Vakantiepark Duinrell

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Naast het gelijknamige attractiepark in Wassenaar ligt Vakantiepark Duinrell. Het kan in het park door de gunstige ligging aan de drukke kant zijn. Op het park is een supermarkt maar er is ook een eetgelegenheid aanwezig. Behalve het attractiepark en het Tikibad ligt het park ook dichtbij Den Haag en Scheveningen.

1017 reviews over Vakantiepark Duinrell

• 2019
    4Kw19-10-2019

Vies!

We zouden een midweek in duingalow 463 verblijven. Buiten dat de caravan muf en schimmelig was bleek het ook erg smerig. Bestek lag vies in de la, servies stond smerig in de kast. Er lagen dingen onder de bank die daar niet thuis horen en de vloer plakte. Na 1 nacht last van keel en hoofdpijn. Bij de receptie klacht ingediend. Enige mogelijkheid was verhuizen naar nr. 444. Iets minder muf, maar net zo smerig. Daar troffen we enkele medewerkers van de technische dienst. Deze meneer liet ons weten dat er wel meer vrij was en ging op zoek naar een alternatief. Uiteindelijk konden we verhuizen naar een premium duingalow en hebben we nog van onze vakantie kunnen genieten. Waren we deze medewerker niet tegen gekomen dan waren we wellicht huiswaarts gekeerd. Wat de medewerkers van de technische dienst voor ons hebben gedaan was fantastisch.

Al met al vond ik dit park erg duur voordat je krijgt. We hadden rechtstreeks bij Duinrell geboekt

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 5Eveline29-09-2019

we gaan niet meer terug!

Voor ons de tweede keer in Duinrel. De eerste keer in 2015 vonden we het echt leuk. Daarom nog eens terug gegaan. Maar wat viel het deze keer tegen!!! Duingalow vies en smerig! Overal vettig en schimmel. Te smerig voor woorden. Om 17u alle attracties al gesloten! En overige horeca al om 21u. Bij aankomst na 4 uur rijden nog een 45 min in de rij moeten wachten aan check-in, niet evident met 3 jonge kids. We hadden 2u Tikibad inclusief omkleden per dag. Dit is toch wel heel weinig. Alle pashokjes bezet dus tegen dat we alle 5 omgekleed waren..... Uit het zwembad opnieuw hetzelfde liedje. Horeca was goed maar erg prijzig. We houden het op 2x Duinrel, geen 3de keer meer!

• 6Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 5Stefan12-09-2019

Nóóit never meer

Het valt vies tegen voor de prijs die je betaald. Parkeren is een belachelijke 10 euro. Je betaald meer dan 30 euro voor een kaartje. Wil je de sauna in moet je nog is 3 euro extra betalen. Te triest voor worden

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2Stephanie29-08-2019

Touroperator Nooit meer! Nul service en afzetters

Wij zijn met touroperator op vakantie park duinrell geweest. BOEK NOOIT rechtstreeks met deze organisatie! Wij zijn ontzettend hard opgelicht. Waar iedereen via andere touroperators had geboekt hadden wij rechtsreeks via touroperator geboekt omdat wij deze sites niet kende. Waar we dachten goedkoop uit te zijn in het naseizoen kwamen we er achter dat dit verre van waar was! De andere campinggangers hadden allemaal tussen de 99 en 250 euro betaald waar wij 622 euro kwijt waren!! De eigenaar toonde geen enkele empathie om ons tegemoet te komen en zei letterlijk dat hij ons niet wilde compenseren ook al zou het kunnen. Het was onze eigen schuld. Gezien wij van maandag tm zaterdag hadden geboekt moesten wij 400 euro extra betalen, daar hadden we zelf voor gekozen vond hij. Van een andere medewerker ; de 'gastheer' kregen we de opmerking ja dat je zoveel betaald is jullie probleem. Boek nooit nooit via touroperator!!! Waardeloze sevice

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Ann J23-08-2019

Leuk maar voor ons eenmalig

We hoopten op wat meer Nederlandstalig omringd te zijn maar het zijn vooral Engelstaligen.
    Wij boekten onze vakantie via een touroperator (Azure huisje, redelijk krap maar ok ) wat als nadeel heeft dat je voor het Tikibad iedere keer moet betalen. 2u - 5,5€, 3u - 6,5€, onbeperkt - 7,5€ / pers. + 1 entree (niet in en uit).
    Het zwembad is voorzien van zeer veel glijbanen. Op zich wel leuk maar je moet er ook wel altijd aanschuiven en dit nodigt voor onze kinderen niet uit om dag in dag uit naar het zwembad te gaan.
    Het attractiepark is heel leuk. Er zijn een 7-tal attracties voor grotere kinderen. Ook hier was het wel druk en over het algemeen lange wachtrijen, wat uiteraard niet abnormaal is. De zee is op 1u wandelen. Als je toch met de auto gaat kan je er voor 5€ parkeren. Centrum met tal van eetgelegenheden op wandelafstand.
    3 mooie shows gehad op de camping. Voor alle talen toegankelijk. Mini bowling was ook leuk 2€/pers

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Christina16-08-2019

Nooit meer

Dat men tegen vuil kan en in kleine ruimtes kan zijn. Bedden waren vreselijk. Iemand met rugklachten raad ik af. In de ruimtes kon men amper keren

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Wendy13-08-2019

Nooit maar dan ook echt nooit meer!

Wat een verschrikking. Wil je voor 0.00 slapen, dat gaat hier niet lukken. Lawaai tot diep in de nacht. Eerder vetrokken, we waren gesloopt. Een bungalowtent is nogal gehorig snap je...hoop geld betaald, dikke ellende.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Elsbeth02-08-2019

Leuk voor 1x

Duingalow netjes. Alles aanwezig. Wel vreselijke bedden. De la place restaurants zijn echt TE duur. De supermarkt ook trouwens. We snappen dat als je etenswaren/snacks op een vakantiepark koopt dat het duurder is, maar deze prijzen slaan alles.

• 9Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Sabine02-08-2019

Heerlijk

Mooi aangelegd campingterrein en je hoeft je geen moment te vervelen met het attractiepark erbij. En natuurlijk het Tikibad!! We waren er in de juni vakantie en het park was heerlijk rustig. Helaas wel een vieze koelkast, er lag een slijmlaag in de vriezer. Werd wel meteen schoongemaakt na onze klacht. Verder schoon verblijf. Onze 3 kids vonden het hier geweldig!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 4Autist15-07-2019

De Dood!

Ik was hier met schoolkamp. Leuk park met geweldig zwembad! Voor autisten ideaal. We verbleven in het duinhostel. Zeer smerig en deprimerend huis met veel beschadigingen. Vakantiepark stikt van de Duitsers en lelijke bungalows! Niet naar Duinrell gaan als je er wilt blijven slapen. Wel gaan voor het attractiepark en Tikibad!

• 9Activiteiten

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 500 m, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras