Vakantiepark Duinrell

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Naast het gelijknamige attractiepark in Wassenaar ligt Vakantiepark Duinrell. Het kan in het park door de gunstige ligging aan de drukke kant zijn. Op het park is een supermarkt maar er is ook een eetgelegenheid aanwezig. Behalve het attractiepark en het Tikibad ligt het park ook dichtbij Den Haag en Scheveningen.

1014 reviews over Vakantiepark Duinrell

• 2019
    4Daniel29-04-2019

Slechte service

Het is een leuk park maar lees goed wat er wel en niet bij zit.

op vrijdag kwamen we aan zijn eerst het park in gegaan, helaas werd mijn zoontje ziek en ben naar de receptie gegaan of we misschien onze sleutel een uurtje eerder konden ontvangen. Haar antwoord was... nee pas om 15.30 uur. Jammer dat men zo niet meedenkt en dat terwijl alle sleutels er lagen. vervolgens met een ziek kind buiten staan wachten.

op de site staat dat je 2 uur gratis entree hebt in het tikibad. ook dit klopt niet.. je moet gewoon betalen. We hebben navraag gedaan maar omdat we niet via hun hebben geboekt zit dit er niet bij. waarom staat het dan op de site??? Nu 2x betaald terwijl het anders op de site staat.

we zijn echt niet te spreken over de medewerkers binnen Duinrell.

• 2Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 3van Velden21-04-2019

Nooit meer

Wij zijn een lang weekend met onze kinderen naar Duinrell geweest met onze camper. Onze hond en 2 kinderen waren mee (4 jaar en 5 jaar). De attractie waren leuk voor onze kinderen. Ook was de kampeerplaats voor de camper ruim zat. Voor de rest, was de hygiëne van de douches en toiletten ronduit Slecht! Op welk moment ik er ook kwam op een dag, vies, vuil, smerig! Ook waren de toiletten op het park ronduit smerig! Er wordt slecht en weinig schoongemaakt! Alles is gedateerd, nu is dat nog niet zo erg, maar laat het schoon zijn! Het eten in la place was ronduit slecht, duurde lang voor we eten hadden (en nee, het was niet druk) alle keren ging het verkeerd met afrekenen! Het zwembad was smerig en elke keer als we daar weg gingen, deden de poortjes naar de uitgang het niet! Ronduit slecht is helaas onze ervaring

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8stefaan eeckeloo15-04-2019

nooit meer

beste we vonden de caravan dat wij geboekt hadden niet zo goed er was geen tv in en dat is niet gemeld geweest !

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 9Christel09-04-2019

Gewoon de Max

Twas gewoon de Max. En met kinderen die kunnen gans de dag ravotten zn s avonds slapen ze goed

• 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Sanne02-04-2019

Geweldig!

Alles precies zoals we verwacht hadden! Mooie, propere bungalow! Superhandig dat attractiepark en Tikibad op wandelafstand liggen, en goed voor dagenlang plezier! Heel kindvriendelijk dus. In het Attractiepark zijn er wel vele attracties pas open vanaf de middag, dus id namiddag is er meer te zien daar! Verder Tiptop :)

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Annelies Cuvelier12-03-2019

Zeer leuk weekend!

Ons weekendje Duinrell is ons zeer goed bevallen. We boekten een stacaravan via touroperator. Je hoeft niet ver te wandelen voor je je temidden het pretpark bevindt. Het Tikibad is ook zeer leuk! Er zijn tientallen glijbanen en je ziet enkel lachende gezichtjes. In april 2019 boekten wij opnieuw via touroperator. Dat het park wat verouderd zou zijn deed bij ons niets af aan de pret.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10eeckeloo stefaan ,vanden broele sandra11-03-2019

fantastisch ,wij gaan nu in april terug !

super park en veelanimatie ! voor jong en oud

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2017

• 4Hiskia04-03-2019

Teleurstellend

We boekte een weekend duinrell van vrijdag 1/3 tem maandag 4/3 op onze reisdocumenten lazen we dat we de dag van uitchecken nog een hele dag gebruik konden maken van de faciliteiten van het park, mijn man nam dan ook een extra dag vakantie zodat we deze maandag nog konde genieten van het park echt bij het uitchecken melde men ons dat alles gesloten was, dit was zeer teleurstellend om onze kids te moeten melde dat we niets meer konden doen. Zeer jammer dat je verplicht word om tem maandag te boeken terwijl je die dag wel kwijt bent. De rest van het weekend was het overal immens druk en overal lang aanschuiven. Ook de kleedhokjes waren absoluut niet proper. Een zeer teleurstellend weekend.

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 8Antoinette Van Proosdij24-02-2019

Heerlijk weekend gehad!

Prima weekend gehad! Het was prachtig weer een dat was heel prettig. Mooie duingalow. Heel compleet, schoon en gezellig ingericht. Tikibad was erg druk 's middags. Weinig echte zwemmogelijkheid. Alleen achtbanen en golfslagbad. Voor de kleintjes leuke playa. Op het park een goed ingerichte supermarkt. Mini bowling was leuk. Alleen moet je heel snel spelen omdat je 30 seconden per bal hebt. Geen tijd voor een gezellig drankje tussendoor. La Place was niet open, ook niet op het attractiepark en dat was jammer want er was op een pannekoek en een suikerspin na niets te eten. De attracties die open waren hebben we vaak gedaan. Heel erg leuk. Kortom een geslaagd weekend. Voor herhaling vatbaar!

• 7Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9vandenbfamily23-02-2019

Goede prijs-kwaliteit verhouding, volop genieten.

Een midweek met 2 meiden van 12, een baby van 1 jaar en 2 volwassenen in Duinrell geweest in het Voorseizoen. Dikke aanrader. De grote meiden konden alleen na het avondeten in alle rust zwemmen (overdag ontzettend druk in het zwembad, óók in het laagseizoen!! Niet te doen zo druk) Avonds tot 21:30uur de groten laten zwemmen, volgende ochtend uitslapen en lekker sloom opstarten, tikibad is toch pas om 12:30uur weer open. Den Haag (2e kamer, lekker shoppen etc.) en het strand van Scheveningen/ Wassenaar even bekijken. Premium huisje was ruim genoeg, zeer complete keuken, voldoende schoon. comfortabel. Goede bedden. Huisjes staan wel dicht op elkaar, maar geen geluidsoverlast gehad. Waren veel huisjes leeg om ons heen. Sfeer in het tikibad en vakantiepark was goed, geen vervelende groepen mensen. Familiar. Vriendelijk personeel. Minibowlen was ook leuk. Restaurant was nog gesloten.

• 8Activiteiten

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 500 m, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras