Vakantiehuis Mariahoeve

7,7

5 reviews over Vakantiehuis Mariahoeve in het Nederlands

Ontspanning

Frits en Wilma, 13-4-2016

Wij hebben wat langere tijd op Mariahoeve verbleven. Een boerderij in werking. Zeer rustige en landelijke omgeving. Genoeg recreatie mogelijkheden. Eigennaars zijn zeer gastvrij, behulpzaan maar geven je ook de vrijheid en ruimte. Alles is aanwezig in het huisje(6 personen), en er kan ook gebruik gemaakt worden van de wasautomaat die in een openbare ruimte staat. Parkeergelenheid prima. Dichtbij div. uitvalswegen zoals a4, n11 of a12. Bij ons was de kers op de taart, mijn partner heeft zijn verjaardag geviert in de openbare ruimte(81 mensen) zeer geslaagde middag. Wij kregen van een kennis als reactie van haar zoontje, het eerste feestje voor grote mensen, waar het ook leuk was voor kinderen. Dit zegt genoeg. Het verblijf hebben wij als zeer prettig ervaren en zal een fijne herinnering blijven.

mooie omgeving, kleine accomodatie

kim, 2-2-2016

Prima lokatie voor een paar lang weekend. We zijn hartelijk ontvangen. Wij waren met zijn zessen. Het huisje is te klein voor adverteren als verblijf voor 6 personen.

De bedstee is een pluspunt en is door mijzelf zeer van genoten. Echter de bank en kleine fauteuille was niet genoeg zitplaats. Ook nadeel zijn de verplichte schoonmaak mkosten van 60 euro naast reguliere prijs. De Mariahoeve ligt midden tussen de groene weilanden met vele weidevogels, en in het natuurlijke plassengebied waarvan de Wijde Aa deel uitmaakt. Wij verbleven een redelijk nieuw huisje. Verblijf in januari dus wat kouder. Uitzicht van het huisje was op de boerderij en niet op het prachtyig langebied er om heen. In de zomer is het vast een prettig verblijf.

Absolute aanrader

bou, 9-3-2014

Super. Kindvriendelijk, vriendelijke gastheren en -vrouw, maar zeker niet te opdringerig. Kalfjes, skelters, lammetjes, wandelmogelijkheden. Zeer netjes, schoon en smaakvol ingericht, wij zaten in het polderhuisje. Het huisje is niet super ruim, maar groot genoeg voor 2 volwassenen +2 kinderen. Echt een aanrader.

Bij de boer ten top!

mabakerm, 6-6-2011

Heerlijke dagen gehad bij de boer op het erf. Twee mooie en sfeervol ingerichte huisjes. Vooral de bedstee was een geliefde plek van onze kids. Een zeer warm welkom met een bakkie en lekkere stroopwafels maakte het vanaf het begin al goed. Veel skelters, fietsjes en bolderkarren om samen met de kinderen bezig te zijn.

De beesten waren ook een enorme trekpleister. Kalfjes en lammetjes geboren tijdens ons verblijf. Super gastvrij.

In onze periode vonden win het wel loud buiten, maar de kinderen wilden continue buiten bezig zijn.

Vriendelijk voor mens en dier

Fedor, 17-3-2011

Prima lokatie voor een paar daagjes vakantie. John en Mirjam zijn hartelijke mensen, die je een warm welkom heten. De Mariahoeve ligt midden tussen de groene weilanden met vele weidevogels, en in het natuurlijke plassengebied waarvan de Wijde Aa deel uitmaakt. Wij verbleven in het Zomerhuisje. En uit 1822 daterend knechtenhuis, dat thans van alle gemakken voorzien is en dus goed als vakantiehuisje dienst kan doen. Het enioge nadeel van dit huisje is, dat het redelijk dicht langs een vrije drukke weg ligt en dat zorgde voor ons op de werkdagen voor een wat onrusitige nachtrust. De koeien en de schapen en de geboorte van lammetjes en een kalfje en de vrijheid om overal op de boerderij rond te kijken, maakten het voor onze kinderen (en ons) een top-vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mariahoeve in Woubrugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mariahoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mariahoeve scoort een 7.67 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: