Vakantiepark

18-9-2018

vissen, wandelen, fietsen, natuur

Gereisd met partner in september 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-2-2019

Bedankt voor je review, Kees.

Super dat jullie zo genoten hebben.

Dat is precies wat we onze gasten willen bieden ;)

Zien we jullie nog een keer terug op Zuytland Buiten?

Absoluut voor herhaling vatbaar

Daniël Schmitz,
29-7-2018
  • Onderkomen9

Heerlijke vakantie mogen beleven. Fraaie bungalow is van bijna alles voorzien en ligt schitterend aan het water. We waren er net in de hittegolf-week, dus het was erg warm op de slaapkamers. Echter konden we overdag prima verkoeling vinden in het water. Vooral het nabij gelegen strandje is erg leuk. Het dorpje (op loopafstand) voorziet in alle behoeften, zoals supermarkt en diverse eetgelegenheden. Op het park zelf zit geen winkel. Ik kan me wel voorstellen dat bij slechter weer de verveling kan toeslaan bij kinderen, want er is op het park zelf niet veel te ondernemen. We kijken mede door het mooie weer wel terug op een erg mooie vakantie op dit park. De verhuur van bootjes en waterfietsen zijn een aanrader en bracht op het water ook vertier en verkoeling!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-2-2019

Bedankt voor je review, Daniël.

Goed om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie accommodatie en de ligging aan het water. Indien het weer wat minder is zijn er genoeg mogelijkheden voor leuke uitstapjes met de kinderen zoals bijv. naar Kinderspeelparadijs Balorig in Oud-Beijerland.

We begroeten jullie graag nog een keer op één van onze parken!

Nooit meer!

Janneke,
12-7-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Vreselijke park echt eens en NOOIT meer! Het park wordt bestuurd door vast permanent wonende zuur kijkende bewoners die samen met een nog zuurder beheerder het park met harde hand bestieren, pesten bij gasten, en je opjagen. Sommige eigenaren werken ook op het park aan de huisjes! Dus de afstandslijn beheerder/eigenaar is vertroebeld, als bv.de eigenaar iets niet zind aan de gasten, bekokstoven beheerder en eigenaars een plan dit 'probleem 'samen op te lossen! Huisje ging wel hoor! Als komt voor rust, die is er niet te vinden eigenaars blijven in hun huis, gaan van het hele jaar hooguit 3nachten weg en de kinderen en kleinkinderen komen hele vakanties, iedere schoolvakanties en alle vrije dagen bij hen lijkt wel een dorps leven i.p.v.vakantie /recreatiepark '

Bah...

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Bedankt voor je review, Janneke

Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt.

Wij streven er naar om al onze gasten een fijn en ontspannen verblijf aan te bieden en vinden het vervelend dat dit bij jou niet gelukt is.

• Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Het is een schitterend huis op een zo nog mooiere plek, echter de eigenaar heeft het laten liggen op de inrichting. We waren blij, dat het mooi weer was en we op de overdekte veranda konden zitten, en niet binnen. Trouwens de vis was ook niet te vangen. Het is geen park voor kinderen: er is niets voor hen te doen.

Gereisd met partner in mei 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-2-2019

Bedankt voor je review, Marrie.

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de inrichting van jullie accommdatie.

Heb je dit ook gemeld bij de receptie?

We hopen dat jullie verder toch genoten hebben van de mooie natuur.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Super.

Carla Blokland,
23-5-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen10

Aanrader. Mooie villa's op een mooie locatie.

Gereisd met partner in mei 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-2-2019

Bedankt voor je review, Carla.

Fijn dat jullie verblijf naar wens is geweest.

Zien we jullie nog een keer terug op Zuytland Buiten of op één van onze andere parken?

fantastisch

Annemarie,
13-2-2018
  • Onderkomen9

super park, goede ligging huisjes, kan niks bedenken wat niet goed was

Gereisd met partner in september 2016
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-2-2019

Bedankt voor je mooie review, Annemarie.

Super dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en graag tot ziens op Zuytland Buiten of op één van onze andere parken!

Voor herhaling vatbaat

Mariëtte,
8-1-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

huisje 346 heeft een super mooie ligging. Vrij uitzicht op het meer, heerlijk rustig. Huisje is voorzien van alle gemakken.

Gereisd met vrienden in december 2017

Bedankt voor je review. Mariëtte,

Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie accommodatie en de mooie ligging.

Komen jullie nog een keer terug naar Zuytland Buiten?

Volledig tot rust gekomen

Inge, België,
6-11-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Vriendelijke ontvangst, zeer rustig en proper park. Aangenaam verrast door het welkomstpakketje met niet alleen het gebruikelijke afwasgerief, maar ook een filterzakje, koffie, thee, melkpoeder en suiker. Op het park zelf valt eigenlijk niets te beleven maar dat geeft ook rust. Met een supermarkt op minder dan 1km heb je al het nodige zo bij de hand. Ideale vertrekplaats voor uitstappen met de fiets of met de auto. Van hieruit Kinderdijk en Delft bezocht. Luxe huisje voor 6 personen, prima bevallen, alleen jammer dat de sauna nogal klein was, onder schuin dak, zodat je maar met 2 tegelijk comfortabel kan zitten.

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

Eens maar nooit meer

Jan de V,
3-10-2017
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten1

Het huisje dat wij hebben gehuurd was vies, koud, verouderd en slecht onderhouden.

De beheerder voelt zich burgemeester en gedraagd zich als een tiran. Als je een klacht bij hem neerlegd zal hij de klant wel even vertellen hoe het werkt. Absoluut niet klantvriendelijk, hij rijd rondjes als een wijkagent. Overlast heb je van de buitenlandse werklui die in de ochtend om 6uur luidruchtig in hun busje stappen om te gaan werken. In de weekenden vieren ze hun vrije tijd luidruchtig en in openbare dronkenschap. Tot ergernis van iedereen. Tot slot is het park voor een groot gedeelte bewoond door vaste bewoners welke vinden dat je je moet aanpassen aan hun leefregels.

Verder is het park mager uitgerust, geen restaurant, geen supermarkt op loopafstand en geen speeltuin. Huisjes zien er van buiten aardig uit, maar voor ons blijft de nasmaak bijzonder bitter door het gedrag van de beheerder. Geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Heerlijk genieten van natuur en rust

Annabel,
6-8-2017
  • Activiteiten9

Een echt park voor rustzoekers, terwijl de Randstad met alle activiteiten om de hoek ligt. Op het park is er mogelijkheid voor het huren van bootjes of fietsen en broodjesservice. Ook de krant konden we elke ochtend kopen bij de receptie. Huisje zelf (233) was bijzonder luxe met veel privacy. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten in Zuidland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.