Zuidland

Reviews over Zuidland

Verassend leuk dorp.

Wim
    27-11-2015

Zuidland heeft een klein centrum en in het midden ligt er nog een brandput, waar zie je dat nog. Verder mooie smalle straatjes met een paar winkeltjes. Wij vonden het een fijn vakantieplek, veel rust, je hoort alleen de vogels. Heerlijk. O ja, er is nog een goed uitgebreide supermarkt.

Gereisd Met partner in oktober 2015

geen oordeel omdat we er nauwelijks geweest zijn

lisette hermans
    30-12-2014

we hebben alleen even vlug wat boodschappen gedaan in de supermarkt in Zuidland, verder zijn we er (vanwege het slechte weer) helemaal niet geweest. Het winkelcentrum vonden wij verrassend uitgebreid voor een ogenschijnlijk kleine plaats als Zuidland.

Gereisd Anders in Thu Dec 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zuidland heel stil dorpje!

amh_wouters
    13-11-2012

Helaas niets te beleven, alleen 1 terrasje bij een frituur. Verder helemaal niets! Je moet het echt verder weg zoeken als je eens een terrasje wilt nemen of ergens leuk gaan uit eten. Buiten het park is een groot pannekoekhuis, is best wel mooi!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Zuidland is prachtig om te wonen

E.
    3-3-2010

Ik ben hier ruim 2 jaar geleden komen wonen en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad. Het is rustig, mooi en alles is in de buurt. Leuke eettentjes zoals de pannenkoeken en Zuidlandse Hoeve. Binnen 5 minuten loop je de polder in waar je heerlijk kunt wandelen. Geweldig wonen!

Gereisd Met partner in januari 2008
Zuidland scoort een 7,8 uit 10, op basis van 21 reviews