Bed and Breakfast De Dijk

9,7

5 reviews over Bed and Breakfast De Dijk in het Nederlands

Henny
25-9-2016

Alles was perfect,er was werkelijk geen enkel minpuntje te vinden, we hebben 1 week bij deze geweldige gastheer/vrouw gelogeerd en zijn erg verwend met iedere dag een super ontbijt (incl.krant). een mooie kamer met alle faciliteiten (keuken,badkamer en prima bedden). We kunnen deze B en B iedereen aanraden. En zelf gaan we graag nog een keertje terug

Aanrader! Een prettige ervaring!

Monique van Amelsfoort
11-3-2015

In een gezellig dorp vindt je deze nette Bed and Breakfast. De foto's kloppen misschien niet helemaal meer, maar er is zeker niet op kwaliteit ingeboet. Een rustige dorpsstraat 'verbergt' deze accommodatie. Een super vriendelijke gastvrouw ontvangt je enthousiast en wijst je naar je verblijfruimte beneden.

Door omstandigheden begin van de 1e nacht een ambulance 'moeten' bellen en zelfs toen waren beide eigenaars erg behulpzaam. Een aanrader op alle fronten!

Geweldig

Evelien Evers
18-1-2014

Vriendelijk, behulpzaam, schoon, een prima ontbijt in een woord geweldig.

heel mooi

jan
10-12-2012

Mijn ouders hebben een nachtje verbleven in b+b de Dijk, ivm een vogelshow in oud beierland, ze werden hartelijk ontvangen,met koffie en hebben heerlijk geslapen op de riante bixsprings, en s,morgens een zeer uitgebreid ontbijt genoten, met lekkere broodjes, jus do range en een bowl met verse vruchten, en de koffie was onbeperkt gratis, voor mijn ouders een onvergetelijke overnachting, ''we hebben nog nooit zo,n mooie kamer gehad'' vertelde ze mij. Een pluim.

Gastvrij en attent

Fam. Langen
23-7-2011

Samen met m'n zoon hebben we hier overnacht. We hadden een fietstocht gepland van in totaal 200 km in 2 dagen. Toen we in deze B&B aankwamen hadden we ruim 100 km afgelegd. We waren hondsmoe. We werden uiterst vriendelijk ontvangen door Emil en Sjanie van Gendt. In hun gezellige terras achter de B&B konden we de benen even laten rusten onder het genot van een glaasje heerlijke witte wijn en een glas cola. We hebben een heerlijke douche genomen en zijn goed uitgerust naar ons restaurantje gegaan in Nieuw Beijerland dat we hadden besproken. Met een voldaan gevoel hebben we ons te ruste gelegd op 't prima bed. 's Morgens genoten van een overvloedig ontbijt met diverse soorten brood/broodjes, croissantjes, boerenjam en diverse soorten beleg. Ook het glas versgeperst sinaasappelsap ontbrak niet aan de ontbijttafel. Deze gastdame en -heer begrijpen precies wat een B&B zou moeten zijn. Een echte aanrader dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Dijk in Zuid-Beijerland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Dijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.