Hotel Restaurant Waddinxveen - De Unie

Kleine hotelsWeer vandaag15°4°
Hotel Restaurant Waddinxveen - De Unie
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Restaurant Waddinxveen - De Unie voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Restaurant Waddinxveen - De Unie in het Nederlands

Goed onderkomen en ontbijt voor een mooi prijsje.

W. Sasbrink
30-9-2017

Het personeel is bijzonder gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Zij spreken meerdere talen. De bedden waren heerlijk. Uitzicht was minder omdat de ligging midden in het dorp is. We keken uit op een binnenplaats. Je kunt buiten op een terrasje zitten vanuit je hotelkamer. Parkeergelegenheid is goed, aan de overkant van de weg, een zebrapad bijna recht voor het hotel. De omgeving is schitterend, fietsen en wandelen. Er zijn goede fietsroutes aangegeven. Echt een 'must' om het mooie Nederlandse landschap te ontdekken.

Voor minder valide mensen is het niet zo geschikt. De trap naar boven is steil met enkele afstapjes. Evenzo de hoofdingang is per trap. Maar gezien de vriendelijkheid en gastvrijheid zullen de medewerkers hier een oplossing voor hebben. Een klein minpuntje is was wat schimmelvorming in de hoeken van de douche cabine, verder was alles prima in orde.

2008

ik ben met een groepje wezen eten en de sfeer en het eten

m.rip
14-7-2008

ik ben met een groepje wezen eten en de sfeer en het eten waren erg goed.

2007

Erg leuk dorpshotel

Chris Rietvink
2-8-2007

Erg leuk dorpshotel. Vriendelijke bediening met heerlijk eten.

2006

Heerlijke Spare-ribs :p Service is er prima, vrij indruk

Lenze
3-8-2006

Heerlijke Spare-ribs :p

Service is er prima, vrij ouderwetse indruk en ligt aan een drukke weg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Restaurant Waddinxveen - De Unie in Waddinxveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Restaurant Waddinxveen - De Unie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.