Hotel NH Zoetermeer

Hotel NH Zoetermeer
7,6

33 reviews over Hotel NH Zoetermeer in het Nederlands

Het hotel ligt bij het station; je bent zo in Den Haag. Onze kamer was prima: een lekker bed; minibar; comfortabele stoel en een goede badkamer met ligbad. Wij hebben een avond in het hotel gegeten en dat was prima. Het ontbijt was uitgebreid en vers.

Het in- en uitchecken verliep een beetje traag.

Mooi maar afgelegen!

Jolande
25-9-2017

Erg vriendelijk personeel, mooie kamer met fijne badkamer. Erg goed ontbijt met ontzettend leuk personeel!

Nou minder vonden we dat er erg weinig mensen in de bar en het restaurant waren.

Verder was in Zoetermeer ook niet veel te doen qua restaurants. We zaten alleen in Italiaans restaurant te eten op vrijdagavond.

Goed hotel!

anoniem
30-8-2017

Hotel ligt centraal, nette kamers en uitgebreid ontbijt. Parkeren bij het hotel is niet gratis, maar 100 meter verderop bevindt zich een grote parkeerplaats waar men gratis mag parkeren.

Prima verblijf!

Astrid van der Velde
29-7-2017

Rustig en net hotel. Heerlijk ontbijtbuffet. Vlakbij station en klein winkelcentrum.

Nadeel: donkere kamers

Harde bedden

Hertog
10-6-2017

Wat een harde matrassen slecht geslapen matrassen liggen er waarschijnlijk al 10 jaar op

Wat ook niet fijn is dat de tv zenders niet op volgorde staan heel lang zoeken daardoor en badkamer rook muf

Kortom hier niet meer naar toe

Goed hotel

Patricia
22-5-2017

Schone en nette kamers. Aan de overkant van het hotel ligt het centraal station van Zoetermeer.

Wat een verrassing!

Joyce
20-2-2017

We kwamen in dit hotel terecht, als secret hotel boeking. Meteen op Zoover gekeken en de verwachtingen waren op basis van de beoordelingen hier niet erg hoog. Maar ach, we betaalden ook beslist niet te veel voor onze kamers.

Eenmaal aangekomen in het hotel vielen we van de ene positieve verbazing in de andere. Wat een geweldig hotel!

Ten eerste de ligging, heel dicht bij het station en daardoor heel dicht bij de grote steden. Ideaal! In combinatie met een heel grote gratis parkeerplaats vlakbij het hotel helemaal. Voor de parkeergarage onder het hotel moet je wel betalen, maar de eerste twee uur zijn gratis. Dat is handig voor het uitladen van de bagage.

We kregen meteen te horen dat we op zondag een late check out hadden. Super! Ontbijten kon op zondag zelfs tot 12.00 uur, ook erg ontspannen.

Het ontbijt zelf is helemaal geweldig. Er wordt ongekend veel aandacht aan besteed. Tot in de details verzorgd en steeds bijgevuld. Subliem!

De kamers zijn prima. Schoon, netjes en geluidsarm. De bedden zijn goed en het raam kan open.

Op de zevende verdieping een fitnessruimte, met handdoeken en gekoeld water.

Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, maar er is zelfs 24 uur per dag roomservice mogelijk.

Tot slot nog een opmerking over het personeel, iedereen is even aardig en attent.

Nogmaals, we hadden geen hoge verwachtingen, maar dit was een uitstekende ervaring!

Oude reviews (archief)

fantastisch

De Cremer Marie-Paule
15-6-2016

Mooie kamers , heerlijk eten.

prima verbinding met trein of bus naar Den Haag

gratis parkeergelegenheid

Nooit meer!

arvan33
27-7-2015

Wat een verschrikkelijk hotel. Ze pretenderen 4 sterren te zijn maar dat zijn ze absoluut niet.

Het lijkt er op of het hotel bestaat uit stagiaires. Niets mis mee maar aan leiding ontbreekt het totaal.

Verder waren de kamers niet schoon en duidelijk aan vernieuwing toe.

Het hotel is eigenlijk een hap klare brok van 10 in een dozijn en niets bijzonders. Het restaurant is meer een prefabricaat fabriek waarbij verse ingredienten ontbreekt, dat zelfde geldt voor het ontbijt.

Zeer goed, dicht bij station NS.

P. Warnaar
13-7-2015

Golden Tulip hotel. ziet er goed uit.

Afhankelijk van plek kamer een goed uitzicht.

Hotel ligt op de rand van woonbebouwing en kantoren.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Zoetermeer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Zoetermeer in Zoetermeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Zoetermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Zoetermeer scoort een 7.62 uit 10 op basis van 33 reviews.