Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

Tonen op kaart

578 reviews over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

• 3Steenkamp23-09-2019

Slecht

Zwaar verouderd hotel vieze vloerbedekking, oud sanitair,alle luxe ontbreekt.. Prachtig gebouw en ligging. Zonde dat de Fletcher groep dit prachtige hotel zo verwaarloosd en ze vragen te veel voor deze slechte accommodatie .ook onrbijt is beneden de maat

Alleen gereisd in september 2019

• 1J16-08-2019

Nooit meer!

Vies hotel , smorgens word je van de kamer gejaagd omdat ze willen schoonmaken. Slecht ontbijt

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Keizers14-05-2019

Vies oud hotel en zeer onvriendelijk personeel

Het hotel is van buiten prachtig, maar van binnen oud en vies. Wij kwamen om 17.45u aan en tot onze verbazing was het receptie personeel al naar huis. Het personeel van het restaurant moest ons inchecken. Wij hadden geboekt via een actiecode en daarbij zit geen voucher. Toch bleef een zeer onbeleefde wat oudere man van het restaurant ons zeggen dat we een voucher moesten inleveren. Een zeer slecht begin van ons verblijf. Na veel gedoe kregen we onze kamer en wij zijn al vaker in wat oudere hotels van Fletcher geweest, maar deze kamer was echt schandalig. Vieze vloerbedekking, het behang laat overal los en het meubilair is te vies om op te zitten. De volgende ochtend zaten we aan het ontbijt en vond de schoonmaak het blijkbaar nodig om op dat moment te gaan stofzuigen. Van een rustig ontbijt was geen sprake en de geur van de stofzuiger was niet te harden. Ik heb een klacht ingediend bij de receptie, maar dit kreeg geen gehoor.

Gereisd met partner in mei 2019

• 6F. van der Meulen21-04-2019

Ligging prima, maar wie gaat hier ingrijpen?

Lijkt aardig van buiten, aftands van binnen. Dikke vlekken in de vloerbedekking, meubels vies, 2 persoonsbed zonder aparte matrassen, geen fatsoenlijke leeslamp, geen koffie en thee service op de kamer, niet attent gemaakt op loungeruimte binnen (was die er?), gerechtenkaart met allerlei bijbetalingen, vriendelijke receptionist, goed ontbijt, maar beslist geen 4 sterrenhotel.

Gereisd met partner in april 2019

• 3Judith Weltevrede23-02-2019

Verschrikkelijke oude meuk!

Wat een oude bedoeling daar. Interieur nog uit de vroege jaren 90 en echt aan vervanging toe! Alles is kapot, ouderwets en gammel. Het pand is heel mooi maar de binnenkant mag echt helemaal opnieuw gedaan worden. Fletcher mag zich voor dit hotel schamen!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    7Popeye29-12-2018

Goed te doen.

Nette kamer, lekkere douche. Receptioniste MC had iets vriendelijker kunnen zijn bij het inchecken. Ze heeft haar lach wel laten zien hoor. De lift ruikt vies maar werkt geruisloos. Het ontbijt was prima. Centrale ligging, goed te vinden.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 5Bianca26-12-2018

Slecht en gedateerd

Oude meuk. Oude badkamer. Kastjes vielen uit elkaar. Dame aan balie begroet je niet. Rekening houden met vegetariërs ? Welnee, er werden gewoon vleeskroketten geserveerd. Service tijdens diner slecht, we wilden bijna zelf ons drinken halen. Ik kom hier niet meer terug.

Zakelijk gereisd in november 2018

• 9Davidse27-11-2018

Heerlijk!

Een fijn hotel met uitermate vriendelijke en service gerichte medewerkers! Goede keuken voor ieder wat wils! Verschillende keren overnacht en gedineerd goede kamers en bedden, goed ontbijt, kortom voor mensen die geen hypermodern hotel wensen maar service en kleinschaligheid nog weten te waarderen!!

Alleen gereisd in november 2018

• 7Wim27-11-2018

Ouwe sjiek.

De grond van de parkeerplaats zit vol kuilen. Heel handig in het donker. De juffrouw achter de balie is heel aardig en laat ons na voorafgaand bericht eerder inchecken. Onze kamer heeft twee badkamers, waarvoor wel extra betaald moet worden: één met bad en toilet en één met douche en invalidentoilet. Met een handgreep die ver van de douche is bevestigd en niet een onder de douche voor mensen die niet mindervalide zijn. Hoewel dit op papier een 4-sterrenhotel is, zijn er geen koffie- en theefaciliteiten. In het hek zit geen opening, waardoor je moet omlopen om bij de bushalte te komen. Bij het diner moesten we al 25 minuten wachten op een eenvoudig voorgerecht. Het hoofdgerecht was minimaal. Tijdens het ontbijt, met een stuurse serveerster, blies iemand, met gehoorbeschermers, van een hoveniersbedrijf de bladeren bij de ontbijtzaal en de gasten zonder gehoorbeschermers weg en ging vervolgens op de rest van het terrein aan het werk.

Gereisd met partner in november 2018

• 8Hanna drost21-09-2018

Wij komen zeker een keertje terug

Fijn hotel konden direct inchecken. Ruime kamer. Goed ontbijt vriendelijk personeel. Centraal gelegen om van daar uit te fietsen. 1 minpuntje de vloerbedekking is erg aan vervanging toe.

Gereisd met partner in september 2018

59 tips over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

• jacqueline van andel willems, 07-05-2012

Het hotel grenst aan een mooi natuurgebied, waar je uitstekend kunt wandelen en fietsen. Wassenaarse slag is vlakbij, waar je nog rustige strandtenten tegenkomt met overal zeer vriendelijke bediening en betaalbare happen!

• hewi, 09-04-2014

renoveren! Spreek personeel aan op wat service is

• Bast, 26-05-2014

Bezoek van hier uit de voorstelling ,,Soldaat van Oranje" op vliegveld Valkenburg. Het ligt op ongeveer een kwartier rijden vanaf het hotel. Ideaal om van hier uit de boulevard in Scheveningen te bezoeken. Goede

3 vragen over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet

• Ron de Kok, 06-05-2014

Openbaar vervoer

Mijn vraag is of het makkelijk met openbaar vervoer in scheveningen en centrum van Den Haag te komen. Met welke reistijden moeten we dan rekening houden ?

Ans van der Gaag, 21-05-2014

Ben ik niet mee bekend. Wij hebben alles met de auto gedaan. Wat ik wel heb gezien is dat er een bushalte aan de overkant van het hotel is.

• ijsje_van_lisa, 14-02-2012

Verwarming Hotel De Kieviet

Hoe is het mogelijk dat er binnen 1 week tijd een verwarming aangelegd is in de badkamer? Juist de badkamer is ijskoud en dat met een kind waarmee ik het hotel verbleef. We zijn een weekend geweest, en we hebben het steenkoud gehad. Hoe is dit probleem dan verholpen?

Gaarne uw reactie.

Fletcher Webcare Team, 03-03-2012

Beste mevrouw, Een en ander is voor u nagevraagd bij het hotel. Er is vloerverwarming in de badkamer aanwezig, echter werkte deze helaas niet tijdens uw verblijf. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat u dit als zeer vervelend heeft ervaren, zeker met een kindje erbij. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende verontschuldigingen aan. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

• e_pas, 28-08-2011

reactie

geachte heer, mevrouw,

toevallig las ik uw reactie op mijn teleurstellende ervaring in Auberge de Kievit in Wassenaar, allereerst wil ik U graag bedanken voor Uw reactie, maar wel 2 maanden na plaatsing van mijn reactie. Gelukkig schrijft u dat er een nieuwe manager is aangesteld, hoop dat deze manager er meer van weet te maken, de laatste beoordelingen geven wel moed, veel succes, met vriendelijke groet,

E.J.A.M. van der Pas [email protected]

e_pas, 19-11-2011

ik wil de lezer en mogelijke bezoeker waarschuwen: de reacties die geplaatst worden, zoals bij ons gebeurde, wij werden uitgenodigd te reageren via genoemd email adres, wij hebben gereageerd (via deze site en via email), op beide komt geen reactie, hierbij wil ik de "klantenservice" cq de "hoteleiding" benoemen als niet betrouwbaar, niet eerlijk, zij zijn blij als er een goede recensie geplaatst wordt, komt er een echte gemeende recensie (kritiek) dan reageren zij, en in mijn geval niet meer. beslist geen aanbeveling

e_pas, 14-09-2011

het is opmerkelijk te moeten constateren dat het team niet echt meer reageerd op emails en of recensies, ik had mijn emailadres in mijn reactie geplaatst, deze kun je als derde ook bekijken, wel 3 reacties van gasten rechtstreeks ontvangen, er is wel enige verbetering geconstateerd blijkt uit deze reacties, als je begint met reageren op recensies (en zeker op de Zoover site, welke veelvuldig wordt geraadpleegd) dan moet je consequent blijven reageren op opmerkingen van gasten, ook al worden tekortkomingen/mankementen herhaald, geef eerlijk aan of er serieus aan wordt gewerkt, of voorlopig niet maar is de bedoeling dat dit wordt opgenomen in "onderhoudsplan" of verbeterplan. binnenkort heb ik er een vergadering met aansluitend een borrel bij U, ben erg benieuwd, deze ervaring gaat mij vertellen of ik weer een overnachting prive ga boeken of dat ik toch maar weer naar mijn (inmiddels vertrouwde) Palace hotel in Noordwijk ga. succes, met vriendelijke groet, E. van der Pas

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • HuisdierenOp aanvraag

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKitesurfen, Surfen