Géén boekingskosten
NederlandZuid-HollandZoetermeerHotels ZoetermeerHotel Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag

Hotel Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag

NederlandZuid-HollandZoetermeer

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 310 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 310 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

311 Reviews over Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag

• 9Carla05-01-2021

Gastvrij en prettig verblijf in appartement

In de kerstvakantie een aantal nachten hier verbleven in appartement. Vriendelijke ontvangst bij de receptie, te merken dat het personeel er ondanks de corona beperkingen qua ontvangst, verblijf er het beste van wil maken voor de gasten. Aan de buitenkant ziet het hotel er niet zo mooi uit, van binnen appartement netjes. Ligging vlakbij supermarkt en (afhaal)restaurantjes is handig.

• 5Renee01-01-2021

Muffe rioollucht badkamer

Het appartement was netjes. echter was er een ontzettende stank, muffe riool lucht in de badkamer. 🙁

• 9Mark22-01-2020

Uitstekende service.

Ik heb een upgrade gekregen naar een appartement. Dat was zeer prettig omdat ik hierdoor voldoende faciliteiten had om na het uitstekende diner nog enige tijd te werken. De service, het diner en de faciliteiten waren zeer uitstekend.

• 10Vrijenhoek01-01-2020

Top verblijf gehad!

Vanaf het eerste moment verliep alles goed. De telefonische reservering voor een connecting room ivm kleine kinderen, later de reservering van de taxi voor oudejaarsavond. Bij aankomst konden we de auto makkelijk parkeren en alles was mooi in kerstsfeer. De kamers waren ook verrassend mooi! En hoe leuk is dat bankje/zitje in de raam en dat met oudejaarsavond waar we heerlijk zaten te genieten van het uitzicht. En toen wachtte ons s ochtends het ontbijt en werden we wederom verrast. Het was een compleet ontbijt, erg smaakvol en vers gebakken eitjes naar smaak!! Ook onze kinderen hebben genoten en al het personeel was erg leuk met de kids, behulpzaam en zeer vriendelijk. We hebben al best veel hotels gezien en waren echt verrast door dit verblijf. De ligging is overigens perfect. Voor het hotel is een opstapplaats voor het openbaar vervoer. Kortom: een top verblijf! En complimenten voor het personeel. Wij komen zeker een keer terug.

T. van Egmond - Front Office Manager, General manager , 09-01-2020

Beste heer/mevrouw Vrijenhoek, Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met ons hotel te delen. Wij stellen het erg op prijs om te horen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet, T. van Egmond - Front Office Manager

• 9Jolanda13-10-2019

Prima voor een nachtje

Prima hotel voor een enkele overnachting. Keuze restaurant voor avondeten is beperkt. Via actie aantrekkelijk arrangement.

T. van Egmond - Front Office Manager, General manager , 19-10-2019

Beste Jolanda, Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met ons hotel te delen. Wij stellen het erg op prijs om te horen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet, T. van Egmond - Front Office Manager

• 9Paul01-09-2019

Fantastisch weekend!

Vriendelijk, gezellig weekend gehad, alles top, echt alles👍

T. van Egmond - Front Office Manager, General manager , 19-10-2019

Beste Paul, Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met ons hotel te delen. Wij stellen het erg op prijs om te horen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet, T. van Egmond - Front Office Manager

• 10Martine01-09-2019

Uitstekend hotel, niets op aan te merken

T. van Egmond - Front Office Manager, General manager , 19-10-2019

Beste Martine, Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met ons hotel te delen. Wij stellen het erg op prijs om te horen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet, T. van Egmond - Front Office Manager

• 9Magda18-06-2019

We komen wel nog eens terug

Super vriendelijk personeel. Zeer goede kamers, lekker ontbijt en lekker warm eten. Een hotel om nog eens terug te komen. Ook zeer goede verbinding met het openbaar vervoer. M e P

T. van Egmond - Front Office Manager, General manager , 19-10-2019

Beste Magda, Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met ons hotel te delen. Wij stellen het erg op prijs om te horen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet, T. van Egmond - Front Office Manager

• 9René de Groot18-05-2019

fantastisch voor herhaling vatbaar

we kregen bij aankomst een gratis update, ipv een "gewone" kamer een suite /appartement. een hele grote, een zgan suite. wij hadden de zgn "Zebra suite" gewoonweg prachtig heel luxe . bv een grootbeeld tv (denk plm 49 inch) en in de slaapkamer een iets kleinere (denk plm 42 inch) mooie badkamer in de huiskamer een grote 6 pers eethoek. goed zittende 3 pers bank. een heel goed en uitgebreid ontbijt en prima verrassingsdiner gehad. zeer vriendelijk en correct personeel. een minpuntje alleen dat van de zeer erbarmelijke staat ( maw gewoon verrot) vd houten railing v/h balkon. jammer staat totaal niet in verhouding met de rest. een perfect en grandioos hotel/ kamer/personeel etc en dan zo'n balkon... :(

T. van Egmond - Front Office Manager, General manager , 03-06-2019

Beste René, Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met ons hotel te delen. Wij stellen het erg op prijs om te horen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet,

• 8E.H. Eckhoudt28-04-2019

Wij komen zeker weer.

Prima hotel, fijne kamer alleen parkeerruimte is beperkt, betaald parkeren voor € 8.00 per nacht is best veel. Bij reservering doorgegeven graag kamer zo laag mogelijk i.v.m. hoogtevrees en daar is prima rekening mee gehouden.

T. van Egmond - Front Office Manager, General manager , 17-05-2019

Geachte heer/mevrouw Echkhoudt, Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met ons hotel te delen. Wij stellen het erg op prijs om te horen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet, T. van Egmond - Front Office Manager

Hotel Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag info

• AirconditioningBeschikbaar