Duinrell

Ok uitje

Plus punten:

• Veel attracties
    • Aardig personeel

Min punten: - Geen lockerkastjes voor je spullen - Onnodig lange wachttijden voor kinderen onder de 12 jaar ivm corona - Sommige attracties draaien alleen met een of twee gasten (als je niet bij elkaar hoort ivm corona) ondanks de ruim afstand tussen de voor-en achter stoelen. - de Duinrell attractiepark met tikkiebad actie is leuk, maar weinig flexibiliteit. Je heb maar twee uur inclusief het omkleden in het bad en als je met kleine kinderen bent is dus heel kort. - Het park sluit veel te vroeg gezien om 19 uur nog licht is.

oktober 2020

• 8Sandro27-08-2020

Erg leuk park voor allerlei leefdtijden.

Mooi groot park. Mooie natuur en is het geld waard. Leuke attracties. Ruim opgezet. Eten was goed te doen alleen tijdens Corona is er maar een afhaal eet gelegenheid in het park. Was er druk en er was bijna niks te kiezen. Jammer zijn de betaalattracties. En de decoratie is leuk maar niet bijzonder. Falcon is bijzonder en leuk maar wel ruw.

juni 2020

• 7Marieke27-07-2020

Vergane glorie, wel leuke dag gehad

Leuke dag gehad, maar het park is slecht onderhouden, vergane glorie. Horeca in het park is erg duur en voor enkele attracties in het park moest je nog extra betalen, jammer.

juli 2020

• 4Jac18-07-2020

Veel te druk

Het is te druk op het park. Lange rijen en corona regels..... Dat lukt zo voor geen meter. Veel te veel mensen toegelaten.

juli 2020

• 8Wian08-03-2020

De moeite waard vanuit Groningen

Een prima zaterdag mogen hebben in het Tikibad met kinderen (18, 16, 10). De drukte viel mee waardoor er veelvuldig van de glijbanen gebruik kon worden gemaakt. Voldoende sanitaire voorzieningen en gebruik van gratis kluisjes.

maart 2020

• 1Lisan28-02-2020

Vies en verouderd

De kids (2 knullen van 11) vonden het top, het was niet echt druk dus veel glijbanen. Maar ik als kritische ouder.... smerig, zo ongelooflijk smerig dat je er misselijk van wordt. Putjes van de douches vol met haren, hele dotten en helemaal verstopt, daardoor overal water, wcs smerig, om de zwembaden overal etensresten en vies. Ik wil niet weten hoe het er uit ziet op een drukke dag. Personeel vriendelijk maar onbekwaam.

februari 2020

• 1Natasja24-09-2019

Vreselijk

Het park is best leuk maar het zwembad is echt vreselijk,en ik zeur niet snel ,maar we hadden voor 3 uur zwemmen betaald en zijn na een klein uur al gegaan omdat het zó erg was.. heb werkelijk waar nog nooit zo iets vies gezien als daar. Alles was echt heel vies,de vloeren echt vol zand ,haren en stof, doucheputjes met grote plukken haar ,wc's waar de fransen weg toiletten schoon bij lijken, er stond iemand te dweilen met modder leek het wrl, écht een aanfluiting van heb ik jou daar,ongeloofelijk!? Personeel wat ongeïnteresseerd staat en niet ingrijpt terwijl ze zogenaamd toezicht houden.. nooit maar dan ook nooit meer!!!! Heb er voetschimmel en een keelontsteking aan over gehouden!! Dusss.. als je ziek wil wórden dan is dé oplossing, ga een dagje duinrellen, want het is echt rellen..

september 2019

• 1Annie30-08-2019

Nooit meer.

Ongelooflijk druk in het Tikibad. Van zwemmen of glijden komt niet veel. Wachten daarentegen veelvuldig. Van de drie uur zwemmen ruim twee uur in de rij gestaan!!!!! Vreselijk en dat voor zoveel geld

augustus 2019

• 1R24-08-2019

Never nooit meer

Vandaag, 24 augustus, een bezoekje gebracht aan het Tikibad.. wat was dit een verspilling van mijn geld.. waarom? • Het zwembad was overvol. Een half uur ! Wachten voor een glijbaan was geen uitzondering.. • wc’s waren ontzettend smering. Tampons lagen verspreid over de vloer • de chloorlucht slaag bij binnenkomst dusdanig op je ogen, dat je het slechts een uur volhoudt in het zwembad. • er was weinig tot geen toezicht rond het zwembad en het personeel dat toezicht hield, deed niks aan situaties die uit de hand liepen..

Er was duidelijk terug te zien aan het beleid van Duinrell dat zij enkel oog hebben voor een zo hoog mogelijke omzet halen over de rug van haar klanten..

Wees gewaarschuwd !!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1M Lourens24-08-2019

Wat een aanfluiting

De kinderen hadden er veel zin, maar al gauw was de pret over. Super slechte park. Het is vies, overal ligt troep en de wc hebben Franse snelweg kwaliteit. Bovendien laten ze veel te veel mensen toe. Zwembad is absoluut niet wat het zou moeten zijn. Veel te lang wachten, wij zijn maar 1 keer met glijbaan gegaan. Half uur wachten is normaal! Vechten om badhokjes en kluisjes. Nooit en dan ook nooit weer. Als kers op de pudding ook nog een 10 euro aftikken voor het parkeren. Het personeel is verveeld, weinig controle, je voelt he absoluut geen gast. Het liefst was ik al na een kwartier vetrokken. Ik heb heel veel medelijden met die mensen die hier een week op de camping staan. Bedenk goed of je wel naar Duinrell wil gaan. Een echte aanfluiting

augustus 2019

10 van de 203 reviews gezien