Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

75 reviews over Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten

• 9vandenBoer20-08-2020

Prachtig gelegen villapark aan water

Rustig gelegen park met mooie ruime villa’s aan het water. Je waant je in een ander land en bent echt met vakantie. Kids hebben zich prima vermaakt op het water.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7Angela snijders29-06-2020

Mooi plekje aan het water

We hebben het naar ons zin gehad. Alleen bij aankomst bij de woning,schrokken we van de hoeveelheid ganzen poep die overal lag. De technische dienst kwam dit de volgende dag schoonvegen, en we kregen een bezem. De buitenkant van het hele huis was helaas vies. Ook binnen was het niet helemaal tip top. Maar dit hebben we zelf opgelost of doorgeven, zodat ze dat konden verhelpen, na ons vertrek. Rustig park. Gigantisch mooi uitzicht. Huisje 350. Vriendelijk personeel. In dit huisje is de hond ook welkom. Gezellig ingericht. Angela En Ron Snijders

• 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 13-08-2020

Bedankt voor deze review, Angela en Ron. Wat fijn dat je verblijf naar wens is geweest, maar jammer dat jullie nog wat punten van kritiek weten te benoemen. Wij zullen verder met jullie feedback aan de slag gaan, om verbeteringen door te voeren.

Graag tot ziens!

Groetjes, Mandy

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    6R&B16-10-2019

Mooi gelegen maar huisjes iets minder

Mooi gelegen maar erg rustig. Huisjes kunnen binnen een opknapbeurt gebruiken. Personeel op t park erg vriendelijk. Huisjes type (luxe) valt wat luxe betreft wat tegen. Goede uitvalslocatie naar de kust op stad, net wat je wil.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 07-11-2019

Bedankt voor je review. Wist je dat wij druk bezig zijn met het uitvoeren van diverse restyles? Zo voorzien wij de huidige accommodaties van een nieuwe en frisse look. We hopen dat wij jou nog eens mogen ontvangen, voor een betere ervaring!

Groetjes, Cynthia

Gereisd met partner in september 2019

• 8Raimund Steenhorst27-04-2019

prachtig

Heerlijk in de natuur en aan het water. Ideaal om tot rust te komen en te genieten van het uitzicht op het Bernisse-landschap met flora en vogels.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 16-05-2019

Bedankt voor je beoordeling Raimund!

Fijn om je mooie review te lezen, eigenlijk zegt deze genoeg:-)

Graag tot een volgende keer!

Groetjes Annemarie

vissen, wandelen, fietsen, natuur

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Kees.

Super dat jullie zo genoten hebben. Dat is precies wat we onze gasten willen bieden ;) Zien we jullie nog een keer terug op Zuytland Buiten? Graag tot ziens!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Daniël Schmitz29-07-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar

Heerlijke vakantie mogen beleven. Fraaie bungalow is van bijna alles voorzien en ligt schitterend aan het water. We waren er net in de hittegolf-week, dus het was erg warm op de slaapkamers. Echter konden we overdag prima verkoeling vinden in het water. Vooral het nabij gelegen strandje is erg leuk. Het dorpje (op loopafstand) voorziet in alle behoeften, zoals supermarkt en diverse eetgelegenheden. Op het park zelf zit geen winkel. Ik kan me wel voorstellen dat bij slechter weer de verveling kan toeslaan bij kinderen, want er is op het park zelf niet veel te ondernemen. We kijken mede door het mooie weer wel terug op een erg mooie vakantie op dit park. De verhuur van bootjes en waterfietsen zijn een aanrader en bracht op het water ook vertier en verkoeling!

• 6Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Daniël.

Goed om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie accommodatie en de ligging aan het water. Indien het weer wat minder is zijn er genoeg mogelijkheden voor leuke uitstapjes met de kinderen zoals bijv. naar Kinderspeelparadijs Balorig in Oud-Beijerland. We begroeten jullie graag nog een keer op één van onze parken! Graag tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 4Janneke12-07-2018

Nooit meer!

Vreselijke park echt eens en NOOIT meer! Het park wordt bestuurd door vast permanent wonende zuur kijkende bewoners die samen met een nog zuurder beheerder het park met harde hand bestieren, pesten bij gasten, en je opjagen. Sommige eigenaren werken ook op het park aan de huisjes! Dus de afstandslijn beheerder/eigenaar is vertroebeld, als bv.de eigenaar iets niet zind aan de gasten, bekokstoven beheerder en eigenaars een plan dit 'probleem 'samen op te lossen! Huisje ging wel hoor! Als komt voor rust, die is er niet te vinden eigenaars blijven in hun huis, gaan van het hele jaar hooguit 3nachten weg en de kinderen en kleinkinderen komen hele vakanties, iedere schoolvakanties en alle vrije dagen bij hen lijkt wel een dorps leven i.p.v.vakantie /recreatiepark ' Bah...

• 1Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Bedankt voor je review, Janneke

Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Wij streven er naar om al onze gasten een fijn en ontspannen verblijf aan te bieden en vinden het vervelend dat dit bij jou niet gelukt is.

Alleen gereisd in mei 2018

• 6Marrie11-06-2018

Voor herh. vatbaar, maar niet in deze bungalow 340

Het is een schitterend huis op een zo nog mooiere plek, echter de eigenaar heeft het laten liggen op de inrichting. We waren blij, dat het mooi weer was en we op de overdekte veranda konden zitten, en niet binnen. Trouwens de vis was ook niet te vangen. Het is geen park voor kinderen: er is niets voor hen te doen.

• 5Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Marrie.

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de inrichting van jullie accommdatie. Heb je dit ook gemeld bij de receptie? We hopen dat jullie verder toch genoten hebben van de mooie natuur. Graag tot ziens op één van onze parken!

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Carla Blokland23-05-2018

Super.

Aanrader. Mooie villa's op een mooie locatie.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Carla.

Fijn dat jullie verblijf naar wens is geweest. Zien we jullie nog een keer terug op Zuytland Buiten of op één van onze andere parken? Graag tot ziens!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Annemarie13-02-2018

fantastisch

super park, goede ligging huisjes, kan niks bedenken wat niet goed was

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je mooie review, Annemarie.

Super dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en graag tot ziens op Zuytland Buiten of op één van onze andere parken!

Gereisd met partner in september 2016

Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten info