Camping De Drie Morgen

Camping De Drie Morgen

6.6Voldoende

Nederland, Zuid-Holland, Zoetermeer

Op vakantie geweest naar De Drie Morgen?

6.6Voldoende

• 5.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

15 reviews over Camping De Drie Morgen

• 2019
    6L. Bek01-07-2019

Herrie stof overlast groot materieel

Alleen in het weekend is het rustig op de camping. In verband met de aanleg van een groot recreatiegebied naast de camping begint maandagochtend vroeg de herrie van groot materieel.Geen aanrader en deze overlast moet wel vermeld staan op de website.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Marian Lammerse28-05-2019

Camping oke

Een prima camping. De entree is een beetje verouderd maar het kampeerveld is mooi en verzorgd. Het sanitair mag ook wel een opknapbeurt gebruiken maar de douches zijn heerlijk, geen gezeur met muntjes oid. Lekker dicht bij het stadshart op fietsafstand. Het zou voor herhaling vatbaar zijn als de hondenopvang van een paar huizen verderop er niet zat. Het constante geblaf van de honden is vreselijk irritant, dus helaas niet meer voor ons.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    6Campertjes02-10-2018

Nooit meer

Het is prachtig veld om op te staan. Dichtbij steden als Delft, den Haag en Leiden. Ontvangst was stug, zoals eerder al vermeld. Voordat je het Campeer veld opkomt is het een rotzooi van jewelste. Overal alles neer gesmeten. Een hele oude, soort van Pipo wagen die bijna uit elkaar valt. Vaatwas gedeelte vol met spinnendraden, oude koekenpannen tegen een houten muur. En nog een Vekabo vinget krijgen. Niet te geloven. Goed dat ze dicht gaan.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 5Jan02-08-2018

Nooit meer

Deze camping gaat in 2019 dicht Er wordt dus niet meer geïnvesteerd, dat begrijp ik. Alleen je moet dan nog wel je verplichtingen nakomen. Deze lieten te wensen over, een gedateerd toiletgebouw dat niet of nauwelijks werd schoongemaakt , het stonk er naar urine , water liep niet weg in de douches. Daarnaast een rommelige entree van de campi ng overal lag rotzooi.enigste water punt was bij het toiletgebouw De Campeer veldjes waren wel netjes. De camping heeft wel een mooie ligging in het stedelijk gebied. Wij camperen al 40 jaar in Nederland, maar nog nooit zo'n vies toiletgebouw meegemaakt.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9ILSBROUX hilde14-07-2018

Gezellig en voor herhaling vatbaar

Goede camping beetje verouderd maar alles proper en mooie rustige plaatsen pluspunt is s morgens de broodjes en croissants die je kon bestellen voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

5Fam pak20-08-2017

Nou in de maand mei hebben we daar gestaan.

Nou ontvangst was heel stug. Ik vroeg op een gegeven moment of wij de caravan iets langer mochten laten staan ivm renovering aan ons huis, het antwoord was NEE. Nou toch 2 leuke weken gehad en gelijk gereserveerd voor de maand augustus dan heb ik vakantie. We wonen er eigenlijk om de hoek dus we gingen op 20 augustus kijken en tot onze grote verbazing was de plek die we gereserveerd hadden al bezet. Dus ik gebeld met de fam en uit gelegd dat wij een paar dagen later kwamen en dat onze plek bezet was. Toen zei mevr ja zo gaat het jullie kwamen niet. Ik zei nee had u ons niet kunnen bellen toen zei mevr nee. Maar we kregen een andere plek aangeboden midden in de plubber,nou die mogen ze houden. Ik 2 uur later terug gebeld en gezegd volgens mij hadden wij besproken en moeten die mensen verhuizen, ja daar had ik wel gelijk in maar ging ze niet doen. Wij vinden dat die mensen niet oplossings gericht zijn. Dus in onze ogen hebben ze de centjes niet nodig.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Welboren19-08-2017

Stug ontvangst alleen naar plek gebracht.

Het ontvangst was niet vriendelijk erg stug we werden naar ons plaats begeleid en verder zoek het maar uit. We waren voor 1 nacht hier . Zelf ontdekken waar en hoe het allemaal werkt. Toiletten roken erg naar urine.En is best wel verouderd een normaal wc rol houder kan er niet af dit zijn verfrolhouders. In de ene douche veel haar in het putje en een douche waar je niet eens de douche kop op kunt hangen en de douchekop erg klein is. er zijn geen plankjes of rekje om je douchschuim ect neer te zetten tijdens het douchen. Het gras stond vrij hoog. Het erf oogt erg verouderd en rommelig. Te duur voor wat je krijgt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Leo en floor05-07-2017

Geweldig fijne camping

Wij komen uit zeeland om van hieruit de familie te bezoeken die in de randstad wonen.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Eddy28-05-2017

Ideaal om te fietsen en tot rust te komen

Mooi gelegen minicamping met verouderd doch super goed onderhouden sanitair. Goede uitvalbasis voor fietstocht, een citytrip naar Den Haag, Rotterdam, ..... Geen gedoe met douchewanden. En mooi meegenomen, lekker Perzisch restaurant ( De witte raaf ) op wandelafstand. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 9Annick08-05-2017

Mooie camping

We verbleven een weekje op deze camping. De ontvangst in het winkeltje was formeel vriendelijk. De eerste indruk was een beetje rommelig, maar dat is het boerderijtje gedeelten. De verharding voor de plaatsen is zeker een pluspunt. Het sanitair is verouderd maar heel proper. Soms was de douchestraal zo zwak dat ik mijn haar moeilijk kon afspoelen. De ligging van de camping is ideaal, je kunt er heel mooie fietstochten maken. En de prijs is helemaal een meevaller.

Gereisd met partner in mei 2017

0 tips over Camping De Drie Morgen