26 vragen over Vakantiepark Duinrell

• Gientje, 01-05-2018 Rapporteren

Canvas stacaravans

Wie weet waar de canvas stacaravans moda 7 persoons staan? Of de canvas caravans in het algemeen?

• Fred, 08-02-2018 Rapporteren

Geld kwijt?

Duinrell geeft onjuiste informatie en weigert daarna verantwoordelijkheid . Daardoor ging vakantie niet door en zijn we geld kwijt .

• g.f. ouders, 30-10-2017 Rapporteren

huisdier huisje

de huisdierhuisjes zien die er een beetje goed onderhouden uit en stinken ze niet al te erg naar dierengeur en haren, gewoon een luchtje is niet erg, maar als werkelijk alles ruikt naar huisdieren slaan we over zeg maar.

• Hilda, 23-04-2017 Rapporteren

Drukte

Weet iemand of het in de meivakantie (met een spat(je) regen) druk is in het park?

We hebben een aantal aanbieders voor Duinrell voor je op een rij gezet:

Lux-camp
    Al Fresco
    Vacanceselect
    Vacanceselect

• Chantisgreb, 23-01-2017 Rapporteren

wat is er geopend in de voorjaarsvakantie ?

Wie weet wat er geopend is (buiten het weekend) in de voorjaarsvakantie eind februari ? Ik zie nl tegenstrijdige info: is het attractiepark (deels) geopend, is de winkel en de restaurants in het plaza geopend ? Hopelijk heeft iemand antwoorden voor mij !

anita, 26-01-2017

Het attractie park is in februari bepaalde dagen open van 11 tot 16 uur. van 18 februari tot 4 maart..

• G.J. Volmerink, 12-08-2016 Rapporteren

bezoek

Kan ik iemand begroeten, die morgen op Camping Duinrell aankomt. Ik ga dan niet het park op. Moet ik me dan melden bij de receptie.

• Bramvanderwoud, 02-07-2015 Rapporteren

Hoe zit het met d camping moeten we Dan de fiets nespmen naar het strand of naar het park zelf

Bas, 04-06-2016

Nee hoor, naar het park loop je zo. Camping ligt aan het park met verschillende ingangen het park in. Naar de kust kan ook per fiets.

• Cristel, 26-05-2015 Rapporteren

hoe ver?

hoe ver is het dichtsbijzijnde strand vanaf de camping? is dat lopend te doen?

Bas, 04-06-2016

Ik zie het in ieder geval met de fiets doen. een kilometer of 7

• JH, 26-10-2014 Rapporteren

jongeren

We overwegen om voor de zomervakantie te boeken. Weet iemand of er veel jongeren zijn in de leeftijd van 15 en 13 jaar?

fam talan, 11-12-2014

ja echt voor jong en oud in de zomer zeker. ik zeg gewoon doen

• grietjes, 12-07-2014 Rapporteren

speelveldje?

Hoi, Ben van plan een duingalow te boeken (6p comfort). Zijn er daar ook speelveldjes in de buurt? Bijv klimtoestel ofzo?

voxhoekzema_1, 14-07-2014

Nee, volgens mij zijn daar niet echt speelveldjes in de buurt! In het attractiepark is wel een grote speeltuin die ook in de avond nog open is!