Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Korendijk

NederlandZuid-HollandZuid-Beijerland

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Korendijk voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 16 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 16 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

16 Reviews over Korendijk

• 8Hans Adamse28-10-2011

Prima in orde en gastvrij.

De kamers waren goed verzorgd en schoon. Het ontbijt was uitstekend, en meer dan genoeg. Wat overbleef mocht ik meenemen. Vriendelijke mensen. Uitzicht op de polder en achter de dijk in de verte het eiland Tiengemeten. Rustig dorp. Goede busverbinding met Rotterdam.

• 10Sabine20-10-2011

Top B&B!

herrlijke kamer groot bed beste ontbijt ooit met heerlijk verse fruitsalade zeer vriendelijke mensen

• 10zuidema19-10-2011

Prachtige locatie met schone en nette kamers

top echt geweldig lieve mensen niets is hen teveel succes en ga zo door tot een volgende keer

• 1Marleen31-07-2011

buitengegooid voor aanhalen van een 'probleem!

Het leek te mooi om waar te zijn. Maar inderdaad, geen prive sanitair, hetzelfde geldt voor de vermelde koelkast enz... maar dat is geen probleem. Wel dat er op de eenpersoonskamer (waar ik naartoe werd verwezen omdat er op het laatste ogenblik nog 2 personen de mij beloofde kamer innamen) een lichte lattenbodemop pootjes dienst moet doen als bed. Goed voor een kind, maar niet voor een oudere volwassen persoon. Pas toen ik een oplossing vroeg voor dit probleem kwam de aap uit de mouw: beiden waren gechoqueerd, hysterisch verontwaardigd, en ik werd stante pede buitengegooid omdat ik het gewaagd had enige kritiek te uiten op de infrastructuur. Ik ben er nog niet van bekomen...

korendijkbedandbreakfast, Huisvrouw, 10-10-2011

Bekijk de andere beoordelingen, dan weet U genoeg. Dit zijn niet de juiste feiten.

• 9Pauline Achterberg en mevr. Achterberg11-08-2010

Gastvrij en prima bed and breakfast

Zonder aan te bellen, gaat de voordeur al open! Een betere ontvangst is niet denkbaar! Heerlijk versgebakken cake op de kamer bij een kopje thee, wat je allemaal zelf kan pakken. Mooie kamers, een prachtig uitzicht, een heerlijk ontbijt geserveerd in het tuinhuisje . Geen moeite is de gastvrouw-en heer teveel in dit prachtige bed and breakfast! Bovendien valt er ook nog te lachen met hen! Dus: een verblijf om niet snel te vergeten en wie weet nog eens terug te komen.

• 10Kevin Beech02-08-2010

Great Place

This is a fantastic bed & breakfast. the owners are very friendly, the rooms are very clean and pleasant, and the breakfast was fantastic. I will stay here again!

• 10Korendijk Bed and Breakfast08-02-2010

HET WAS ECHT SUPER VEEL VOOR WEINIG.

Onze kinderen hadden dit B&B geregeld voor ons 35 jarig huwelijk,bij aankomst viel onze mond open van verbazing over de luxe die hier aanwezig was, het ontbijt was zeker bestemd voor een dijkwerker (zoveel),zelf heb ik in heel veel hotels in Nederland-Belgie en Duitsland gelogeerd maar zoveel luxe is mij nergens geboden en als wij dan later zien wat de prijs was zeg ik zelf dat deze mensen het echt voor hun hobby doen en niet voor het geld! HET WAS ECHT SUPER VEEL VOOR WEINIG. Jan Buitendijk

• 10Wim & Tinie16-11-2009

Zeer gastvrij

Wij sluiten ons aan bij de cijfers 10 schrijvers en maken er zelfs een 10+ van. Zo enorm gastvrij wij met allerlei lekkers en goede kamers waar veel zorg aan is besteed, ruime en schone badkamer, zijn ontvangen is niet te beschrijven. Met zoveel privé op de kamers is het goed delen in de badkamer wanneer er maar 3 of 4 gasten gebruik van hoeven te maken. Voor ons dus een 10+.

• 7H de Graaf05-11-2009

Nooit meer!!!!

Bij ons eerste bezoek zagen wij dat beide kamers gebruik maken van de zelfde sanitaire voorzieningen (ondanks de vermelding prive sanitair),die werden echter nooit aan verschillende gasten verhuurd,volgens de eigenaar. Bij latere bezoeken bleek dit toch te gebeuren en omdat douche toilet en wastafel in een ruimte gemeenschappelijk moeten worden gebruikt , wat zeer onvrij is , gaven wij aan dat niet te willen. In Oktober voor 6 nachten gereserveerd met de afspraak prive te zijn , bij aankomst kregen wij de mededeling dat er 4 nachten moesten worden gedeeld , volgens de eigenaar gebeurt dat op de camping ook! Kennelijk is geld belangrijker dan afspraak. H.de Graaf

• 9Gemma17-05-2009

Zeer verzorgd!!!

Een uiterst gastvrije plek om een paar dagen te verblijven . Wandelen op Tiengemeten, bezoek aan oude steden in de omtrek. Zeer vriendelijke mensen, alles tip top verzorgd! Zelfgebakkenbrood, versgeperste jus, sapjes in de koelkast.fuit in de schaal. Een aanrader!

Bed & Breakfast Korendijk info

Het complex