Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Ruimte
  • 9.6Inrichting
  • 9.7Natuur

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Lentevreugd

• 10Fam. Erbrink07-01-2023

Heerlijk landelijk gelegen met mooi uitzicht

Heerlijk landelijk gelegen met mooi uitzicht. Luxe ingericht huisje, schoon en nieuw. Super locatie voor wandelen en fietsen, met een lekker restaurant om de hoek

• 10Ruimte
  • 9Hans13-11-2022

Herfstvreugd

Onze eerste kennismaking met Lentevreugd was in november onder herfstige omstandigheden, veel regen en wind. Maar ook dan is Lentevreugd een erg fijne plek voor een vakantie in de (oude en jonge) natuur, met bovendien alle culturele mogelijkheden van de Randstad om de hoek. We gaan het in een ander seizoen verder ontdekken.

• 9anoniem12-11-2022

prachtig uitzicht

Comfortabel huisje, goed verzorgd, schoon en met een geweldig uitzicht op het natuurgebied en directe mogelijkheid voor wandelen in de omgeving. Aanrader!

• 9Anita Krayczyrski17-10-2022

De ligging ,de inrichting, de ontvangst, super!

Een fijner vakantieadres is moeilijk te vinden.

• 10Ruimte
  • 9Marselis16-10-2022

Heerlijk verblijf

Geen minpunten. Prachtig met de Schotse hooglanders en konikspaarden. Heel mooi in de ochtendnevel.

• 10Familie Doeser02-08-2022

Een luxe en super schoon huisje op een unieke plek

De ligging van het huisje is echt uniek te noemen. Ik kan maar 10 punten geven, maar eigenlijk is dat veel te weinig. Om op de openbare weg te komen, moet je 2 landhekken door. De dichtstbijzijnde buren zijn een kudde Schotse hooglanders. Het is er heel rustig! We hebben nog nooit zo'n schoon huisje gezien. Werkelijk nergens is stof te vinden. Aan alles is gedacht, zelfs een paar laadpunten voor de ebikes. Je komt er heerlijk tot rust. Vakantie in dit huisje is een unieke ervaring die je nooit meer vergeet!

• 10Inge Wertwijn16-05-2022

Prachtige plek, fijn huisje, mooie omgeving

Het huisje ligt aan de rand van een beheerd natuurgebied tussen Wassenaar en Katwijk, aan een grote weide waar schotsehooglanders en konikspaarden grazen,en er veel vogels zijn. De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen, aan het strand, in de bossen en in de duinen. Wij hebben geen regen gehad, maar in de wijdere omgeving is genoeg te doen voor alle weersomstandigheden. Het huisje is schoon, heeft een prettige sfeer, en en van alle gemakken voorzien. Fijn om zelf te kunnen koken, zelfs aan een leeg kastje voor levensmiddelen is gedacht. In Wassenaar kun je (kwartiertje fietsen) heel lekker eten. In Katwijk trouwens ook.

• 10Tingting30-04-2022

Super

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Het huisje is prachtig gelegen want kijkt uit op natuurgebied Lentevreugd en grenst aan de achterzijde aan het Pan van Persijn. Het ligt heel beschut waardoor je snel buiten kunt zitten op het heerlijke terras. Het huisje is brandschoon, nieuw en goed ingericht. Voor kinderen ook goed vermaak: op het gras spelen, dieren spotten (roofvogels, reeën, hazen, specht, ook de groene) en chillen op de bank. Er is van alles te doen: wandelen in het natuurgebied waar Konikspaarden en Schotse hooglanders lopen, en je heel veel verschillende vogels kunt zien, wandelen in het Pan van Persijn en duingebied. Naar het strand wandelen of met de auto naar Wassenaarse slag. Verder hebben wij ook een wandeling gemaakt door de bollenvelden bij de Zilk. En dauwtrappen bij de Ruige hoek (je struikelt er over de herten). Voor kinderen ook leuk Museum Corpus en museum Naturalis. Goede eettip in Katwijk: restaurant Peking.

• 10Yvette05-04-2022

Geweldig

Heerlijk huis met prachtig uitzicht. Heel comfortabel, ook met 2 pubers. Je wandelt zo de duinen in en op de fiets kun je de hele omgeving verkennen. Eigenaren zijn ontzettend aardig en alles is op en top verzorgd. We komen heel graag weer terug!

• 9Rina28-03-2022

Heerlijk!

Wij waren een midweek in Lentevreugd. En het was echt lentevreugd! Zonnetje en genieten. Het huisje ligt prachtig, het uitzicht is mooi en het huisje zelf is van alle gemakken voorzien. Tel daar nog eens een fijne gastvrouw bij op en de uitkomst is super. Dank en tot een volgende keer.

Vakantiehuis Lentevreugd info

• Adresgegevens