Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

Hotel Fletcher Auberge De Kievietsterstersterster

6Voldoende

Nederland, Zuid-Holland, Wassenaar

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Auberge De Kieviet voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

581 reviews over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

• 2018
    9Davidse27-11-2018

Heerlijk!

Een fijn hotel met uitermate vriendelijke en service gerichte medewerkers! Goede keuken voor ieder wat wils! Verschillende keren overnacht en gedineerd goede kamers en bedden, goed ontbijt, kortom voor mensen die geen hypermodern hotel wensen maar service en kleinschaligheid nog weten te waarderen!!

Alleen gereisd in november 2018

• 7Wim27-11-2018

Ouwe sjiek.

De grond van de parkeerplaats zit vol kuilen. Heel handig in het donker. De juffrouw achter de balie is heel aardig en laat ons na voorafgaand bericht eerder inchecken. Onze kamer heeft twee badkamers, waarvoor wel extra betaald moet worden: één met bad en toilet en één met douche en invalidentoilet. Met een handgreep die ver van de douche is bevestigd en niet een onder de douche voor mensen die niet mindervalide zijn. Hoewel dit op papier een 4-sterrenhotel is, zijn er geen koffie- en theefaciliteiten. In het hek zit geen opening, waardoor je moet omlopen om bij de bushalte te komen. Bij het diner moesten we al 25 minuten wachten op een eenvoudig voorgerecht. Het hoofdgerecht was minimaal. Tijdens het ontbijt, met een stuurse serveerster, blies iemand, met gehoorbeschermers, van een hoveniersbedrijf de bladeren bij de ontbijtzaal en de gasten zonder gehoorbeschermers weg en ging vervolgens op de rest van het terrein aan het werk.

Gereisd met partner in november 2018

• 8Hanna drost21-09-2018

Wij komen zeker een keertje terug

Fijn hotel konden direct inchecken. Ruime kamer. Goed ontbijt vriendelijk personeel. Centraal gelegen om van daar uit te fietsen. 1 minpuntje de vloerbedekking is erg aan vervanging toe.

Gereisd met partner in september 2018

• 8B.A.W.Verspaandonk23-08-2018

Behulpzaam

Dit is een heel fijn hotel met een vriendelijke en behulpzame bediening. Het ligt in een wijk van Wassenaar waar veel mooie huizen staan. Aan een kant ligt een drukke weg, dat is jammer maar met oordopjes geen probleem.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Dhr. Faessen06-08-2018

Goede B&B maar beslist geen goed Hotel.

Prima hotel voor de prijs. Charmante kamer maar zonder airco. Ruime badkamer en schoon. Ontbijt prima met goede koffie. Service tijdens het ontbijt niet allert met bv. tafels bijdekken. Buiten ontbijten kan maar je moet je hele couvert en servetten bij elkaar zoeken. Blonde dame tijdens het ontbijt doet routine matig haar handelingen zonder je te begroeten met een vrolijke goede morgen. Hotel is lekker rustig. Aanwezige kleine team doet z’n maar beslist onderbezet. Prima Fietsen. Terrassen niet geveegd of opgeruimd nodigd niet uit om gezellig te zitten en er komt nauwelijks service. De horeca leeft niet. Is gewoon dood. Tips : terras vrolijker maken. Betere samenwerking met Collega Fletcher Duinoord avondbar wel open. Stel gasten bv.voor om daar een drankje te doen. Tevens ook gratis parkeren als gast van de kiviet. Wij hebben dat gedaan en best goed te doen in combinatie van kust bezoek. Ligstoelen of zonnebedjes op terras.

• 7Joost23-07-2018

Matig

Redelijk hotel alles is wat sleets, maar heel. Glaasjes water bij het diner hebben ze niet... gelukkig wel flesjes Spa . En dat is wat jammer.

• 1MasterYodaTheo09-07-2018

Wat een Ramp hotel. Nooit meer Fletcher.

Een budget hotel is hier nog heilig bij. Op alles wordt bezuinigd. Veel te weinig personeel. Ze doen hun uiterste best en zijn vriendelijk, maar hier is niet tegenaan te werken. Het veel te dure ontbijt: Er waren om 9:30 geen broodjes en mini croissants meer. De maaltijd bestaat dus uit een gewoon snee brood, wat niet in de veel te kleine broodrooster past. Roerei en spek wordt na 35 minuten pas aangevuld. De ober is voor ons gevoel ook de kok en redt het niet alleen om 50 gasten een ontbijt te gunnen. Een tafelkleed op de tafels op het terras zit er niet in. De tafels zijn in de 3 dagen die wij er waren niet een keer schoongemaakt met een vochtige doek. De gasten frapperen papieren servetten op de tafel om de bacteriën af te dekken. Bah Bah. Om 16:00 naar het terras voor Koffie en Cola. De ober ziet dat we gaan zitten. Precies 16:28 hebben we onze koffie en Cola, nadat we zelf op zoek zijn gegaan naar de ober die spoorloos was.

• 8Nathalie Boersma10-05-2018

Zeer goed voor deze prijs

Prima hotel, vriendelijk personeel, ruime kamer en badkamer. Wij hebben hier prettig overnacht. Vloerbedekking in de kamer is wel aan vervanging toe.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 4Familie01-05-2018

Nooit meer mits het ooit gerenoveerd zal worden

Mooi gebouw ....helaas oudbollige kamers hard aan vernieuwing toe vooral de vloerbedekking versleten en met vlekken. Per persoon 1 badlaken ..En er is geen gezellige lounge en op de kamers geen mogenlijkheid thee of koffie te maken wat tegenwoordig toch bij de service hoort van een hotel. Ik had een donkere kamer met muffe lucht .

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 8Steven08-04-2018

Redelijke prijs kwaliteit verhouding.

De inrichting van het hotel is een beetje vergane glorie. Veel donker rood en een donkere receptie. De kamer (207) is schoon, maar aan renovatie toe. Hier en daar los zittend behang, een kleding kast met louvre deurtjes. In de vloerbedekking zitten op veel plaatsen vlekken. De douche in het bad is voor langere mensen onbruikbaar want je moet hem zelf vast houden anders kan je er niet onder staan. De schoonmaaksters en het personeel in het restaurant is vriendelijk. Het personeel bij de receptie was soms vriendelijk en attent en soms drukker met de administratie en andere dingen dan de gasten. Wij dachten dat we onze eigen elektrische fietsen konden stallen in een overdekte stalling, maar daar was eigenlijk geen rekening mee gehouden. Er was een kleine schuur waar de elektrische huurfietsen stonden en daar was nog net plaats voor onze fietsen. Ontbijt en avond eten in het restaurant is prima. De matrassen zijn ook prima.

Gereisd met partner in maart 2018

59 tips over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

• jacqueline van andel willems, 07-05-2012

Het hotel grenst aan een mooi natuurgebied, waar je uitstekend kunt wandelen en fietsen. Wassenaarse slag is vlakbij, waar je nog rustige strandtenten tegenkomt met overal zeer vriendelijke bediening en betaalbare happen!

• hewi, 09-04-2014

renoveren! Spreek personeel aan op wat service is

• Bast, 26-05-2014

Bezoek van hier uit de voorstelling ,,Soldaat van Oranje" op vliegveld Valkenburg. Het ligt op ongeveer een kwartier rijden vanaf het hotel. Ideaal om van hier uit de boulevard in Scheveningen te bezoeken. Goede

3 vragen over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

• Ron de Kok, 06-05-2014

Openbaar vervoer

Mijn vraag is of het makkelijk met openbaar vervoer in scheveningen en centrum van Den Haag te komen. Met welke reistijden moeten we dan rekening houden ?

Ans van der Gaag, 21-05-2014

Ben ik niet mee bekend. Wij hebben alles met de auto gedaan. Wat ik wel heb gezien is dat er een bushalte aan de overkant van het hotel is.

• ijsje_van_lisa, 14-02-2012

Verwarming Hotel De Kieviet

Hoe is het mogelijk dat er binnen 1 week tijd een verwarming aangelegd is in de badkamer? Juist de badkamer is ijskoud en dat met een kind waarmee ik het hotel verbleef. We zijn een weekend geweest, en we hebben het steenkoud gehad. Hoe is dit probleem dan verholpen?

Gaarne uw reactie.

Fletcher Webcare Team, 03-03-2012

Beste mevrouw, Een en ander is voor u nagevraagd bij het hotel. Er is vloerverwarming in de badkamer aanwezig, echter werkte deze helaas niet tijdens uw verblijf. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat u dit als zeer vervelend heeft ervaren, zeker met een kindje erbij. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende verontschuldigingen aan. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

• e_pas, 28-08-2011

reactie

geachte heer, mevrouw,

toevallig las ik uw reactie op mijn teleurstellende ervaring in Auberge de Kievit in Wassenaar, allereerst wil ik U graag bedanken voor Uw reactie, maar wel 2 maanden na plaatsing van mijn reactie. Gelukkig schrijft u dat er een nieuwe manager is aangesteld, hoop dat deze manager er meer van weet te maken, de laatste beoordelingen geven wel moed, veel succes, met vriendelijke groet,

E.J.A.M. van der Pas [email protected]

e_pas, 19-11-2011

ik wil de lezer en mogelijke bezoeker waarschuwen: de reacties die geplaatst worden, zoals bij ons gebeurde, wij werden uitgenodigd te reageren via genoemd email adres, wij hebben gereageerd (via deze site en via email), op beide komt geen reactie, hierbij wil ik de "klantenservice" cq de "hoteleiding" benoemen als niet betrouwbaar, niet eerlijk, zij zijn blij als er een goede recensie geplaatst wordt, komt er een echte gemeende recensie (kritiek) dan reageren zij, en in mijn geval niet meer. beslist geen aanbeveling

e_pas, 14-09-2011

het is opmerkelijk te moeten constateren dat het team niet echt meer reageerd op emails en of recensies, ik had mijn emailadres in mijn reactie geplaatst, deze kun je als derde ook bekijken, wel 3 reacties van gasten rechtstreeks ontvangen, er is wel enige verbetering geconstateerd blijkt uit deze reacties, als je begint met reageren op recensies (en zeker op de Zoover site, welke veelvuldig wordt geraadpleegd) dan moet je consequent blijven reageren op opmerkingen van gasten, ook al worden tekortkomingen/mankementen herhaald, geef eerlijk aan of er serieus aan wordt gewerkt, of voorlopig niet maar is de bedoeling dat dit wordt opgenomen in "onderhoudsplan" of verbeterplan. binnenkort heb ik er een vergadering met aansluitend een borrel bij U, ben erg benieuwd, deze ervaring gaat mij vertellen of ik weer een overnachting prive ga boeken of dat ik toch maar weer naar mijn (inmiddels vertrouwde) Palace hotel in Noordwijk ga. succes, met vriendelijke groet, E. van der Pas

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • HuisdierenOp aanvraag

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKitesurfen, Surfen