Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

Hotel Fletcher Auberge De Kievietsterstersterster

6Voldoende

Nederland, Zuid-Holland, Wassenaar

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Auberge De Kieviet voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

582 reviews over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

• 1Miko05-06-2017

Dit nooit meer

Het hotel is oud en het personeel is zeer ongastvrij, negeerd gasten, zelfs zelf vragen of je iets kunt bestellen, geen schone handdoeken, stekkers kapot, sjacherijnig personeel, willen ze 3 nachten ipv 2 boeken. Slordig terras.. saaie deprimerende!!!!! Kamers. Iedereen is gewaarschuwd: niet heen gaan! Zonde van je geld! Echt!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Andreas25-05-2017

Voor herhaling vatbaar

Zeer mooi hotel , perfekt gelegen als uitvalsbasis voor honderden kilometers fietsplezier

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10C.velgersdijk25-05-2017

Prachtige omgeving

Het ligt prachtig in het groen.dichtbij meyendel en midden in een villawijk.

Gereisd met partner in januari 2017

• 5franky03-05-2017

tegenvaller

mooi gebouw van buiten uit met mooi terras,vanaf binnenkomst tot op onze kamer vuile tapijten,op de kamer versleten overgordijnen met zichtbare gaten,loshangend behang echt geen 3,5 sterren waard...menu en ontbijt was basic.....

Gereisd met partner in april 2017

• 5Annelies15-03-2017

Oud en stoffig

Douchen in bad en een klein bed. Simpel ontbijt. Wel schoon sanitair.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Lieve11-03-2017

Mooie locatie, sfeervolle kamer,

Mooie, grote sfeervolle kamer, prachtige locatie met mooie bomen en prachtig buitenterras. Aardig personeel. Heerlijk ontbijt. Vlakbij den haag en leiden, een echte aanrader! Ook voor kids was een leuk keukentje met speelgoed neergezet in de eetzaal.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 3Marjolein03-03-2017

Vergane glorie

Geboekt met culinair arrangement, eten was eigenlijk het enige dat redelijk was. Oud, vies en versleten hotel. Service dramatisch, we moesten steeds vragen of we iets te drinken konden bestellen. Bij uitchecken veel te hoge rekening met drankjes die wij niet gebruikt hadden. Nooit meer!

Gereisd met partner in februari 2017

• 2Inge29-01-2017

Dit nooit meer!

Gebeld om een reservering te doen, komen we daar aan blijkt dat ze maar 1 kamer hebben geboekt ipv van de gevraagde 2x tweepersoonskamer! Hotel was "vol" en ja geen idee hoe dit op te lossen, moesten we met zijn 4 op 1 kamer. Smorgens wederom aangekaart wat er de avond ervoor gebeurt was en dat we met z'n 4 op 1 kamer lagen. Moesten uiteindelijk volle mep betalen!! Verder zeer verouderd en invalide toilet erg smerig, geel aangeslagen wasbakken etc. Ontbijt was overigens prima, alleen wat weinig aanvulling.

Ik heb me geschaamd dat ik dit hotel had geboekt!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8WilmaS09-01-2017

Fijne plek

Een wat chique plek om te overnachten. De kamer was prima, mooi wat ouderwets, maar groot genoeg en fijne doucheruimte. De douche zelf viel ietwat tegen(ik hou van een stevige straal). Het was rustig in het hotel. We hebben er geen ontbijt gehad. Klantvriendelijk personeel. Rustige omgeving.

Gereisd met partner in mei 2016

• 4Niek28-10-2016

Verouderd, onvriendelijk, onbekwame bediening

Het hotel is dringend aan vernieuwing toe: kapot tapijt op de kamer, behangpapier krult van de muur, meubels zijn scheef en doorgezakt. Bleek bij aankomst dat er nog een bedrag openstond op onze kamers omdat ze 2 boekingen hadden gedaan ipv 1. Toen we hier meer uitleg over vroegen, werd er nog onvriendelijker gekeken. Wij hadden een arrangement met 7-gangendiner. Het eten op zich was niet slecht, maar toen we vroegen naar een aperitief, vroeg de bediening wat we bedoelden; eten of iets om te drinken... Kennen ze dit niet in Nederland? Daarna uur gewacht op eerste gerecht, opnieuw een uur gewacht op 2de gerecht en ga zo maar door. Enkel het dessert kwam toen het hoofdgerecht nog maar net van tafel was. De high tea op zondag daarentegen was helemaal in orde, maar daar kan men ook weinig aan verprutsen... De ligging en de parking zijn zowat de enige dingen die wel in orde zijn. Gelukkig kan de rest allemaal aangepast worden met een beetje moeite. Voor ons niet meer hier...

Gereisd met vrienden in oktober 2016

59 tips over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

• jacqueline van andel willems, 07-05-2012

Het hotel grenst aan een mooi natuurgebied, waar je uitstekend kunt wandelen en fietsen. Wassenaarse slag is vlakbij, waar je nog rustige strandtenten tegenkomt met overal zeer vriendelijke bediening en betaalbare happen!

• hewi, 09-04-2014

renoveren! Spreek personeel aan op wat service is

• Bast, 26-05-2014

Bezoek van hier uit de voorstelling ,,Soldaat van Oranje" op vliegveld Valkenburg. Het ligt op ongeveer een kwartier rijden vanaf het hotel. Ideaal om van hier uit de boulevard in Scheveningen te bezoeken. Goede

3 vragen over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

• Ron de Kok, 06-05-2014

Openbaar vervoer

Mijn vraag is of het makkelijk met openbaar vervoer in scheveningen en centrum van Den Haag te komen. Met welke reistijden moeten we dan rekening houden ?

Ans van der Gaag, 21-05-2014

Ben ik niet mee bekend. Wij hebben alles met de auto gedaan. Wat ik wel heb gezien is dat er een bushalte aan de overkant van het hotel is.

• ijsje_van_lisa, 14-02-2012

Verwarming Hotel De Kieviet

Hoe is het mogelijk dat er binnen 1 week tijd een verwarming aangelegd is in de badkamer? Juist de badkamer is ijskoud en dat met een kind waarmee ik het hotel verbleef. We zijn een weekend geweest, en we hebben het steenkoud gehad. Hoe is dit probleem dan verholpen?

Gaarne uw reactie.

Fletcher Webcare Team, 03-03-2012

Beste mevrouw, Een en ander is voor u nagevraagd bij het hotel. Er is vloerverwarming in de badkamer aanwezig, echter werkte deze helaas niet tijdens uw verblijf. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat u dit als zeer vervelend heeft ervaren, zeker met een kindje erbij. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende verontschuldigingen aan. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

• e_pas, 28-08-2011

reactie

geachte heer, mevrouw,

toevallig las ik uw reactie op mijn teleurstellende ervaring in Auberge de Kievit in Wassenaar, allereerst wil ik U graag bedanken voor Uw reactie, maar wel 2 maanden na plaatsing van mijn reactie. Gelukkig schrijft u dat er een nieuwe manager is aangesteld, hoop dat deze manager er meer van weet te maken, de laatste beoordelingen geven wel moed, veel succes, met vriendelijke groet,

E.J.A.M. van der Pas [email protected]

e_pas, 19-11-2011

ik wil de lezer en mogelijke bezoeker waarschuwen: de reacties die geplaatst worden, zoals bij ons gebeurde, wij werden uitgenodigd te reageren via genoemd email adres, wij hebben gereageerd (via deze site en via email), op beide komt geen reactie, hierbij wil ik de "klantenservice" cq de "hoteleiding" benoemen als niet betrouwbaar, niet eerlijk, zij zijn blij als er een goede recensie geplaatst wordt, komt er een echte gemeende recensie (kritiek) dan reageren zij, en in mijn geval niet meer. beslist geen aanbeveling

e_pas, 14-09-2011

het is opmerkelijk te moeten constateren dat het team niet echt meer reageerd op emails en of recensies, ik had mijn emailadres in mijn reactie geplaatst, deze kun je als derde ook bekijken, wel 3 reacties van gasten rechtstreeks ontvangen, er is wel enige verbetering geconstateerd blijkt uit deze reacties, als je begint met reageren op recensies (en zeker op de Zoover site, welke veelvuldig wordt geraadpleegd) dan moet je consequent blijven reageren op opmerkingen van gasten, ook al worden tekortkomingen/mankementen herhaald, geef eerlijk aan of er serieus aan wordt gewerkt, of voorlopig niet maar is de bedoeling dat dit wordt opgenomen in "onderhoudsplan" of verbeterplan. binnenkort heb ik er een vergadering met aansluitend een borrel bij U, ben erg benieuwd, deze ervaring gaat mij vertellen of ik weer een overnachting prive ga boeken of dat ik toch maar weer naar mijn (inmiddels vertrouwde) Palace hotel in Noordwijk ga. succes, met vriendelijke groet, E. van der Pas

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • HuisdierenOp aanvraag

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKitesurfen, Surfen