Géén boekingskosten

Hotel Wassenaar

NederlandZuid-HollandWassenaar

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Wassenaar voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 74 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 74 reviews

• Rolstoel toegankelijk

77 Reviews over Wassenaar

• 9Ronald10-11-2020

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personneel

Het hotel lag prachtig. Mooi sfeervol hotel, mooie kamer en het eten was top!

• 8Rob07-11-2019

heerlijk genoten

geniet van de omgeving, ga lekker wandelen in de duinen en langs het strand.

• 8J Baker22-07-2019

Heerlijk

Fijne plek in duinen , voor fietsen , wandelen En strand ...

• 9Lieve Wauters20-10-2018

Fantastisch en cosy hotel , te midden van de natuu

Zeer mooi gemoderniseerd hotel, gezellig, zeer vriendelijk personeel, propere , mooie en gezellige kamer, regendouche is de max en samen met een andere douche is pure luxe, ruime badkamer en de koffie en thee was ruim voldoende op de kamer en lekker, koffie op de kamer kunnen we echt waarderen, ook WiFi en en andere moderne snufjes zijn geweldig op de kamer, en dit in het midden van de natuur, kortom geen negatieve punten, doe zo voort

• 1Liesbeth13-06-2018

Vies en ranzig - sluiten die boel!

Het hotel, de gangen en vooral de kamer (nr119- familiekamer) was ronduit vies. Vieze plekken op de muur, vuile vlekken op tapijt, dode spinnen aan de muren op het toilet, vuile vlekken op de tafeltjes, kranen hadden vieze vlekken, de douche en de toiletvloer waren ranzig. De gordijnen die wit moesten zijn waren donkergrijs-bruin, ik heb meteen mijn handen moeten wassen nadat ik deze had aangeraakt. Als klap op de vuurpijl werd er hevig gerookt in de kamer naast ons en op de gang. De hele nacht en ochtend heb ik met mijn dochtertjes in de rookstank geslapen die via de ventilatie naar binnen kwam. Ontbijt was ronduit zielig, uitgedroogde mandarijnen, een koffiemachine die echt ranzig uitzag (roestvlekken) maar de koffie zelf smaakte ok. Ik hoop echt dat we geen ziektes opgedaan hebben. Dit was een vreselijke ervaring. Nooit meer!

• 7Els v.d. Linden13-05-2018

Goed hotel voor die prijs

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt.fijne ligging. Aan de hygiëne kunnen ze nog wel werken. Prima kamer. Zou de vloerbedekking in het gehele hotel verwijderen

• 1M14-03-2018

Nooit meer !

Ontzettend vies hotel, vloerbedekking van de gangen zijn onhygiënische!! Ontbijt zeer zelf 2 soorten broodjes (crosant, of hard broodje) ontzettend weinig keus, daar betaal je 9€ p.p voor! Manager gesproken en de klachten op tafel gelegd. Manager zou hier wat aan doen ? Niks gehoord... personeel onopgeleid voor hotels de onderhouden, zeggen geen goede morgen bij ontbijt komst, lopen met hun bordje langs en gaan vervolgens achter de receptie zitten... kortom boek niet, zonde van je geld en al helemaaaaal voor wat dit hotel vraagt!

• 1R. Smits03-12-2017

Nooit meer

Verschrikkelijk hotel. Kwam hier tussen zaken door en heb niet kunnen slapen. De leiding gebruikt het als een plek om te kunnen feesten en te kunnen blijven zuipen. Hierdoor werden zij erg luidruchtig en heb ik dus totaal niet geslapen! Het ontbijt is belachelijk, voor 9 euro verwacht ik veel meer.

Hoe kan zo'n hotel nog bestaan?!

• 6Jan09-09-2017

Voor een nacht hotel.

Afslag staat slecht aangegeven. Geen duidelijk bord of zo. Fijn dat men een hondje mee mag nemen. Hotel is erg steriel. Kamer bespoten met een of ander geurtje, maar veel teveel. Deur naar balkon kan niet bij openen vast gezet worden zodat er vrisse lucht in de kamer komt. Afvoer stoom in badkamer matig. Hotel is steriel , zeker niet gezellig.Ligging midden in het weiland is matig.

• 8Herman05-09-2017

Goed hotel voor 2 nachten!

Goed hotel voor 2 nachten met ruime kamer en ruime douche. Waar voor je geld.

Hotel Wassenaar info

Het complex