Hotel Wassenaar

Kleine hotelsWeer vandaag16°8°
Hotel Wassenaar
5,7

74 reviews over Hotel Wassenaar in het Nederlands

Fantastisch en cosy hotel , te midden van de natuu

Lieve Wauters
20-10-2018

Zeer mooi gemoderniseerd hotel, gezellig, zeer vriendelijk personeel, propere , mooie en gezellige kamer, regendouche is de max en samen met een andere douche is pure luxe, ruime badkamer en de koffie en thee was ruim voldoende op de kamer en lekker, koffie op de kamer kunnen we echt waarderen, ook WiFi en en andere moderne snufjes zijn geweldig op de kamer, en dit in het midden van de natuur, kortom geen negatieve punten, doe zo voort

Vies en ranzig - sluiten die boel!

Liesbeth
13-6-2018

Het hotel, de gangen en vooral de kamer (nr119- familiekamer) was ronduit vies. Vieze plekken op de muur, vuile vlekken op tapijt, dode spinnen aan de muren op het toilet, vuile vlekken op de tafeltjes, kranen hadden vieze vlekken, de douche en de toiletvloer waren ranzig. De gordijnen die wit moesten zijn waren donkergrijs-bruin, ik heb meteen mijn handen moeten wassen nadat ik deze had aangeraakt. Als klap op de vuurpijl werd er hevig gerookt in de kamer naast ons en op de gang. De hele nacht en ochtend heb ik met mijn dochtertjes in de rookstank geslapen die via de ventilatie naar binnen kwam. Ontbijt was ronduit zielig, uitgedroogde mandarijnen, een koffiemachine die echt ranzig uitzag (roestvlekken) maar de koffie zelf smaakte ok. Ik hoop echt dat we geen ziektes opgedaan hebben. Dit was een vreselijke ervaring. Nooit meer!

Goed hotel voor die prijs

Els v.d. Linden
13-5-2018

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt.fijne ligging. Aan de hygiëne kunnen ze nog wel werken. Prima kamer. Zou de vloerbedekking in het gehele hotel verwijderen

Nooit meer !

M
14-3-2018

Ontzettend vies hotel, vloerbedekking van de gangen zijn onhygiënische!! Ontbijt zeer zelf 2 soorten broodjes (crosant, of hard broodje) ontzettend weinig keus, daar betaal je 9€ p.p voor! Manager gesproken en de klachten op tafel gelegd. Manager zou hier wat aan doen ? Niks gehoord... personeel onopgeleid voor hotels de onderhouden, zeggen geen goede morgen bij ontbijt komst, lopen met hun bordje langs en gaan vervolgens achter de receptie zitten... kortom boek niet, zonde van je geld en al helemaaaaal voor wat dit hotel vraagt!

Nooit meer

R. Smits
3-12-2017

Verschrikkelijk hotel. Kwam hier tussen zaken door en heb niet kunnen slapen. De leiding gebruikt het als een plek om te kunnen feesten en te kunnen blijven zuipen. Hierdoor werden zij erg luidruchtig en heb ik dus totaal niet geslapen!

Het ontbijt is belachelijk, voor 9 euro verwacht ik veel meer.

Hoe kan zo'n hotel nog bestaan?!

Voor een nacht hotel.

Jan
9-9-2017

Afslag staat slecht aangegeven. Geen duidelijk bord of zo.

Fijn dat men een hondje mee mag nemen. Hotel is erg steriel.

Kamer bespoten met een of ander geurtje, maar veel teveel.

Deur naar balkon kan niet bij openen vast gezet worden zodat er vrisse lucht in de kamer komt.

Afvoer stoom in badkamer matig.

Hotel is steriel , zeker niet gezellig.Ligging midden in het weiland is matig.

Goed hotel voor 2 nachten!

Herman
5-9-2017

Goed hotel voor 2 nachten met ruime kamer en ruime douche. Waar voor je geld.

Goed: parkeren (er waren geen gasten) Mooi uitzicht achterzijde.

Niet goed :

* Slecht aangegeven inrit vanaf de weg !!!

* Donkere entree en slecht verlicht (louche overkomend)

* Hygiëne is ver te zoeken ( smerige damestoilet vloertjes / miserabele , bijna dode plant op een vuil bord bij ingang )

* Aardige receptioniste die ontzettend weinig weet.

* Komt over alsof het eind van het jaar moet sluiten.

Alleen binnen geweest = niet gegeten of gelogeerd !!!!

Echt nooit meer

Issa
20-8-2017

De meiden van de receptie zijn toppers maar de rest waardeloos.

Tsja

Fam de Greef
4-8-2017

Ik hoef aan eerdere reviews niets toe te voegen; behalve dan dat het bubbelbad in de kamer defect was, alle prullenbakken vol waren ( ook die van het toilet); de lampen kapot waren; vloerbedekking vies is; kamers erg warm zijn; het personeel zijn best doet, maar niet weet hoe het met klachten om moet gaan.....

Doe het niet.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wassenaar in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wassenaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.