Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

Kleine hotelsWeer vandaag20°15°
Hotel Fletcher Auberge De Kieviet
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Auberge De Kieviet voor je op een rij gezet:

563 reviews over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet in het Nederlands

Behulpzaam

B.A.W.Verspaandonk
23-8-2018

Dit is een heel fijn hotel met een vriendelijke en behulpzame bediening. Het ligt in een wijk van Wassenaar waar veel mooie huizen staan. Aan een kant ligt een drukke weg, dat is jammer maar met oordopjes geen probleem.

Goede B&B maar beslist geen goed Hotel.

Dhr. Faessen
6-8-2018

Prima hotel voor de prijs. Charmante kamer maar zonder airco. Ruime badkamer en schoon. Ontbijt prima met goede koffie. Service tijdens het ontbijt niet allert met bv. tafels bijdekken. Buiten ontbijten kan maar je moet je hele couvert en servetten bij elkaar zoeken. Blonde dame tijdens het ontbijt doet routine matig haar handelingen zonder je te begroeten met een vrolijke goede morgen. Hotel is lekker rustig. Aanwezige kleine team doet z’n maar beslist onderbezet. Prima Fietsen. Terrassen niet geveegd of opgeruimd nodigd niet uit om gezellig te zitten en er komt nauwelijks service. De horeca leeft niet. Is gewoon dood. Tips : terras vrolijker maken. Betere samenwerking met Collega Fletcher Duinoord avondbar wel open. Stel gasten bv.voor om daar een drankje te doen. Tevens ook gratis parkeren als gast van de kiviet. Wij hebben dat gedaan en best goed te doen in combinatie van kust bezoek. Ligstoelen of zonnebedjes op terras.

Matig

Joost
23-7-2018

Redelijk hotel alles is wat sleets, maar heel. Glaasjes water bij het diner hebben ze niet... gelukkig wel flesjes Spa . En dat is wat jammer.

Wat een Ramp hotel. Nooit meer Fletcher.

MasterYodaTheo
9-7-2018

Een budget hotel is hier nog heilig bij. Op alles wordt bezuinigd. Veel te weinig personeel. Ze doen hun uiterste best en zijn vriendelijk, maar hier is niet tegenaan te werken. Het veel te dure ontbijt: Er waren om 9:30 geen broodjes en mini croissants meer. De maaltijd bestaat dus uit een gewoon snee brood, wat niet in de veel te kleine broodrooster past. Roerei en spek wordt na 35 minuten pas aangevuld. De ober is voor ons gevoel ook de kok en redt het niet alleen om 50 gasten een ontbijt te gunnen. Een tafelkleed op de tafels op het terras zit er niet in. De tafels zijn in de 3 dagen die wij er waren niet een keer schoongemaakt met een vochtige doek. De gasten frapperen papieren servetten op de tafel om de bacteriën af te dekken. Bah Bah. Om 16:00 naar het terras voor Koffie en Cola. De ober ziet dat we gaan zitten. Precies 16:28 hebben we onze koffie en Cola, nadat we zelf op zoek zijn gegaan naar de ober die spoorloos was.

Zeer goed voor deze prijs

Nathalie Boersma
10-5-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, ruime kamer en badkamer. Wij hebben hier prettig overnacht. Vloerbedekking in de kamer is wel aan vervanging toe.

Mooi gebouw ....helaas oudbollige kamers hard aan vernieuwing toe vooral de vloerbedekking versleten en met vlekken. Per persoon 1 badlaken ..En er is geen gezellige lounge en op de kamers geen mogenlijkheid thee of koffie te maken

wat tegenwoordig toch bij de service hoort van een hotel.

Ik had een donkere kamer met muffe lucht .

Redelijke prijs kwaliteit verhouding.

Steven
8-4-2018

De inrichting van het hotel is een beetje vergane glorie. Veel donker rood en een donkere receptie. De kamer (207) is schoon, maar aan renovatie toe. Hier en daar los zittend behang, een kleding kast met louvre deurtjes. In de vloerbedekking zitten op veel plaatsen vlekken. De douche in het bad is voor langere mensen onbruikbaar want je moet hem zelf vast houden anders kan je er niet onder staan. De schoonmaaksters en het personeel in het restaurant is vriendelijk. Het personeel bij de receptie was soms vriendelijk en attent en soms drukker met de administratie en andere dingen dan de gasten. Wij dachten dat we onze eigen elektrische fietsen konden stallen in een overdekte stalling, maar daar was eigenlijk geen rekening mee gehouden. Er was een kleine schuur waar de elektrische huurfietsen stonden en daar was nog net plaats voor onze fietsen. Ontbijt en avond eten in het restaurant is prima. De matrassen zijn ook prima.

Waar is de grandeur van de Kieviet?

Alco
1-1-2018

Wij hadden geboekt via deal en kregen kamer 107. Vieze vlekken op de vloer, een wandlampje dat aan de muur hing, een bedtafeltje met gat er in en plek waar ooit een schemerlamp had gestaan, een bedtafeltje wat niet paste en maar dwars was gezet. Het was een slechte vieze kamer. Het tapijt op de gang met vieze vlekken, tapijt in de lift versleten en het koper in de lift was volgens ons in de vorige eeuw voor het laatst gepoetst, vies!! We hebben foto’s gemaakt. Wij vinden dat kamer 107 niet meer gebruikt mag worden, eerst maar renoveren!

Het enige wat goed was, het ontbijt.

Heerlijk verblijf lekker bed en lekker eten

Brauckmann
15-11-2017

Bed was echt heel fijn zacht, bediening vriendelijk bij diner en lekker eten. Weinig mensen in het restaurant dus lekker rustig. Ontbijt prima, receptie vriendlijk, mooie authentieke plek met wat oudbollig heden qua tapijt/verfwerk maar niet storend

Vermijd 3de etage

CN
8-11-2017

Met bonnen verblijf geboekt en dan kun je niet de hoofdprijs verwachten. Kamers zijn redelijk van formaat en de badkamer vergeleken met veel andere fletchers erg goed geoutilleerd. Helaas was de waterdruk minimaal en duurt het bad vullen veel te lang en ook douchen moet onder een miezerig straaltje.

Dat voelt niet "luxe", maar vonden wij niet onoverkomelijk. Wij adviseren wel om de 3de etage te vermijden. Door afzuiging/ventilatie/verwarmingsketel????

was er tijdens ons verblijf op de hele etage een constante lage brom te horen. In kamer 306 trilt zelfs de hele kamer, maar ook in kamer 304 was de toon ( die niet allen hoorbaar maar ook voelbaar is) dermate storend dat er ondanks oordoppen weinig geslapen is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.