62 tips over Vakantiepark Duinrell

• Patrick, 11-05-2012 Rapporteren

Neem badslippers mee voor het omkleden in de kleedhokjes van het Tikibad, vloer erg smerig.

• Familie met kleine kinderen, 06-05-2012 Rapporteren

Wel een mooie omgeving. Je kunt zo op de fiets naar scheveningen,Den Haag of Leiden. Neem je fiets dus mee.

• den Hollander, 25-04-2012 Rapporteren

midden veld is een prima locaatie hier vandaan kunnen de kids zo naar het reuzenrad, trampo,s en speeltuin lopen.ook heel knus s,avonds als het donker is over het park wandelen.zorg voor voldoende droge kleeding zodat de kids lekker los kunnen gaan bij de splass,meet de kids van tevoren goed op om teleurstelling te voorkomen de meeste atracties zijn voor 120m toegangkelijk maar er zijn er ook van 140m ook in het tikkie bad.

• bram_20, 09-04-2014 Rapporteren

ga naar het attractiepark gaan en naar het zwembad

• fraver, 10-01-2012 Rapporteren

Duinrell is geweldig gelegen en je zit zo in Den Haag en Scheveningen, alleen het parkeren was een ramp tussen kerst en oud&nieuw. Omniversum vooraf reserveren anders geen plek. Het Museon is echt een aanrader (interactief) met kinderen en was ook interessant voor ons. Hier kan je rustig een hele middag vertoeven wat we met dit slechte weer dan ook gedaan hebben.

• nicole, 06-05-2014 Rapporteren

Net buiten het park, op 10 minuten lopen de heerlijkste pizza's.... Alleen al voor dit restaurant, willen we al weer terugkomen naar wassenaar!! Ristorante Pizzeria Da Italo

• Folkers, 29-04-2014 Rapporteren

Kibbeling eten bij het eerste eettentje wat je tegenkomt op het strand (Wassenaarse slag) Pizza eten bij Da-Italo net buiten het centrum van Wassenaar (10 minuten lopen)

• Marjo Eijsse , 16-02-2014 Rapporteren

Check tijdig de info brochure die je meekrijgt bij t inchecken. Er is meer te doen dan je denkt...

• Marieke, 11-03-2014 Rapporteren

Lekker dicht bij het strand dat is wel erg leuk en fijn.

• rita, 05-03-2012 Rapporteren

Je kunt naar het strand in de omgeving maar ook Den Haag, Leiden liggen in de nabije omgeving mocht je er wat langer zijn dan een weekend!

• Doemee, 08-10-2013 Rapporteren

Door de bossen wandelen en naar het strand gaan!

• Danny, 29-09-2013 Rapporteren

Het attractiepark zelf is niet heel groot en hier ben je dus ook snel uitgekeken. Naast gelegen plaatsen als Den Haag, Wassenaar, Rotterdam etc. zijn prima te bereiken en zeker een bezoekje waard. Bij het boeken van een Duingalow krijg je 2 uur toegang tot het Tikibad tussen 10:00-14:00. Het beste is om het Tikibad zo vroeg mogelijk te bezoeken i.v.m drukte. In het naseizoen is het park vrij rustig. Dit in tegenstelling tot het hoogseizoen.

• Pikard, 07-10-2013 Rapporteren

Loop ook eens door de bossen achter het park!

• mirjam, 20-09-2013 Rapporteren

drievliet is dichtbij. ook eens leuk om heen te gaan tijdens een vakantie op Duinrell.

• Walther, 17-09-2013 Rapporteren

neem fietsen mee en verken de omgeving rond wassenaar.

• Annelies, 17-10-2011 Rapporteren

Tinadag arrangement is van vrijdag t/m zondag. Op zondag is de Tinadag. Het voordeel is dat je 's morgens niet in de file staat. Erg leuk voor moeders met dochters!

• Chantal, 21-07-2013 Rapporteren

De omgeving is ook erg leuk! Zoals Scheveningen, dagje winkelen in Den Haag en ook Wassenaar is een erg leuk dorpje, en op loopafstand van het park!

• Dooh, 01-08-2013 Rapporteren

Aldi Wassenaar, 75% goedkoper dan de campingwinkel Strand Wassenaar is erg leuk Prima park, zorg dat je chalet mv 63 niet hebt!

• Domien, 28-06-2013 Rapporteren

Eet buiten het park: het hoekje bijvoorbeeld! Super eten! Ga naar het strand (op 10 minuten); Koop niet je boodschappen in Duinrel Plaza, maar loop naar de C1000 vlakbij (veel goedkoper).

• Els, 11-02-2013 Rapporteren

Schevingen is gezellig, maar wat verouderd. De zeedijk zijn ze wel aan het moderniseren.

• Inka, 21-10-2012 Rapporteren

Zorg dat je niet aan een looproute naar het attractiepark staat, daarmee voorkom je een hoop ergernis.

• katrien, 07-03-2014 Rapporteren

in omgeving: Madurodam, corpus, museon, Scheveningen, etc

• Mieke, 12-05-2013 Rapporteren

Ga niet zwemmen om 10u 's morgens of 's avonds dan wil iedereen.

• Sylvia, 21-04-2013 Rapporteren

Heerlijk eventjes uitwaaien op de Wassenaarse Slag (het strand)

• Sander, 16-04-2013 Rapporteren

Bezoek ook de uitkijktoren bovenaan de rodelbaan. Vanaf hier heb je kilometers zicht op de duinen en de zee, maar ook op Den Haag.

• r. bouma, 25-03-2013 Rapporteren

Katwijk, Leiden liggen in de directe omgeving!

• Jos, 22-02-2013 Rapporteren

het pannenkoekenhuis naast de hoofdingang verraste ons door de uitgebreide kaart en de geweldige maaltijd.en hoewel er weinig parkeerplaats is kan je er vanaf het park makkelijk komen

• J.H., 31-08-2012 Rapporteren

Ga naar alle musicals, erg leuk voor het hele gezin!

• Anke Rijpkema, 04-01-2013 Rapporteren

Dit park/zwembad is vooral heel leuk voor tieners en jongeren.

• Sylvia, 23-12-2012 Rapporteren

Onze tip is natuurlijk om ook even naar het strand te gaan, tenslotte ben je nu in de buurt ;-)

• KVR, 05-11-2012 Rapporteren

Ga 's ochtends naar het tikibad, bij opening. Dan is alles nog rustig en te overzien. In de namiddag staan er inderdaad lange wachtrijen en wordt het ook binnen drukker (hoewel het ons nooit storend druk werd).

• Annick, 03-11-2012 Rapporteren

Misschien toch de Comfort Duingalow overwegen ipv de standaard. Daar zouden betere bedden zijn, en doordat die Duingalows nieuwer zijn, heb je dat vervelende luchtje waarschijnlijk niet. Uitstapjes naar Scheveningen, Den Haag en Madurodam zijn zeker de moeite! Vlakbij en heel gezellig :-)

• Wim Ruyken, 24-10-2012 Rapporteren

Het park is zeer kind vriendelijk

• Peter, 22-10-2012 Rapporteren

Restaurant deSchulpwei op loopafstand van het park (niet die naast het park) , 80 pannekoeken, maar ook biefstuk. Wij hebben heerlijk en niet te duur gegeten.

• winston_moes, 03-09-2012 Rapporteren

ga eten buiten het park, te duur in het park

• bth2304, 13-07-2012 Rapporteren

De shows zijn echt de moeite waard om te gaan kijken. Onze kids vonden het geweldig.

• Dekker, 24-10-2012 Rapporteren

Je moet in de Falcon gaan, dat is een attractie die je mee gemaakt moet hebben.

• EZA, 14-07-2012 Rapporteren

Laat de beveiliging rondes maken en zo snel reageren op overmatig geluid voor en na 23:00 O ja, de nummers van de plaatsen zijn erg moeilijk te zien omdat er groen voor zit of omdat ze er niet zijn.

• Debbie Van Laere, 09-07-2012 Rapporteren

Tikibad enige minpunt, de lange wachttijden om binnen te geraken. Verblijvers van het park, en dagjestouristen beter opsplitsen. Verder alles OK!

• marytje, 28-05-2012 Rapporteren

Lekker fietsen meenemen en naar het strand fietsen, is km of 5.

• hollevoet_pascal, 20-08-2012 Rapporteren

Wel even opletten als je met de wagen komt, vlakbij de camping is de snelheid op bepaalde wegen beperkt tot 40 of 30 km/u... ik denk dat ik geflitst ben... afwachten. Reserveer 'n dagje vooraf al je kinderanimaties als je erbij wil zijn. Het dorpscentrum van Wassenaar is absoluut gezellig en een bezoekje waard voor een ijsje of een hapje of wat inkopen.

• Miguel, 02-05-2012 Rapporteren

Voor buffet, ga tijdig eten Uitstap naar Den Haag aanrader. Niet gedaan, maar aan te raden: uitstap naar Rotterdam (30 minuten rijden) en Amsterdam (1u rijden). Centrum Wassenaar op 5 minuten ook aan te raden Opgepast voor Belgen: wij hebben de avondspits Antwerpen en Rotterdam moeten slikken: vertraging van 2 uur !!!

• Laurien, 29-04-2012 Rapporteren

Als je met een gemeleerd gezelschap bent, is er echt voor elk wat wils. Kijk maar naar onze foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=7BQDMBDF

• Tilly Keijzer, 23-04-2012 Rapporteren

Als je zelf een kampeermiddel hebt, let op de data vd. crazy kampeerweekenden. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

• DeCampeerders, 25-06-2012 Rapporteren

Tip ga niet met pasen, hemelvaart of pinksteren. Dan zijn er groepen die veel lawaai maken, Duitser die smorgens rond 10:00 al beginnen met bierdrinken en daardoor in de loop van de middag al dronken zijn. Veel geluidsoverlast.

• vrijenhoek, 02-03-2012 Rapporteren

je kunt het beste smorgens en in de avond zwemmen dan is het niet zo heel erg druk!!! [als je kinderen hebt onder de 1.20m dan mag je zelfs al om 9 uur komen zwemmen!!

• Claudi, 23-07-2012 Rapporteren

Strand wassenaar! Leuke tentjes om te eten! Schoon strand en reddingsbrigade.

• pieter, 30-11-2011 Rapporteren

Steengrillen in restaurant T"Schouwtje een fijne bediening, goed eten en een gezellige sfeer.

• Annemieke, 07-12-2011 Rapporteren

Als je van rust houdt moet je niet in de bouwvak naar Duinrell gaan. Voor en na de bouwvak is de natuurcamping wel een aanrader voor de rustzoeker!

• leeuwen, 17-07-2012 Rapporteren

Klant is niet altijd koning, dus stilte na 23.00 uur is stilte en geen feestjes tot half 4.

• Brenda, 28-10-2011 Rapporteren

Neem schoonmaakspullen mee voor het geval dat....

• A Wijngaards, 22-06-2014 Rapporteren

controleer de bungalow goed

• Wendy, 05-08-2014 Rapporteren

Wassenaarse slag, goed op de fiets te doen en vergeet natuurlijk Madurodam niet!

• Tina, 19-08-2014 Rapporteren

Beter schoonmaken, en beter onderhouden. Het is bijna een bouwval. Stinkende tapijt weggooien voor laminaat of hout. Grote spiegel op de gang, Aparte opbergruimte voor de rek, parasol en stofzuiger ( niet in klerenkast dus ) Zijn de duingalows opgezet voor kabouters ????? Ruimer maken zodat mensen hun eigen derriere kunnen draaien.

• Carola, 15-10-2014 Rapporteren

pizzeria Di alfio in Wassenaar.Betaalbaar en lekker! goedkoper dan de pizza`s bij la place. 10 Minuten lopen vanaf de camping.

• Berend, 18-10-2014 Rapporteren

Neem een fiets mee. Met kinderen zijn de afstanden op het park best groot.

Neem zwembandjes mee, want in het Tikibad zijn ze erg streng. Ook voor babies moet je een zwemband meenemen, want op de arm mag onder geen voorwaarde! Ook niet als je rustig in de whirlpool zit.

• Miranda, 21-10-2014 Rapporteren

Niet naar het buffetrestaurant gaan!

• Jose Lieshout, 16-11-2014 Rapporteren

Hardlopen van de camping naar het strand is super!

• steve, 04-05-2015 Rapporteren

wassenaar duinrell ligt centraal met enkele aan te raden steden, scheveningen,gouda, delft, amsterdam .... mooi shoppen voor de ouders en geweldige uren voor de kids in het park en tikibad

• Colin, 08-08-2014 Rapporteren

In het duingebied van de Wassenaarseslag kun je heel goed hardlopen, prachtig natuurgebied.

• Voets, 01-08-2016 Rapporteren

We hadden een mooie caravan van "eurocamp" met een groot terras. Spijtig dat we 2 maal de service hebben moeten laten komen van een kapotte leiding onder de gootsteen.

• Mirjam, 10-05-2015 Rapporteren

Zwembad rond etenstijd bezoeken. Dan is het rustiger.