Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten

• Activiteiten4,8
  • Onderkomen8,0

6 tips over Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten

lisette hermans, 30-12-2014
wij zijn naar Brielle geweest: leuk oud stadje en hebben een ritje gemaakt met de stoomtrein van de RTM die nog reed op 2e kerstdag. We wilden nog naar Hellevoetsluis gaan maar vanwege de hevige sneeuwval is het daar niet meer van gekomen.
W. Kroese, 22-9-2014
We vinden het park minder geschikt voor kleine kinderen omdat er veel water is.
famvandevelde, 13-5-2014
Voor jonge kinderen is hier niets te doen

stel, 22-8-2012
Als je komt om te visssen is deze plek zeer geschikt.
communicatornl, 10-7-2012
Leuke uitstapjes vanuit deze locatie te maken, met metro vanuit Spijkenisse naar Rotterdam bijvoorbeeld (dagkaartje rond €7) of Brielle, Rockanje bijvoorbeeld. Of huur een fiets op het park (wel voor 17 uur terugbrengen i.v.m. sluiten receptie). Strandje met zwemwater (en zwemlijn) op slechts paar minuten van het park.
Gerrit, 29-4-2012

Je kunt er prachtig fietsen (knooppunt routes ) Maar pas op in Rotterdam met de Maastunnel dit is een roltrap en vrij steil vooral met E-Bike .

Zuidland mooi plaatje en Spijkenisse en Hellevoetssluis zijn allemaal per fiets te bereiken