Camping Duinhorst

59 reviews over Camping Duinhorst in het Nederlands

Nooit meer

Sleegers.
13-8-2018

Bij aankomst al onvriendelijk ontvangen.Werd meteen gevraagd wat komen jullie doen(we zijn beide 40+).We hadden gereserveerd voor een plek maar er werd ons toch effe verteld dat dat niet kon want tja we waren immers met een tent.We moesten maar ergens op tentvelden kijken of er een plek was.Zo niet helaas dan kunnen jullie hier niet terecht.

Voelde me totaal niet welkom.

Fietsen gehuurd voor het hele weekend.Bij inleveren werd er beweerd dat we de fietsen kapot hadden gemaakt.Nou misschien kan de eigenaar eens goed kijken over wat voor paden en wegen je moet en hoe die bestrating erin ligt.

Het enige plus punt is het sanitair dat was goed schoon.

Wij hebben op de 2de dag al besloten dat wij hier niet meer naar terug gaan in de toekomst.Het onvangst moet vriendelijk zijn en je moet je welkom voelen.Voor ons wat dit ver te zoeken.

Hele mooie keurige camping

T.J. Stegeman
1-8-2018

Keurige camping.Keurig en behulpzaam personeel.

Geen vriendelijk personeeel

Astrid
13-7-2018

geen vriendelijk ontvangst. Bewaker was arrogant. Macht gebruiken om zijn punt te maken! Ik dacht dat Hollanders zeer beleeefd en sociaal waren. Niet dus

Fijn verblijf gehad in de trekketshut.

Marjo
27-4-2018

Mooie camping, super groen, keurig onderhouden en mooi gelegen..vriendelijk personeel. We zijn naar de lion king geweest..en met de gehuurde fietsen naar den haag gefietst. Muntjes bij de douche voor ons geen probleem. Het sanitair was keurig schoon. Met onze tieners heerlijk getennist, gebasketbald en gevolleybald. Het enige nadeel was voor ons de harde bedden...en op de foto zie je niet dat de trekkershutten tegen een stacaravan aan kijken...maar dat was voor ons ook niet storend...wij gaan zeker mensen aanraden om een keer deze camping aan te doen...

Bussie34
15-4-2018

Top camping.. mooie plaatsen en super schoon en verzorgt. Binnen 20 min fietsen sta je midden in den haag en de fiets routes in de natuur zijn ook prachtig door duin, stad, bos en boulevards.

Prima camping op ideale locatie

Eveline
13-9-2017

Wij zijn voor de vierde keer te gast geweest op camping Duinhorst. In tegenstelling tot andere mensen hebben wij nog nooit arrogant of chagrijnig personeel mee gemaakt hier. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is goed en schoon,keurig gemaaide grasmat en strak gesnoeide heggen. Perfecte ligging voor bezoek het Meijendel, strand, Den Haag, Wassenaar en Scheveningen. Kortom wij komen vast nog eens terug

Voor de 18e keer vanuit Bedum(Gr.)Dat zegt genoeg.

Nies en Harry de Munck
14-8-2017

De ontvangst is altijd vriendelijk.Mooie plekken.Keuze uit normaal en comfort plekken.Gastvrij.Behulpzaam.Meedenkend.Geldt voor alle medewerkers!!!

Rust.We voelen ons thuis.

"Wie goed doet ,goed ontmoet"

Sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.

Centraal gelegen.Mooie omgeving.Uitwijkmogelijkheden.

Moeilijk bereikbaar als je niet bekend bent.

Hebben voor 2018 al weer geboekt.

Uns hat es sehr gut gefallen.

Chris
20-7-2017

Ich finde für Kinder ideal. Wir waren als Paar da und auch mit Familie und Kindern.

Sanitäreinrichtungen wurden immer sauber gemacht. (Man sollte vielleicht den Urlaubern mal auf die Füsse treten, dass sie die Räume ordentlich verlassen und nicht übers Personal schimpfen. Wir waren rundum zufrieden und werden wieder dorthin fahren.

Onvriendelijk

Simone
22-6-2017

Met z'n 4'en als familieleden voor 2 dagen deze camping geboekt (leeftijd: 21,21, 26, 24). Bij aankomst werd ons vertelt dat we niet welkom waren aangezien er geen jeugd op de camping werd toegelaten en dat er een fout was gemaakt in het systeem. niet onze fout toch? Er werd vanaf toen erg onvriendelijk gedaan, dreigend dat als we ook maar iets zouden doen we er meteen werden afgegooid. Weinig empathie, op de receptie zelf ook onvriendelijk personeel, we hebben ons niet welkom gevoeld. Voor ons nooit weer!

Leuke camping op fietsafstand van den haag en Scheveningen, waar we als verrassing ook nog eens heerlijk hebben gegeten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinhorst in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duinhorst scoort een 7.68 uit 10 op basis van 59 reviews.