Camping Maaldrift

Camping Maaldrift
8,7

16 reviews over Camping Maaldrift in het Nederlands

Tot rust komen ? Ga naar camping Maaldrift !

Janet Dorleijn,
22-8-2017

Het is handig om een fiets bij je te hebben, dan kom je overal . Twintig minuutjes fietsen naar het mooiste en rustigste strand van Nederland, de Wassenaarse Slag. Even naar het centrum van Wassenaar waar je de lekkerste pizza's kan eten !

Heerlijk naar Leiden , het leukste filmhuis van Nederland of naar het Boerhavemuseum , leuk voor de wiskids ! Of lekker genieten van de prachtige omgeving met de mooiste fietspaden ! Kortom van alles wils !

Rustige camping

Willems,
20-8-2017

Rustige camping, sanitair is netjes. Douchen met muntjes. Warm water 10 eurocent. Wc zag er netjes uit. Jammer dat de afwasplek niet overdekt is. Geen water/riool op de plek. Veld zag er netjes uit. Begeleiding naar de plek. Meer een camping voor oudere mensen, voor kinderen is er niks te doen.

Zeer goede camping, zeker voor de prijs.

G.Dekinga,
20-7-2017

Grote staanplaatsen. Goed onderhouden grasvelden . Goed en superschoon sanitair. Vriendelijke ontvangst en persoonlijke toewijzing campingplek

Pinksterweekend met vrienden.

C. Steenhoven,
11-6-2017

Fijne ontvangst, aardige mensen. Grote, mooie caravan plaats. Verschillende zeer schone toiletgebouwtjes. Goede start voor bezoek aan Scheveningen en Den Haag. Wij hebben geen last gehad van de A44. De website doet wat "knullig" aan maar dat is de camping niet :-)

Goed onderhouden camping, veel verkeerslawaai

Ada
2-10-2016

Goed onderhouden camping.

Mooie fietsomgeving.

Veel verkeerslawaai van de A44!!

niet weer.

truus
7-7-2016

Camping op zich is mooi, ruime plekken sanitair goed en schoon.

Douchemunten nodig ook voor afwas 10 cent. Bij de wastafels wel gratis warmwater.

Eigenaren niet gast vriendelijk is onze mening,

Bij aankomst niet een hartelijk welkom plaats werd toegewezen en gezegd andere plekken zijn vol. Bij vertrek geen vriendelijke woord hoe we het hadden gehad en alles naar ons zin,een goede reis kon er net af.

Onderhoud straat werk kan beter dan beetje verwaarloost veel onkruid tussen betegeling vooral na het toiletgebouw toe ook erbij hoog onkruid .JAMMER. Buitenkant toiletgebouw kan opfris beurt gebruiken groene aanslag.

Fijn plekje

M. Gouka
16-9-2013

Dit is gewoon een fijne no-nonsens camping, lekker gemoedelijk en op een superlocatie voor zowel strand en duinen alsook DenHaag Leiden en Amsterdam.

Mooie rustige boeredrijcamping

Jos houbraken
31-7-2013

Een mooie niet al te grote camping. Prima ligging, met uitwijkmogelijkheden bij minder goed weer. Mooie vlakke grasmat met ruime plaatsen. Er is weinig te doen. Het sanitair is perfect schoon, vriendelijke ontvangst. Douche en afwasmunten voor warm water. Maar dan heb je ook wel prima heet water. Jammer dat je er geen brood kunt krijgen. Maar Wassenaar is op een kwartiertje fietsen. Voor kinderen is er niet veel. Maar ook die hebben alle ruimte.

Prima camping zonder toeters en bellen

Anoniem
7-6-2010

De camping is er een zonder opsmuk, toeters of bellen.

Het is mooi gelegen tussen Wassenaar en Leiden in een landelijke omgeving, vlakbij het Valkenburgse meer.

De plaatsen hebben een (goed onderhouden) gragondergrond, zijn groot en liggen aan een verharde straat.

Het sanitair is superschoon en compleet (invalidentoilet aanwezig). Warm afwaswater is voor 10 eurocent beschikbaar.

Er is een klein speeltuintje maar de meeste campinggasten tijdens ons verblijf waren grijs en Nederlands of Duits.

Oja... de camping wordt gerund door hele vriendelijke, relaxte en behulpzame eigenaren.

De camping is rustig gelegen, maar op enkele kilometers afstand van strand en steden voor als het minder mooi is. Prima fietsomgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maaldrift in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maaldrift zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.