Camping Herberg Tiengemeten

CampingWeer vandaag22°17°
Camping Herberg Tiengemeten
8,4

8 reviews over Camping Herberg Tiengemeten in het Nederlands

Hele bijzondere plek in ons land

W. Oosterloo
21-8-2014

De herberg ligt op een unieke plek op een heel bijzonder eiland. De gastvrijheid in de herberg is groot. Je kunt er goed eten en lunchen; de kaart is niet uitgebreid maar er is meer dan voldoende keus. De kamers zijn uitstekend en hebben een mooi uitzicht.

Tiengemeten is een mooi eiland. Je kunt er in alle rust uitstekend wandelen, op een paar kleine gebiedjes na mag je overal wandelen.

Twee dagen op Tiengemeten met een overnachting in de herberg is ons uitstekend bevallen; een aanrader!

Fantastiche plek op een eiland

Han Bakker
18-12-2012

Deze herberg (met hotel en camping) is na een brand in 2011 weer geheel gerestaureerd. Daardoor meer luxe badkamers en grotere kamers, maar nog wel hetzelfde 'in het midden van het niets' gevoel. Prachtige, unieke plek. Goede ontspannen sfeer, vriendelijke medewerkers en heerlijk gegeten in een sfeervolle herberg.

Goed dat er zo'n adresje is op Tiengemeten

Maurits
11-1-2011

Goede plek om even aan te leggen na een wandeling of fietstocht over Tiengemeten.

Je kunt er ook logeren of camperen. Ziet er allemaal goed uit. Maar bedenk dat je op een natuureiland zit. Dus niet alles is altijd en onbeperkt beschikbaar.

Geweldige stek op het eiland Tiengemeten

Fred Koster
16-8-2010

Over 10 jaar zal de natuur op het eiland een stuk mooier zijn omdat alles nog zo jong is.

Prachtig!

Jo
1-8-2010

Een bezoek aan het eiland Tiengemeten, herberg Tiengemeten en de camping is zeker de moeite waard! Een prachtig stukje natuur! Je arriveert met het pontje. Volop rust en ruimte voor de echte natuurliefhebber. Je kunt er heerlijk wandelen en/of fietsen of een bezoekje brengen aan het Rien Poortvlietmuseum. Wij kampeerden enkele dagen in de boomgaard. Een fijne plek. De herberg beschikt over zeer vriendelijk personeel, goede service voor de gasten en lekker eten. Het sanitair is schoon, modern en er is een campingkeukentje met een koelkast. Je kunt ook gebruik maken van de broodjes- en/of ontbijtservice. Op het gezellige terras is het goed toeven en smakelijk eten. In het haventje kan er gezwommen worden. Zeker doen!

rust en ruimte

mika
4-7-2010

heerlijk daar. in een klein boomgaardje is plek voor een stuk of wat tenten. Voldoende privacy. mogelijkheden om een hapje te eten of voor een kopje koffie. en dat op zo

n afgelegen plek.

voor herhaling vatbaar.

geen speeltuintje, wel voldoende ruimte om zelf te spelen. kikkers te vinden, te schrikken van een wilde gans, stokken te zoeken, koprollen in het gras, etc.

uniek eilandje

Marieke Witteveen
27-3-2010

Een bijzonder leuke ongedwongen kleinschalige camping op een klein autoloos eiland. het kost enige moeite om er te komen, maar dan heb je ook wat. Voor rustzoekers en natuurgenieters

totale rust en natuur op een uniek eilandje

kees bakker
18-7-2009

relaxte herberg met goed eten en gevoel voor onthaasten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Herberg Tiengemeten in Zuid-Beijerland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Herberg Tiengemeten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Herberg Tiengemeten scoort een 8.4 uit 10 op basis van 8 reviews.