Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag6°-2°
Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk De Gouden Leeuw voor je op een rij gezet:

201 reviews over Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw in het Nederlands

Mooie omgeving

Super!

LW,
21-11-2018

Centraal gelegen. Erg mooi en schoon hotel. Mooi en luxe aangekleed, met name het restaurant. Ontbijt erg uitgebreid en diner ook erg goed.

Prima kamers

Bianca,
18-11-2018

Kamers zijn netjes, bedden slapen super. Maar muizen die door het restaurant lopen maken dat ik er niet weer kom. Het schijnt een bekend probleem te zijn wat ze niet onder controle krijgen maar dat lijkt me niet een reden om het dan maar te accepteren. Als de muizen als je zit te eten langs en onder je tafel doorlopen vraag je je toch af hoe het in de keuken is en hoe het s nachts in het restaurant is als iedereen weg is. Jammer... de oplossing schijnt de grote renovatie verbouwing te zijn maar dat is pas over 1,5 a 2 jaar.

^LO, directie, 26-11-2018

Beste Bianca, hartelijk dank voor uw beoordeling en vervelend om te vernemen dat u ons niet meer zult bezoeken door de aanwezige muizen. Het probleem is inderdaad bij ons bekend, echter wij accepteren dit zeker niet. Wij doen juist ons uiterste best om deze ongewenste dieren te bestrijden.

Wij werken samen met het bureau ‘Plaagdier Preventie’ om deze ongewenste dieren uit het hotel te weren. Plaagdier Preventie werkt bovendien samen met het voedselveiligheidsbureau ‘Bureau de Wit’, welke op zijn beurt zorgt dat de voedselveiligheid in het hotel/restaurant goed op orde is. Beide bedrijven begeleiden ons non-stop en zorgen dat de regels worden nageleefd.

Graag hopen wij u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een positievere ervaring.

Ontbijt met muisjes

Jacqueline,
17-11-2018

In het restaurant lopen muizen!!!!

^LO, directie, 26-11-2018

Beste Jacqueline, hartelijk dank voor uw beoordeling en vervelend om te vernemen dat u tijdens uw ontbijt muizen zag lopen. Het probleem is bij ons bekend. Wij doen ons uiterste best om deze ongewenste dieren te bestrijden.

Erg fijn hotel

Slits,
1-11-2018

Schoon Mooi Goed gelegen hotel mooie kamer Erg lekker ontbijt zeker een aanrader

Enigste minpuntje was het uitzicht vanuit de kamer op een plat dak maar dit was totaal geen probleem

Ook een afgesloten ruimte voor de fietsen waar je je elektrische fiets op kunt laden en ook voldoende parkeerplaats voor de auto

Prima vermaakt

Meijer,
27-9-2018

+ --> Bar, restaurant en fietsenstalling

- --> Uitstraling kamer was niet wat wij gewend zijn van van der Valk en dat was jammer. Badkamer was wel prima alleen de regendouche niet gebruikt omdat dan de halve badkamer nat werd.

Een cosmetische update hier en daar is hier en daar misschien wel wenselijk.

Nooit meer... slecht eten

Mandy,
24-9-2018

Deze van der Valk is echt veruit de slechtste die we kennen. Verouderd, en het avond eten was echt niet om naar huis te schrijven. Om 18.05 eten besteld, dit stond nog eerder voor onze neus dan het drinken. Om 18.30 hadden we serieus gegeten. Toen ik er iets van zei was het antwoord. O, wat jammer. Ja als je het aan had aangegeven hadden we even kunnen wachten. Maar bij ons staat een gemiddelde tijd van 6-10 minuten voor een gerecht. Nou lekker is dat! Net of ik dat weet. Je gaat toch om er een gezellige avond van te maken. Niet gelukt. De kamers waren oud, maar het was wel netjes. Ook prima bedden.

fantastisch hotel.... heel lekker eten

opnieuw fit vriendenkring,
28-6-2018

niets op aan te merken... heel goed

Super fijn verblijf.

Anoniem,
3-6-2018

We verbleven 1 nacht in de bruidssuite. Gewoon omdat we iets speciaals wilde vieren. Wat een geweldige kamer met leuke details. Erg genoten . Vond alleen de schilderijen niets voor een bruidssuite 😊. Er was een mooi groot dakterras met mooi uitzicht . Wat wel erg jammer was is dat daar 2 stoeltjes stonden en verder niets. Besteed hier wat aandacht aan en zet er b.v. ook 2 ligbedden oid . Dat miste ik wel. De luxe van binnen houdt bij de balkondeur op. Maar verder was de kamer top.

Het personeel bij zowel receptie als restaurant waren erg vriendelijk en behulpzaam.

We hebben er een leuk en fijn verblijf gehad.

Fijn hotel in een mooie omgeving

Lia,
7-5-2018

Dit hotel uitgezocht omdat we in de omgeving wilde gaan fietsen. Mooie omgeving! Fijne fietsenstalling die afgesloten is. Hotelkamer prima, ruim, schoon ( op een bijzonder vies prullenbakje na, in het zicht gezet maar werd niet schoongemaakt) , airco, fijn bed, douche én bad , koelkastje en een prive terrasje. Personeel erg vriendelijk, ontbijt heerlijk!!! Kortom wij komen terug!!

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw in Voorschoten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.