Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

Hotel Fletcher Auberge De Kieviet
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Auberge De Kieviet voor je op een rij gezet:

559 reviews over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet in het Nederlands

Zeer goed voor deze prijs

Nathalie Boersma
10-5-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, ruime kamer en badkamer. Wij hebben hier prettig overnacht. Vloerbedekking in de kamer is wel aan vervanging toe.

Mooi gebouw ....helaas oudbollige kamers hard aan vernieuwing toe vooral de vloerbedekking versleten en met vlekken. Per persoon 1 badlaken ..En er is geen gezellige lounge en op de kamers geen mogenlijkheid thee of koffie te maken

wat tegenwoordig toch bij de service hoort van een hotel.

Ik had een donkere kamer met muffe lucht .

Redelijke prijs kwaliteit verhouding.

Steven
8-4-2018

De inrichting van het hotel is een beetje vergane glorie. Veel donker rood en een donkere receptie. De kamer (207) is schoon, maar aan renovatie toe. Hier en daar los zittend behang, een kleding kast met louvre deurtjes. In de vloerbedekking zitten op veel plaatsen vlekken. De douche in het bad is voor langere mensen onbruikbaar want je moet hem zelf vast houden anders kan je er niet onder staan. De schoonmaaksters en het personeel in het restaurant is vriendelijk. Het personeel bij de receptie was soms vriendelijk en attent en soms drukker met de administratie en andere dingen dan de gasten. Wij dachten dat we onze eigen elektrische fietsen konden stallen in een overdekte stalling, maar daar was eigenlijk geen rekening mee gehouden. Er was een kleine schuur waar de elektrische huurfietsen stonden en daar was nog net plaats voor onze fietsen. Ontbijt en avond eten in het restaurant is prima. De matrassen zijn ook prima.

Waar is de grandeur van de Kieviet?

Alco
1-1-2018

Wij hadden geboekt via deal en kregen kamer 107. Vieze vlekken op de vloer, een wandlampje dat aan de muur hing, een bedtafeltje met gat er in en plek waar ooit een schemerlamp had gestaan, een bedtafeltje wat niet paste en maar dwars was gezet. Het was een slechte vieze kamer. Het tapijt op de gang met vieze vlekken, tapijt in de lift versleten en het koper in de lift was volgens ons in de vorige eeuw voor het laatst gepoetst, vies!! We hebben foto’s gemaakt. Wij vinden dat kamer 107 niet meer gebruikt mag worden, eerst maar renoveren!

Het enige wat goed was, het ontbijt.

Heerlijk verblijf lekker bed en lekker eten

Brauckmann
15-11-2017

Bed was echt heel fijn zacht, bediening vriendelijk bij diner en lekker eten. Weinig mensen in het restaurant dus lekker rustig. Ontbijt prima, receptie vriendlijk, mooie authentieke plek met wat oudbollig heden qua tapijt/verfwerk maar niet storend

Vermijd 3de etage

CN
8-11-2017

Met bonnen verblijf geboekt en dan kun je niet de hoofdprijs verwachten. Kamers zijn redelijk van formaat en de badkamer vergeleken met veel andere fletchers erg goed geoutilleerd. Helaas was de waterdruk minimaal en duurt het bad vullen veel te lang en ook douchen moet onder een miezerig straaltje.

Dat voelt niet "luxe", maar vonden wij niet onoverkomelijk. Wij adviseren wel om de 3de etage te vermijden. Door afzuiging/ventilatie/verwarmingsketel????

was er tijdens ons verblijf op de hele etage een constante lage brom te horen. In kamer 306 trilt zelfs de hele kamer, maar ook in kamer 304 was de toon ( die niet allen hoorbaar maar ook voelbaar is) dermate storend dat er ondanks oordoppen weinig geslapen is.

Fantastisch!!

Mw Wassink
19-10-2017

Prachtige ligging,mooie omgeving.

Wij kregen een verrassende suite i.p.v. een normaal bestelde kamer.

Wij keken onze ogen uit, voelden ons net 2 prinsessen. Geweldig!! Schoon en prima!

ruim voldoende hotel

Fam. Wassink
18-10-2017

Een leuk weekend gehad. We hebben fietsen gehuurd en zijn met ons drieėn richting de zee gefietst. Echt een aanrader! In het hotel werden we vriendelijk geholpen. Het avondeten is van een goede kwaliteit. De kamers zijn wel wat gedateerd, maar niet storend. Wat wel echt storend was, was het tapijt in dit hotel. Dit is echt aan vervanging toe. Het ruikt vies en is behoorlijk versleten. Ook zie je overal in het tapijt vlekken. Jammer dat daar niets aan gedaan wordt, want anders is dit hotel gewoon echt leuk. Ik heb me er behoorlijk aan geirriteerd.

Het onbijt daarentegen is echt super! Vers fruit en het aanbod is meer dan voldoende!

Kortom, het hotel is zeker een aanrader, maar het tapijt moet echt vervangen worden.

Dit hotel( niet erg groot) ligt zeer centraal om den Haag, Scheveningen en Leiden te bezoeken zoals wij deden met de fiets.

Het onthaal(de hotelmanager mevr.Duit) was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van knooppunten voor onze fietstochten.

Het restaurant verzorgt een goede kaart voor het diner.

Het ontbijt was ook zeer ruim.

Het enige kleine minpuntje is misschien dat de kamer een beetje gedateerd is. Wij hadden wel een vrij grote kamer(prima bedden) met een ruime badkamer.

Super plek

Lotte
23-8-2017

Zeer gastvrij, vriendelijk en heerlijk genoten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Auberge De Kieviet scoort een 8.09 uit 10 op basis van 564 reviews.