Camping Duinhorst

Camping Duinhorst
8,1

49 reviews over Camping Duinhorst in het Nederlands

Fijn verblijf gehad in de trekketshut.

Marjo, 27-4-2018

Mooie camping, super groen, keurig onderhouden en mooi gelegen..vriendelijk personeel. We zijn naar de lion king geweest..en met de gehuurde fietsen naar den haag gefietst. Muntjes bij de douche voor ons geen probleem. Het sanitair was keurig schoon. Met onze tieners heerlijk getennist, gebasketbald en gevolleybald. Het enige nadeel was voor ons de harde bedden...en op de foto zie je niet dat de trekkershutten tegen een stacaravan aan kijken...maar dat was voor ons ook niet storend...wij gaan zeker mensen aanraden om een keer deze camping aan te doen...

Bussie34, 15-4-2018

Top camping.. mooie plaatsen en super schoon en verzorgt. Binnen 20 min fietsen sta je midden in den haag en de fiets routes in de natuur zijn ook prachtig door duin, stad, bos en boulevards.

Prima camping op ideale locatie

Eveline, 13-9-2017

Wij zijn voor de vierde keer te gast geweest op camping Duinhorst. In tegenstelling tot andere mensen hebben wij nog nooit arrogant of chagrijnig personeel mee gemaakt hier. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is goed en schoon,keurig gemaaide grasmat en strak gesnoeide heggen. Perfecte ligging voor bezoek het Meijendel, strand, Den Haag, Wassenaar en Scheveningen. Kortom wij komen vast nog eens terug

Voor de 18e keer vanuit Bedum(Gr.)Dat zegt genoeg.

Nies en Harry de Munck, 14-8-2017

De ontvangst is altijd vriendelijk.Mooie plekken.Keuze uit normaal en comfort plekken.Gastvrij.Behulpzaam.Meedenkend.Geldt voor alle medewerkers!!!

Rust.We voelen ons thuis.

"Wie goed doet ,goed ontmoet"

Sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.

Centraal gelegen.Mooie omgeving.Uitwijkmogelijkheden.

Moeilijk bereikbaar als je niet bekend bent.

Hebben voor 2018 al weer geboekt.

Onvriendelijk

Simone, 22-6-2017

Met z'n 4'en als familieleden voor 2 dagen deze camping geboekt (leeftijd: 21,21, 26, 24). Bij aankomst werd ons vertelt dat we niet welkom waren aangezien er geen jeugd op de camping werd toegelaten en dat er een fout was gemaakt in het systeem. niet onze fout toch? Er werd vanaf toen erg onvriendelijk gedaan, dreigend dat als we ook maar iets zouden doen we er meteen werden afgegooid. Weinig empathie, op de receptie zelf ook onvriendelijk personeel, we hebben ons niet welkom gevoeld. Voor ons nooit weer!

Leuke camping op fietsafstand van den haag en Scheveningen, waar we als verrassing ook nog eens heerlijk hebben gegeten!

Supermooie camping!!

Nel Booij, 1-5-2017

Wat een mooie, rustige en schone camping! In 1 woord: geweldig! Erg schoon en mooi sanitair, erg vriendelijk personeel! Mooie uitvalsbasis voor tripjes in de omgeving!

Een camping die een plaats in onze top-tien krijgt

Sicco de Groot, 9-4-2017

Bijzonder vriendelijke ontvangst; oog en oor voor de campinggasten; zeer behulpzaam indien nodig; het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt en gecontroleerd;

prima

s, 17-9-2016

let op! Gedeeltelijk bos (dus schaduw) en gedeeltelijk in het open veld (dus zon). Voorkeur bij reservering aangeven. Een zijde grenst aan de renbaan en in droge tijden stuift dat heel erg de camping op. Sanitair is prima, wel alles (warm water met munten)

Prima camping wel massaal

Judith, 18-8-2016

Positief: De ligging je bent zo in Den Haag, Scheveningen zowel met auto of fiets.

_ mooi kinderzwembad en mooi kinderspeeltuin.

_ sanitair is ook in het hoogseizoen netjes.

Negatief:

_ bereikbaar met auto heel chaotisch.

_ overal extra betalen 20 cent voor warm water om af te wassen en dan een half bakje warm water krijgen.

De campingwinkel verkoopt aldi producten voor drie keer zoveel echt schandalig.

_ geen controle op de mensen als ze met hele groepen tot ruim midden in de nacht doorgaan is dat gewoon oké.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinhorst in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duinhorst scoort een 8.09 uit 10 op basis van 56 reviews.