipv hiervan kregen we een verniewde 6 pers bungalow vlak bij de Plaza, hier was dus geen bad aanwezig toen ik dit melde wou ze ons meteen omboeken dus een super service. Heel vriendelijk personeel ,kindjes vonden puk en Pelle en Bolo geweldig. Ook de Sint was van de partij en deed een show waarbij iedereen ook nog een leuk cadeautje kreeg. Ondanks de werken hebben ze alles nog goed aangepakt qua verplaatsing van de show enz .. jammer dat de pizzeria er niet meer is want dat was echt een aanrader en ook de kinderen vinden dit leuk.huisje was zeer proper alles aanwezig en een groot pluspunt zowel beneden aan de trap als boven beveiligingshekjes voor de kinderen !

Veel te belven en goed onderhouden.

Lavinia,
    8-12-2018

Een mooi en goed verzorgt park. Wij hadden een gerenoveerd 5 persoons huisje. Die waren erg mooi en goed schoon. Er zijn genoeg leuke activiteiten te doen. Het zwembad is een topper, veel glijbanen en een leuke wildwatervaren, voor ieder wat wils. Een groot pluspunt vonden wij dat de hond de plaza mee naar binnen mag. En ook bij ons mocht zitten bij het café om wat te drinken. Alleen niet in het restaurant wat ook begrijpelijk is. Het personeel was zowel aan de receptie als bij de horeca gelegenheden erg vriendelijk.

Ons zoontje heeft zich erg goed vermaakt en wij komen in het voorjaar zeker terug!!

Zelfs manlief vindt kamperen nu leuk....

Jellien,
    8-12-2018

Ik trek met mijn dochters en ons kleine caravannetje heel Nederland door en we kamperen overal en nergens. We hebben het reuze naar ons zin en genieten overal, maar als manlief mee gaat, gaan we naar de Beerze Bulten. Hij houdt niet van kamperen, maar op de Beerze Bulten heeft zelfs híj het naar zijn zin....! De plaatsen zijn ruim (er zijn hele rustige plekjes, vind 'ie ook fijn), de omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen, het theater is top niveau, de activiteiten zijn zeer gevarieerd, de welness is heerlijk en het brood in de winkel is verrukkelijk. En zo komt het dat ik, dankzij de Beerze Bulten mijn man ieder jaar weer een weekje aan het kamperen krijg! :)

Super park!

Anouk,
    7-12-2018

Wat een super leuk park! Jammer dat de plaza verbouwd werd maar dit was netjes van te voren aangegeven. Wij zaten in een gerenoveerd 6 persoonshuis, niet groot maar met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen top, Het huisje was brandschoon. Leuke activiteiten te doen, rond sinterklaas een sinterklaasbungalow, geweldig. Ook de kinderbingo was een succes en natuurlijk het zwembad was super. Wij hadden 1 avond de gourmet geboekt, was heel uitgebreid en werd bij het huisje bezorgd echt een aanrader. Wij komen zeker nog is terug.

Fantastisch. Zeker nog eens terug.

Angelique,
    7-12-2018

Fantastisch hotel. Alles is heel goed verzorgd.