Hotel Van der Valk Ara Zwijndrecht

Hotel Van der Valk Ara Zwijndrecht
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Ara Zwijndrecht voor je op een rij gezet:

183 reviews over Hotel Van der Valk Ara Zwijndrecht in het Nederlands

Anders

Perfect

2 personen
18-8-2018

Genoten van een aantal nachten , goede , mooie en vooral schone kamers , mooi uitzicht op de Maas , iets duurder , zeker waard.

Goed geholpen bij receptie en een voortreffelijk ontbijt en diner genoten. Voor herhaling vatbaar !

Goed Hotel, waar je heerlijk kunt genieten

M Holster
1-7-2018

We genoten van de verzorging in het Hotel , lekker eten en vriendelijk personeel .

De kamer was netjes en schoon.

Aan de ene kant heb je prachtig uitzicht op de Maas , de andere kant is het uitzicht veel minder. Dan kijk je op de parkeerplaats .

Twijfelachtig, zeker Geen aanrader!

Fam. de Jong
24-3-2018

Vandaag gegeten in restaurant met groep van 6 personen waarvan 2 kinderen. Waardeloze bediening, traag en ongeïnteresseerd. Moesten na lange tijd telkens aandacht vragen voor alles, drankjes, kaarten etc. Eten was lauw en niet echt warm. Zeer jammer in het verleden absoluut betere ervaringen gehad. Vandaag ver beneden peil en zeker Geen aanrader, integendeel!!!!

HotelSpecials.nl

Wat een geweldig weekend hebben we hier gehad!!

Mirjam Ooijevaar
21-1-2018

Zeer ruime en mooie kamer, met mooi uitzocht over de Maas en heerlijk gegeten!!

Altijd zalig!

janvermeir
16-10-2017

Door omstandigheden is het 2jaar geleden dat we hier konden verblijven,maar nu was het als thuiskomen.Alles was, zoals steeds ,super.De kamer heel netjes,het ontbijt en diner verzorgd.De vriendelijkheid zowel aan de balie,als in het restaurant is er heel normaal.En natuurlijk maakt het super uitzicht het plaatje compleet.Wij gaan gauw terug om weer volop te genieten.Bedankt aan iedereen die ons verblijf zo aangenaam maakte.

fantastisch

fam .grootenboer
3-9-2017

de ligging is geweldig ,service is uitstekend en het eten formidabel

Super

TL
30-8-2017

Je vertrekt dadelijk vanop de parking om te wandelen en te fietsen.

Het veerpontje ligt vlakbij het hotel.

Dus : de auto kan lekker blijven staan.

Van ontbijt tot diner, alles prima verzorgd.

Wij hadden onderweg echter pech met één van onze fietsen, kregen dan ook nog eens gratis 2 regenbuien over ons heen !

Bij aankomst in het hotel (lekker doorweekt) kregen we een upgrade naar een suite.

Mooi hotel, goed verzorgd.

Zwembad is ruim en netjes verzorgd.

Wij hadden de suite en kregen daar 2 extra bedden bij voor de kinderen , dit paste gemakkelijk de kamer was erg ruim .

Kamer had tevens een ruime bank met een grote tafel.

Badkamer was goed , maar niet comb. douche / bad was niet helemaal makkelijk.

Hotel ligt mooi aan het water , dus je hebt een mooi uitzicht op de boten.

Restaurant is goed en ontbijt is erg lekker.

Fantastisch! Top!

Marc Lily Laeveren Serneels
12-8-2017

Alles was top! Infrastructuur, ontbijt, hygiëne, onthaal, enz.....

fantastische plek

a huizer
11-8-2017

We zijn een paar dagen in hotel ara geweest en dit is een heel mooi hotel..vriendelijk personeel..mooie kamers heerlijk eten..en een fantastisch terras kortom genieten met hoofdletters

Mijn man zit in een rolstoel ..voor hem was het ook een heel mooi hotel.

We hebben de vriendelijkheid van het personeel erg gewaardeerd..hebben we vaak negatief meegemaakt..komen zeker terug

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Ara Zwijndrecht in Zwijndrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Ara Zwijndrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.