Camping De Drie Morgen

13 reviews over Camping De Drie Morgen in het Nederlands

Nooit meer

Campertjes
2-10-2018

Het is prachtig veld om op te staan. Dichtbij steden als Delft, den Haag en Leiden.

Ontvangst was stug, zoals eerder al vermeld. Voordat je het Campeer veld opkomt is het een rotzooi van jewelste. Overal alles neer gesmeten. Een hele oude, soort van Pipo wagen die bijna uit elkaar valt. Vaatwas gedeelte vol met spinnendraden, oude koekenpannen tegen een houten muur. En nog een Vekabo vinget krijgen. Niet te geloven. Goed dat ze dicht gaan.

Nooit meer

Jan
2-8-2018

Deze camping gaat in 2019 dicht

Er wordt dus niet meer geïnvesteerd, dat begrijp ik.

Alleen je moet dan nog wel je verplichtingen nakomen.

Deze lieten te wensen over, een gedateerd toiletgebouw dat niet of nauwelijks werd schoongemaakt , het stonk er naar urine , water liep niet weg in de douches. Daarnaast een rommelige entree van de campi ng overal lag rotzooi.enigste water punt was bij het toiletgebouw

De Campeer veldjes waren wel netjes. De camping heeft wel een mooie ligging in het stedelijk gebied.

Wij camperen al 40 jaar in Nederland, maar nog nooit zo'n vies toiletgebouw meegemaakt.

Gezellig en voor herhaling vatbaar

ILSBROUX hilde
14-7-2018

Goede camping beetje verouderd maar alles proper en mooie rustige plaatsen pluspunt is s morgens de broodjes en croissants die je kon bestellen voor herhaling vatbaar

Nou in de maand mei hebben we daar gestaan.

Fam pak
20-8-2017

Nou ontvangst was heel stug.

Ik vroeg op een gegeven moment of wij de caravan iets langer mochten laten staan ivm renovering aan ons huis, het antwoord was NEE.

Nou toch 2 leuke weken gehad en gelijk gereserveerd voor de maand augustus dan heb ik vakantie.

We wonen er eigenlijk om de hoek dus we gingen op 20 augustus kijken en tot onze grote verbazing was de plek die we gereserveerd hadden al bezet.

Dus ik gebeld met de fam en uit gelegd dat wij een paar dagen later kwamen en dat onze plek bezet was.

Toen zei mevr ja zo gaat het jullie kwamen niet.

Ik zei nee had u ons niet kunnen bellen toen zei mevr nee.

Maar we kregen een andere plek aangeboden midden in de plubber,nou die mogen ze houden.

Ik 2 uur later terug gebeld en gezegd volgens mij hadden wij besproken en moeten die mensen verhuizen, ja daar had ik wel gelijk in maar ging ze niet doen.

Wij vinden dat die mensen niet oplossings gericht zijn.

Dus in onze ogen hebben ze de centjes niet nodig.

Stug ontvangst alleen naar plek gebracht.

Welboren
19-8-2017

Het ontvangst was niet vriendelijk erg stug we werden naar ons plaats begeleid

en verder zoek het maar uit.

We waren voor 1 nacht hier .

Zelf ontdekken waar en hoe het allemaal werkt.

Toiletten roken erg naar urine.En is best wel verouderd een normaal wc rol houder kan er niet af dit zijn verfrolhouders. In de ene douche veel haar in het putje en een douche waar je niet eens de douche kop op kunt hangen en de douchekop erg klein is. er zijn geen plankjes of rekje om je douchschuim ect neer te zetten tijdens het douchen.

Het gras stond vrij hoog.

Het erf oogt erg verouderd en rommelig.

Te duur voor wat je krijgt.

Geweldig fijne camping

Leo en floor
5-7-2017

Wij komen uit zeeland om van hieruit de familie te bezoeken die in de randstad wonen.

Mooi gelegen minicamping met verouderd doch super goed onderhouden sanitair. Goede uitvalbasis voor fietstocht, een citytrip naar Den Haag, Rotterdam, .....

Geen gedoe met douchewanden. En mooi meegenomen, lekker Perzisch restaurant ( De witte raaf ) op wandelafstand.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Mooie camping

Annick
8-5-2017

We verbleven een weekje op deze camping. De ontvangst in het winkeltje was formeel vriendelijk. De eerste indruk was een beetje rommelig, maar dat is het boerderijtje gedeelten. De verharding voor de plaatsen is zeker een pluspunt. Het sanitair is verouderd maar heel proper. Soms was de douchestraal zo zwak dat ik mijn haar moeilijk kon afspoelen. De ligging van de camping is ideaal, je kunt er heel mooie fietstochten maken. En de prijs is helemaal een meevaller.

Prettige Camping

S.Akkerman
1-8-2016

Wij zijn door Nederland gereisd en hebben op zo'n 10 campings overnacht. Deze camping hoort ZEKER in de top 3. Goed sanitair, enorm gastvrij, rustige omgeving. Kortom: een topcamping om lekker tot rust te komen. En de prijs was ook nog perfect.

Nog steeds bijzonder

Gerrit
3-6-2014

Gastvrijheid is geweldig. Als je het nog actieve boerderijgedeelte gepasseerd bent kom je op een meer dan geweldige leuke camping aan de rand van de stad. Veel verse producten te koop. De grasmat is uitstekend en verharde plekken voor de caravans ideaal. Nooit zachte blubbertoestanden, superluxe dus. Hoe ze het regelen voor deze prijs is mij een raadsel.

Wij gaan soms naar een concert in de boerderij en doen dan graag deze camping aan. Het is maar een kwartier lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Drie Morgen in Zoetermeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Drie Morgen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.