Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°14°
Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw
7,4

15 tips over Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw

Jennifer, 13-7-2015
Niet gaan eten in het gewone restaurant maar echt gaan eten in Upstairs!!
Marion en Marcel, 29-4-2015
Achter hotel bevindt zich dierentuintje met o.a.struisvogels,kangaroos [met jonge in buidel] leuk kijkje nemen,even wandelen.
A.G. Bosch, 5-1-2015

De accomodatie is eenvoudig maar geriefelijk..

De keuken is goed.

Bezoek aan Leiden en den Haag en Kasteel Duivenvoorde en het park

Het verblijf is kindvriendelijk vooral het live cooking diner en de brunch. Kinderen mogen koekjes van eigen deeg bakken en in een doosje meenemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk De Gouden Leeuw voor je op een rij gezet:

Geraud, 30-11-2014
De comfort kamers zijn gerenoveerd, dus deze zijn beter dan de standaard kamers
PaulLuksen, 16-10-2014
Sommige Kamers zijn gerenoveerd dus vraag daar zeker naar !
Ron Hein, 20-5-2014
Huur fietsen via het hotel!

jolligbloempje, 6-1-2014
ga iets later eten, dan is de wachttijd veel minder lang
Annemarie Bolger, 3-12-2013
Ga een heerlijke dagje naar het strand of wandelen in de bossen om uit te waaien. En geniet van de comfortkamers!
P.Relouw, 25-8-2013
strand, zee, steden, den haag altijd interessant o a binnenhof en natuurlijk Scheveningen, boek minimaal een comfortkamer
Joop en Henny Bonte, 10-8-2013
Den Haag per trein. 4 keer per uur rijdt er een sprinter in 20 minuten naar Den Haag centraal. 4.80 euro per retour.