Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°13°
Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk De Gouden Leeuw voor je op een rij gezet:

193 reviews over Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw in het Nederlands

Super fijn verblijf.

Anoniem
3-6-2018

We verbleven 1 nacht in de bruidssuite. Gewoon omdat we iets speciaals wilde vieren. Wat een geweldige kamer met leuke details. Erg genoten . Vond alleen de schilderijen niets voor een bruidssuite 😊. Er was een mooi groot dakterras met mooi uitzicht . Wat wel erg jammer was is dat daar 2 stoeltjes stonden en verder niets. Besteed hier wat aandacht aan en zet er b.v. ook 2 ligbedden oid . Dat miste ik wel. De luxe van binnen houdt bij de balkondeur op. Maar verder was de kamer top.

Het personeel bij zowel receptie als restaurant waren erg vriendelijk en behulpzaam.

We hebben er een leuk en fijn verblijf gehad.

Fijn hotel in een mooie omgeving

Lia
7-5-2018

Dit hotel uitgezocht omdat we in de omgeving wilde gaan fietsen. Mooie omgeving! Fijne fietsenstalling die afgesloten is. Hotelkamer prima, ruim, schoon ( op een bijzonder vies prullenbakje na, in het zicht gezet maar werd niet schoongemaakt) , airco, fijn bed, douche én bad , koelkastje en een prive terrasje. Personeel erg vriendelijk, ontbijt heerlijk!!! Kortom wij komen terug!!

Geweldig

Niels
4-5-2018

Heerlijk genoten in dit prachtige hotel. De kamer was precies zoals verwacht. Alles is schoon, netjes en goed verzorgd. Ligging is erg prettig, tegenover het hotel zit een bushalte waar elke 10 min een bus rijdt, zo ben je snel bij het winkelcentrum.

Ontbijt is uitgebreid en heerlijk. Geen min punten, alles was goed.

Wij zouden zo weer gaan.

Teleurstellend

Fam
16-3-2018

Wij zijn trouwe gasten van der Valk. Gelukkig is dit hotel de enige die wij niet zo leuk vinden, andere vestigingen zijn top!

Bij binnenkomst schieten zij te kort, geen uitleg hoelaat het ontbijt begint, niet waar het is, nu kunnen wij uiteraard zelf op onderzoek uitgaan, maar voor een van de valk mag je de uitleg op zn minst verwachten. Een bezoek van een mistery guest zou niet zo heel verkeerd zijn.

De kamers zijn mooi en netjes alleen super gehorig.

Ik zie op veel pagina's behoorlijk wat minder positieve feedback over deze vestiging, hopelijk doet deze vestiging hier iets mee..

^LO, directie, 26-3-2018
Geachte, erg jammer om te vernemen dat ons hotel niet goed is bevallen. Alle beoordelingen pakken wij serieus op met het managementteam. Uw opmerking over de receptie zal ik doorgeven aan de Front Office Manager. Een uitleg dient te allen tijde worden gegeven. Excuses voor het ongemak. Kunt u aangeven wat verder heeft gezorgd voor een mindere ervaring?

Nooit meer

Noèlle
11-3-2018

Brandalarm ging om 1u snachts af door dat er in de keuken een sensor werd geraakt tijdens het schoonmaken. Gelijk klaar wakker, alarm meerdere keren af gegaan. Als compensatie hadden ze een drankje. Wij zijn naar huis gegaan omdat we niet konden slapen we kregen het ontbijt geld niet terug. Onze kamer hadt ‘ shutters ‘ die kapot waren en niet fatsoenlijk sloten, op de kraan van het bad stond bijna geen druk dus het bad vol laten duurde een eeuwigheid ! Als laatste stond er vanaf half 8 een kar met roomservice buiten iemands kamer. Toen wij snachts weg gingen ( om half 4 ) stond deze kar er nog en er hing een vreselijke geur in de gang. We zijn vaker naar van der valk geweest maar dit hotel vonden wij heel slecht ! Een keer en nooit meer.

Alles super! Wat een prachtige ambiance.

Marian
19-2-2018

Geweldige locatie. Sfeervolle inrichting . Heerlijke boxspring bedden. Ruime kamers wij hadden er een schuifdeuren naar het balkon.

Badkamer van alles voorzien.

Ontbijt zeer uitgebreid en smaakvol. Van alles te proeven!

Ronantisch dineren. Goede bediening, uitstekend assortiment wijnen met uitleg!

Echt een aanrader daar te vertoeven.

goed hotel,goede ligging

Yolanda
        16-2-2018

mooie kamers, vriendelijk personeel en heerlijk eten zowel ontbijt als diner, fijne bar met vriendelijk personeel.

goede ligging voor uitstapjes te maken.

Prima hotel kom jaarlijks 2x

Martin R
        9-2-2018

Ondanks 4 sterren zijn is de minibar leeg en moet pakket gekocht worden bij balie indien men wil

Van de merlen pascale
        31-1-2018

Dit is een heel goed hotel heel klantvriendelijk had hier al eens geweest met vriendinnen en nu met mijn partner

Verbetering is noodzakelijk

Wijnand van de Meeberg
        27-1-2018

Een mooi hotel en wij logeerden in een prachtige suite. Maar qua onderhoud mankeerde er wel wat en het personeel straalde niet allemaal de zo gewenste vrolijkheid uit. Ik denk dat de manager nog iets te doen heeft.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw in Voorschoten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw scoort een 7.41 uit 10 op basis van 195 reviews.