Hotel Bastion Zoetermeer

Hotel Bastion Zoetermeer

5.4Matig

Nederland, Zuid-Holland, Zoetermeer

5.4Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Bastion Zoetermeer voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Bastion Zoetermeer

• 2018
    2Piet27-11-2018

Nooit weer

Wat een slecht hotel. Allemaal bouwvakkers. Eten ver beneden norm. Geluid van de treinen heel de nacht door En dan die buizen en de rook veur overal.

Zakelijk gereisd in november 2018

• 6S05-08-2018

Voor 1 overnachting goed te doen

Vriendelijke receptionist Schone kamer Voor het geld is het een nette kamer

Minpunt 2 deurknoppen vielen eraf (badkamer+douchecabine) Douche kon niet hard begon dan te piepen en water stopte Douchewater werd na paar minuten gloeiend heet ineens

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Sandra03-03-2018

Gewoon oke

Hotelkamer was niet gestofzuigd, overal lag stof langs de kanten van de vloer en er lag zelfs nog snoeppapier van de vorige gasten op de grond. Gevaarlijke uitstekende hoeken van de bedlampen boven jouw hoofden. Verder was het een prima hotelkamer.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

1Clowntje201708-08-2017

Restaurant-manager liegt glashard!

De jongen van de receptie en de bar deed het top! We hebben hem dan ook flink getipt! Maar dan de restaurant-manager, we hadden een klacht over de garnituur bij vier hoofdgerechten (1 bakje patat en 1 bakje sla), ze zei dat dit een bezuinigingsmaatregel was, maar vroeg ons de klacht NIET op internet te zetten omdat zij het dan op haar brood kreeg. Dus klacht ingediend via het hoofdkantoor. Diverse mails en telefoontjes later is de uitkomst: zij heeft dit NIET gezegd en ons ook nog andere garnituur aangeboden maar dat hebben wij geweigerd! Keiharde leugens dus, hiermee maakt ze vier volwassen klanten uit voor leugenaar. Schandalig. Voor ons geen Bastion meer dus.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 2Bron11-05-2017

Nooit meer, resterende verblijven omgeboekt

Dit hotel is perfect voor jou als je rookt. Het hele hotel ruikt voor je naar rook, de schuifdeur in het restaurant van de rookruimte staat vrijwel altijd voor je open, wat het hele hotel van deze geur voorziet. Ook moet je die-hard zijn. Er was namelijk geen warm water en de monteur was heeel lang onderweg. Ook heel goed voor je kaakspieren. De biefstuk was taai, gestold en naar eigen inzicht helemaal doorbakken bereid. De afstandsbediening van de TV deed het ook niet, "dat is op de meeste kamers". Oh ja, en er dendert een trein onder je raam door.

Met andere woorden, oh nee, dezelfde: Dit hotel nooit weer.

Alleen gereisd in mei 2017

• 1Laantje18-08-2016

NOOIT MEER NAAR DIT HOTEL!!

De managers zijn er niet als er iemand staat. Moet maar wachten tot ze denken dat er iemand staat. Onvriendelijke uitstraling. Onbijt en het eten gaat nergens over. Raad Bastion Zoetermeer niemand aan!

Team E-Commerce, Manager E-Commerce, 05-09-2016

Beste Laantje,

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat ontzettend jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u voor uw gevoel geen goede service hebben kunnen bieden. Onze collega’s doen altijd ons best al onze gasten zo goed mogelijk te helpen, het spijt ons dat dit bij u niet is gelukt. We willen hier graag onze excuses voor aanbieden en hopen dat we u nog eens mogen verwelkomen, zodat u onze service en kwaliteit kunt ervaren zoals onze gasten van ons gewend zijn.

Met vriendelijke groet, Team E-Commerce

Gereisd met partner in augustus 2016

• 4Hertog04-03-2016

Eenvoudig hotel

Eenvoudig hotel zeker voor die prijs had een deluxe kamer met 2 eenpersoonsbedden ! Dit kan toch niet meer Verder kamer erg gedateerd en ook nog naast het hotel voorbij razende treinen Dus voortaan weer naar vd valk een paar kilometer verder ietsje duurder maar veel beter en luxer en een 2 persoonsbed

Team E-Commerce, Manager E-Commerce, 08-03-2016

Beste Hertog,

Bedankt voor uw review.

Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor het feit dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. Wij streven naar het verbeteren van onze gastbeleving en mede door uw feedback biedt dit ons een gelegenheid om dit te bewerkstelligen. Bedankt daarvoor!

Met vriendelijke groet, Team E-Commerce

Alleen gereisd in februari 2016

• 7J.F.27-03-2015

simpel hotel

Hotel Bastion is een simpel hotel. Kamers en ook badkamer zijn behoorlijk gedateerd en ook niet mooi. Je hoort het water van de bovenbewoners door de buizen gaan. Bed etc prima. Ontbijt simpel. Wel heel vriendelijk personeel en ook voldoende parkeerplaatsen.

Zakelijk gereisd in maart 2015

• 10John McAllister14-05-2014

Uitstekend hotel

Uitstekend hotel voor een zakelijke overnachting. Goed bereikbaar en gratis parkeren. Schone,ruime kamer met alle voorzieningen. Prima restaurant voor zowel diner als het ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel welke nog de tijd neemt om een praatje met gasten te maken (zie je niet veel meer tegenwoordig).

Zakelijk gereisd in mei 2014

• 8Marloes27-03-2013

Voor zakelijke overnachtingen ok

Voor cursus 4 weken overnacht. Dicht bij de snelweg dus makkelijk bereikbaar op een industrieterrein. Voor langer verblijf zou ik niet kiezen voor de standard kamers, deze zijn erg klein. Deluxe kamers zijn normale hotelkamers. Vraag indien mogelijk om een kamer aan de voorzijde ivm geluid van de trein aan de achterkant. Gratis parkeren erg prettig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Zakelijk gereisd in maart 2013

Hotel Bastion Zoetermeer info