Camping Duinhorststerstersterster

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

In Wassenaar in de Nederlandse provincie Zuid-Holland vind je Camping Duinhorst. Deze camping beschikt over zeer schoon sanitair en een goed restaurant. Je hebt de keuze uit een schaduwrijke of zonrijke kampeerplaats. Tip: huur fietsen om naar Den Haag of Scheveningen te fietsen of maak een uitstapje naar Attractiepark Duinrell.

63 reviews over Camping Duinhorst

• 2019
    8fred en henny philippo20-08-2019

prima camping als je van drukte houdt

wij vonden het een prima camping -- plaatsen zouden groter mogen van ons - of je hebt een zonnige plek(middenveld geen schaduw te bekennen) of schaduwplek - (bos gedeelte) - Aankomst vriendelijk personeel - sanitair wordt goed schoongemaakt iedere dag aantal keren. Restaurant goed eten en nette prijzen.Op de fiets de omgeving verkennen prima te doen - scheveningen plm 15 min fietsen - den haag ook - wassenaar vonden wij een beetje saai ;-(. Het is wel een vrij drukke camping - weinig contact met je mede kampeerders , dat vonden wij bij nader inzien wel jammer - volgende x toch een kleinere camping voor ons. Voor kleine kinderen ligt er een sloot achter de velden die niet is afgeschermd - toch wel gevaarlijk vonden wij. Minpunt betalen voor wifi 10 euro per tablet of telefoon voor 1 week is niet meer van deze tijd.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Geert Nieuwenhuis30-07-2019

Leuke camping voor ieder wat wils

De camping is van alle gemakken voorzien. Mooie grasvelden en ruim genoeg sanitair en schoon. Mooi zwembad waar we van genoten hebben. De middenveld plaatsen zijn mooi maar de tegenover buren staan wel dicht bij. Verder prima camping ook qua horeca wat betaalbaar is en goed.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Fam. De Looff02-05-2019

Super.

We werden vriendelijk ontvangen. Het is een mooie rustige schone camping in een mooie omgeving.
    Op fietsafstand van Den Haag en Scheveningen. Clingendael is ook heel mooi met prachtige bomen en de Japanse tuin. We stonden hier voor de vierde keer en komen zeker terug.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Anna08-09-2018

Waren een week op deze camping. Onze kleinkinderen kwamen dagelijks op bezoek. Zij en wij hebben erg genoten. Alles top geregeld. Het restaurant is een echte aanrader. Sanitair wordt erg goed schoongemaakt. Kan niets bedenken wat niet goed was. Tip wat betreft de bereikbaarheid. Ga niet af op je navigatie maar volg de borden camping Duinhorst.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 4Sleegers.13-08-2018

Nooit meer

Bij aankomst al onvriendelijk ontvangen.Werd meteen gevraagd wat komen jullie doen(we zijn beide 40+).We hadden gereserveerd voor een plek maar er werd ons toch effe verteld dat dat niet kon want tja we waren immers met een tent.We moesten maar ergens op tentvelden kijken of er een plek was.Zo niet helaas dan kunnen jullie hier niet terecht. Voelde me totaal niet welkom. Fietsen gehuurd voor het hele weekend.Bij inleveren werd er beweerd dat we de fietsen kapot hadden gemaakt.Nou misschien kan de eigenaar eens goed kijken over wat voor paden en wegen je moet en hoe die bestrating erin ligt. Het enige plus punt is het sanitair dat was goed schoon. Wij hebben op de 2de dag al besloten dat wij hier niet meer naar terug gaan in de toekomst.Het onvangst moet vriendelijk zijn en je moet je welkom voelen.Voor ons wat dit ver te zoeken.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8T.J. Stegeman01-08-2018

Hele mooie keurige camping

Keurige camping.Keurig en behulpzaam personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2Astrid13-07-2018

Geen vriendelijk personeeel

geen vriendelijk ontvangst. Bewaker was arrogant. Macht gebruiken om zijn punt te maken! Ik dacht dat Hollanders zeer beleeefd en sociaal waren. Niet dus

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Marjo27-04-2018

Fijn verblijf gehad in de trekketshut.

Mooie camping, super groen, keurig onderhouden en mooi gelegen..vriendelijk personeel. We zijn naar de lion king geweest..en met de gehuurde fietsen naar den haag gefietst. Muntjes bij de douche voor ons geen probleem. Het sanitair was keurig schoon. Met onze tieners heerlijk getennist, gebasketbald en gevolleybald. Het enige nadeel was voor ons de harde bedden...en op de foto zie je niet dat de trekkershutten tegen een stacaravan aan kijken...maar dat was voor ons ook niet storend...wij gaan zeker mensen aanraden om een keer deze camping aan te doen...

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 8Bussie3415-04-2018

Top camping.. mooie plaatsen en super schoon en verzorgt. Binnen 20 min fietsen sta je midden in den haag en de fiets routes in de natuur zijn ook prachtig door duin, stad, bos en boulevards.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

9Eveline13-09-2017

Prima camping op ideale locatie

Wij zijn voor de vierde keer te gast geweest op camping Duinhorst. In tegenstelling tot andere mensen hebben wij nog nooit arrogant of chagrijnig personeel mee gemaakt hier. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is goed en schoon,keurig gemaaide grasmat en strak gesnoeide heggen. Perfecte ligging voor bezoek het Meijendel, strand, Den Haag, Wassenaar en Scheveningen. Kortom wij komen vast nog eens terug

Gereisd met partner in september 2017

3 tips over Camping Duinhorst

• Talsma, 22-07-2012

Ideale plek om op de fiets naar omliggende plaatsen te gaan.

• Kevin, 22-07-2013

Neem deze camping als Duinrell Camping

• nynkebosma, 13-08-2013

Op de fiets door de duinen!

3 vragen over Camping Duinhorst

• lauren, 03-07-2018

Meest onvriendelijke personeel ooit

Ik (22) en mijn vriendin (21), wilde een weekendje naar Scheveningen als verjaardagscadeautje. Na online de camping geboekt te hebben. Kreeg ik een mail terug dat de camping niet aan JEUGD wordt verhuurd. Toen ik belde voor uitleg en aangaf dat het nergens op de site vermeld stond, kreeg ik als antwoord; ' Op de site staat wél vermeld dat u kunt bellen tot 19:00 uur en het is nu 19:05, een fijne avond verder.'

• Meijer, 27-05-2018

standplaats camper reserveren

Ik wil graag een standplaats voor een camper met stroom van 28 juni t/m 30 juni 2018. Is dat mogelijk?

• H.C. Bais, 31-07-2016

plaats op de camping

Wat is de prijs per nacht voor: car./2 pers./elec.?

Camping Duinhorst info

• Aantal sterrensterstersterster