Camping Natukreek

41 reviews over Camping Natukreek in het Nederlands

Verregend

Hans
16-9-2017

Enorm gastvrij personeel van de camping en het restaurant. Helaas wordt de sfeer verpest door een vrouw die zich als campingpolitie opstelt. Jammer genoeg is de camping na een flinke regenbui een modderpoel. Dat kwam mij op een schoonmaakbeurt van ongekende omvang te staan. Grassoort en bodem zijn totaal ongeschikt voor een camping. Hoewel de toiletten en het verdere sanitair schoon zijn, is het toch wel gedateerd. Ook het systeem met het elektronische sleuteltje werkt wat moeilijk en geeft veel te kort warm water. Al met al ga ik er niet meer naar toe.

Over het algemeen vonden we de camping mooi, schoon, met vriendelijk personeel.

Wij hadden voor Natukreek gekozen omdat we de indruk kregen dat het voor onze zoon van zes leuk kon zijn. Ook kozen we daarom voor een plek op een speciaal gezinsveld.

Op de plattegrond van het gezinsterrein stond in het midden een speelplek getekend, maar die was er niet. Het merendeel van de plekken was leeg en op de bezette plekken waren gezin ruim in de minderheid. Dat gebrek aan gezinnen met jonge kinderen vonden we jammer. Het was erg rustig, doordat veel vaste gasten niet of weinig aanwezig waren.

De sauna en de hottub vonden we heel erg fijn. Ook leuk was dat er een kleine waterglijbaan was waar onze zoon zich goed vermaakt heeft. Daar staat tegenover dat de kreek zelf niet uitnodigde om in te gaan zwemmen door de bodemgesteldheid. Blubberig en veel waterplanten.

Het personeel is vriendelijk en de eigenaar heeft ons heel fijn geholpen bij een probleempje met onze caravan. Er was een actief animatieteam en het sanitair was prima en keurig schoon. De ligging was prima, er is veel te zien en te doen in de omgeving. Al met al een prima camping, maar niet voor onze hoofdvakantie. Denk dat we daarvoor naar het buitenland moeten om er zeker van te zijn dat er potentiële speelkameraadjes voor ons zoontje zijn.

Oude reviews (archief)

Voldoet aan de verwachtingen

M.Y. Wang
30-9-2016

De sfeer was over het algemeen erg gezellig op een paar vaste bewoners na die wel heel erg politie-agentje aan het spelen waren, ook was de kreek behoorlijk vies maar dat viel op te lossen door gewoon in het Brielse meer te gaan zwemmen.
Team Natukreek, Marketingmedewerker, 16-11-2016
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling, we zijn erg blij met het cijfer 8 en hopen jullie nog eens te kunnen verwelkomen.

heel goed

Roger
30-9-2016

rustig ,mooi en vriendelijke mensen
Team Natukreek, Marketingmedewerker, 30-9-2016
Bedankt voor dit mooie cijfer, Roger! We hopen je gauw nog eens terug te zien.

De rust die op het hele terrein uitstraalt vind ik perfect.

Jammer dat de internetverbinding niet altijd optimaal is.

Team Natukreek, Marketingmedewerker, 30-9-2016
Een 10, wat een mooi cijfer! Bedankt, Ria. Internet blijft een aandachtspuntje. Geniet van het najaar!

Heerlijk camperen,rust en ruimte

Henk en Sylvia Tieman
29-9-2016

Geen min punten, alles goed geregeld en een aan te raden vakantie verblijf
Team Natukreek, Marketingmedewerker, 30-9-2016
Bedankt voor deze mooie review, Henk en Sylvia. Hopelijk kunnen we jullie volgend seizoen weer verwelkomen.

Dat het een hele rustige camping is met vriendelijk personeel.Niet alleen de camping is prachtig maar ook de omgeving is mooi.

Team Natukreek, Marketingmedewerker, 30-9-2016
Beste Eddy, bedankt voor je mooie cijfer! We hopen je gauw weer te kunnen verwelkomen.

heel tevrede blijf zeker komen

michel dikkes amsterdam
29-9-2016

min punten is geen camping winkel moet boodschappen halen buiten de camping
Team Natukreek, Marketingmedewerker, 30-9-2016
Bedankt voor het achterlaten van je review, Michel! We zien jullie volgend seizoen graag weer terug.

Martin en Ria
29-9-2016

Dat het een fijne camping is
Team Natukreek, Marketingmedewerker, 30-9-2016

Martin en Ria, bedankt voor dit mooie cijfer! We zien jullie graag weer terug!

Relaxed en gezellig verblijf gehad?

Rob mol
29-9-2016

Jong of oud maakt hier niet uit.

Zeer geschikt voor degene die voor het eerst naturistisch op vakantie wil gaan.

Fijne sfeer op de gehele camping.

Team Natukreek, Marketingmedewerker, 30-9-2016
Dat is leuk om te horen, Rob! Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling en we zien jullie graag weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natukreek in Zwartewaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natukreek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natukreek scoort een 8.46 uit 10 op basis van 42 reviews.