Hotel Fletcher Auberge De Kieviet ****

Hotel Fletcher Auberge De Kieviet ****

Hotel Fletcher Auberge De Kieviet
Hotel Fletcher Auberge De Kieviet
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Auberge De Kieviet voor je op een rij gezet:

557 reviews over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet in het Nederlands

Waar is de grandeur van de Kieviet?

Alco, 1-1-2018

Wij hadden geboekt via deal en kregen kamer 107. Vieze vlekken op de vloer, een wandlampje dat aan de muur hing, een bedtafeltje met gat er in en plek waar ooit een schemerlamp had gestaan, een bedtafeltje wat niet paste en maar dwars was gezet. Het was een slechte vieze kamer. Het tapijt op de gang met vieze vlekken, tapijt in de lift versleten en het koper in de lift was volgens ons in de vorige eeuw voor het laatst gepoetst, vies!! We hebben foto’s gemaakt. Wij vinden dat kamer 107 niet meer gebruikt mag worden, eerst maar renoveren!

Het enige wat goed was, het ontbijt.

Een goed familiehotel in mooi Wassenaar

Joost, 8-12-2017

Mooie verzorgde kamers, vriendelijk personeeel, fijne omgeving. Alleen de muziek in de ontbijtzaal kon beter. Veel beter :)

Heerlijk verblijf lekker bed en lekker eten

Brauckmann, 15-11-2017

Bed was echt heel fijn zacht, bediening vriendelijk bij diner en lekker eten. Weinig mensen in het restaurant dus lekker rustig. Ontbijt prima, receptie vriendlijk, mooie authentieke plek met wat oudbollig heden qua tapijt/verfwerk maar niet storend

Vermijd 3de etage

CN, 8-11-2017

Met bonnen verblijf geboekt en dan kun je niet de hoofdprijs verwachten. Kamers zijn redelijk van formaat en de badkamer vergeleken met veel andere fletchers erg goed geoutilleerd. Helaas was de waterdruk minimaal en duurt het bad vullen veel te lang en ook douchen moet onder een miezerig straaltje.

Dat voelt niet "luxe", maar vonden wij niet onoverkomelijk. Wij adviseren wel om de 3de etage te vermijden. Door afzuiging/ventilatie/verwarmingsketel????

was er tijdens ons verblijf op de hele etage een constante lage brom te horen. In kamer 306 trilt zelfs de hele kamer, maar ook in kamer 304 was de toon ( die niet allen hoorbaar maar ook voelbaar is) dermate storend dat er ondanks oordoppen weinig geslapen is.

Fantastisch!!

Mw Wassink, 19-10-2017

Prachtige ligging,mooie omgeving.

Wij kregen een verrassende suite i.p.v. een normaal bestelde kamer.

Wij keken onze ogen uit, voelden ons net 2 prinsessen. Geweldig!! Schoon en prima!

ruim voldoende hotel

Fam. Wassink, 18-10-2017

Een leuk weekend gehad. We hebben fietsen gehuurd en zijn met ons drieėn richting de zee gefietst. Echt een aanrader! In het hotel werden we vriendelijk geholpen. Het avondeten is van een goede kwaliteit. De kamers zijn wel wat gedateerd, maar niet storend. Wat wel echt storend was, was het tapijt in dit hotel. Dit is echt aan vervanging toe. Het ruikt vies en is behoorlijk versleten. Ook zie je overal in het tapijt vlekken. Jammer dat daar niets aan gedaan wordt, want anders is dit hotel gewoon echt leuk. Ik heb me er behoorlijk aan geirriteerd.

Het onbijt daarentegen is echt super! Vers fruit en het aanbod is meer dan voldoende!

Kortom, het hotel is zeker een aanrader, maar het tapijt moet echt vervangen worden.

Rustig gelegen. Ideale uitvalbasis om te fietsen.

Renilda, 16-10-2017

Dit hotel( niet erg groot) ligt zeer centraal om den Haag, Scheveningen en Leiden te bezoeken zoals wij deden met de fiets.

Het onthaal(de hotelmanager mevr.Duit) was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van knooppunten voor onze fietstochten.

Het restaurant verzorgt een goede kaart voor het diner.

Het ontbijt was ook zeer ruim.

Het enige kleine minpuntje is misschien dat de kamer een beetje gedateerd is. Wij hadden wel een vrij grote kamer(prima bedden) met een ruime badkamer.

Super plek

Lotte, 23-8-2017

Zeer gastvrij, vriendelijk en heerlijk genoten

Sfeervol,gezellig hotel met lommerrijk terras

Riekie de Rijck, 12-8-2017

Het is een ouder hotel met een mooie stijl.

Het eten en de bediening is erg goed.

De locatie is ook prima in een rustige omgeving.

Leuk en gastvrij hotel

Fam van Haestregt, 5-8-2017

Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten,mooie omgeving.

Ik klein minpuntje vonden wij de honden die er los liepen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Auberge De Kieviet scoort een 8.11 uit 10 op basis van 562 reviews.