Hotel Mövenpick Voorburg - Den Haag (gesloten)

Hotel Mövenpick Voorburg - Den Haag (gesloten)
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Voorburg - Den Haag (gesloten) voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Mövenpick Voorburg - Den Haag (gesloten) in het Nederlands

Erg teleurstellend!

C. Jong
2-1-2018

De bedden zijn goed, verder echt geen aanrader!

Hoeft ook niet want dit hotel gaat sluiten, wat wij pas hoorden nadat wij geboekt hadden! Restaurant en bar gesloten.

Ongemotiveerd personeel, die letterlijk zeiden dat ze er klaar mee waren....Wij dus ook!!

Jean-Luc Baeriswyl, E-Commerce Manager Nederland, 5-1-2018
Beste Chaen de Jong, Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de bedden goed zijn bevallen. We zijn blij met uw reactie, want dit soort feedback helpt ons bij het evalueren en verbeteren van onze interne procedures. Mede dankzij u kunnen we verbetering doorvoeren in onze servicekwaliteit en bedrijfsvoering. Het klopt inderdaad dat het Movenpick Hotel hier stopt per 15 maart, het is op dit moment nog niet bekend wie het hotel gaat overnemen. Met vr. groet, Jean-Luc Baeriswyl

Wat een fijn hotel

J. Westendorp
30-12-2016

Jaren geleden was ik hier al eens geweest met mijn zus en nu kwam ik met mijn gezin. De kamers zijn ruim en schoon en inderdaad is de badkamer wel wat verouderd. De entree en het restaurant is erg mooi en sfeervol.

Gisteravond bleef ik met een ziek kind achter en heb ik roomservice besteld. We hebben hier ook ontbeten. Beide keren werden mijn verwachtingen overtroffen. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid met vele brood- en belegsoorten en ter plekke werd een heerlijke omelet gebakken. Zeer vriendelijk waren de mensen vh restaurant en bij de balie.

Tips met kids: wij hebben gekozen voor Museon, Omniversum en het strand. En op de terugweg gaan we de T-rex bekijken in Leiden.

Jean-Luc Baeriswyl, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 3-2-2017

Geachte heer/mevrouw J. Westendorp,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Het is goed om te horen dat u erg tevreden was over ons hotel.

Wat fijn dat ons team ervoor heeft kunnen zorgen dat u en uw zieke kind heeft kunnen genieten van een maaltijd boven uw verwachtingen.

Daarnaast vinden wij het erg belangrijk dat al onze gasten de dag prima beginnen met een goed ontbijt en dat ons team onze gasten de passende, vriendelijke service dan ook verlenen.

Wij hopen dat wij u nogmaals Mogen ontvangen in ons hotel in de toekomst.

Jean-Luc Baeriswyl

General Manager

niet nog een keer

Carolien
8-12-2016

De vriendelijkheid van het personeel, vooral bij het ontbijt. Wat absoluut niet goed was, is de rolstoelvriendelijkheid van de gehele accommodatie, vantevoren telefonisch informatie ingewonnen over de rolstoeltoegankelijkheid van het hotel, en onterecht gerustgesteld hierover, het was lastig met een rolstoel op de kamer te komen, de deur is aan de smalle kant, en de kamers zijn echt te klein om fatsoenlijk een rolstoel kwijt te kunnen, of te kunnen manouvreren, bovendien is douchen in bad voor iemand die niet kan lopen niet te doen! Als dan bij navraag wederom gemeld wordt dat er in het hotel slecht 1 minder validen kamer is, maar dat is dan ook nog een eenspersoonskamer, heel vreemd! Nog een ander punt is de kwaliteit van de bedden, op onze kamer waren deze erg doorgezakt, echt een kuil in het midden, toen ik ook dit gemeld had, was het antwoord dat het een gerenoveerde kamer met nieuwe bedden betrof, en het aan de topper die erop lag zou liggen....

Prima hotel, lekker dicht bij NS station

Peter Verhage
28-9-2016

De ligging is niet heel spectaculair, hoewel er een park in de achtertuin ligt. Wel heel handig is NS station Voorburg voor de deur, in 3 minuten op Den Haag centraal. Parkeren is een dingetje, overdag blauwe zone, max. 2 uur. Parkeren kan ook in een p-kelder naast de deur (€ 9,- p/d). Wij ontdekten echter ook nog een flink aantal parkeerplaatsen onder het station die als P&R te boek staan en buiten de blauwe zone vallen. Nu nog niet betalen maar dat zou gaan veranderen.

Maar goed, nu nog gratis. Wel jammer dat het receptiepersoneel ons daar niet op wees en na dit gezegd te hebben bij uitchecken hier geen aandacht aan besteedde.

Jean-Luc Baeriswyl - General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 13-10-2016

Geachte heer / mevrouw Verhage,

Hartelijk bedankt voor uw tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Wat jammer om te horen dat de informatieverstrekking betreft het parkeren niet was zoals gewenst. Wij zullen dit samen met de feedback over de check out doornemen met ons team. Mede dankzij uw feedback kunnen wij onze service en kwaliteit verbeteren.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel.

Jean-Luc Baeriswyl

Hotel om nog eens naar toe te gaan

Jellema
4-8-2016

Kamer was prima. Bedden lagen goed. Badkamer kan wel opknapbeurt gebruiken. Wel netjes en schoon, maar douchen in het bad met een douchegordijn ervoor is niet van deze tijd.

Ontbijt uitstekend en ruim voldoende. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Vlakbij trein-en busstation. 5 minuten naar den Haag en kleine 45 minuten naar Rotterdam.

Geen last van lawaai treinen, zoals eerder door anderen wordt vermeld.

Jean Luc Baeriswyl, E-Commerce Manager Nederland, 19-8-2016

Geachte heer / mevrouw Jellema,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie op uw verblijf in ons hotel. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw tevredenheid aan ons te uiten. U kunt erop rekenen dat uw positieve reactie ons nog meer motiveert om het streven naar kwaliteit in service te blijven verbeteren

Het is voor ons van groot belang dat onze gasten vooraf een goede impressie hebben van ons hotel.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in ons hotel.

Jean Luc Baeriswyl

Nooit meer

Petra
27-7-2016

Vreselijk uitzicht maar vooral heel veel lawaai. We zaten met ons raam gelijk op het dak met allerlei ventilatoren en afzuigers ed. Raam moest dicht vanwege al dat geluid maar helaas toen nog hoorbaar.

Om half 7 wakker van enorme lawaai van boren/ wat constant doorging.

We waren naar een hotel gegaan om eens goed te kunnen slapen en niet wakker te worden van lawaai en geklus Bij ons thuis zijn de achterburen al een half jaar aan het klussen

Maar helaas wat een domper !!

Nooit meer dit hotel

Jean-Luc Baeriswyl, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 2-8-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen het verloop van uw verblijf in ons hotel kenbaar te maken.

Het spijt ons dat u de ervaring met het geluid op de kamer als negatief heeft ervaren.

We hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Jean-Luc Baeriswyl, General Manager

Vanaf binnenkomst voel je je welkom. Het receptiepersoneel weet wat hospitality. is De (premium-)kamer was keurig ingericht, schoon en voorzien van alle gemakken. Na een avondje Tasty-comedy hebben we lekker geslapen. Met 'n kop nespresso-koffie is het ook nog eens heerlijk relaxed opstaan. 't Enige kritiekpuntje wat we kunnen bedenken is de sobere badkamer/wc, de badkuip met douchegordijn paste niet helemaal bij de stijl van de rest van de kamer.

General manager, E-Commerce Manager Nederland, 5-7-2016

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel en uw feedback daarop. Wat ontzettend leuk dat u zo heeft genoten van onze service en kamers.

Bedankt voor uw tip over onze badkamers.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in ons hotel.

Valt te doen

Kimberley
25-6-2016

Het hotel is schoon. De mensen zijn over het algemeen vriendelijk maar lijken er niet altijd evenveel zin in te hebben. De douche is prima om je even mee af te spoelen maar niet echt luxe ofzo. Had net wat meer verwacht van een 4 sterren hotel.

General manager, E-Commerce Manager Nederland, 5-7-2016

Beste gast,

Wat vervelend dat wij u niet een geweldige beleving hebben kunnen bieden.

Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

General manager

Vieze kamer, veel te duur!

Karin
17-5-2016

Toen we in onze kamer aankwamen bleek dat deze niet schoongemaakt was. We kregen een nieuwe kamer maar bij deze kamer zaten vlekken op de laken en waren de glazen vies. Uiteindelijk kregen we weer een nieuwe kamer, deze was wel schoon. Het had het personeel wel netjes gestaan om ons iets aan te bieden voor al dit ongemak, maar dat deden ze niet. Een korting of een flesje wijn of iets dergelijks had wel wat goed gemaakt..

We hadden een superior kamer geboekt, maar vonden de kamer erg tegenvallen voor de prijs. De kamers zijn duur en bij superior kamer verwacht ik meer luxe dan dat je krijgt. Ook moet je douchen in bad, erg ouderwets! Het ontbijt was ok maar niet heel uitgebreid, ik ben blij dat het bij ons in het pakket zat, hier zou ik nooit 19,50 per persoon voor over hebben!

De gratis wifi is ook belachelijk langzaam, voor de snelste wifi betaal je €50 per dag, belachelijk!!

Ik zou dit hotel zeker afraden, de prijs-kwaliteit verhouding is het niet waard..

De General manager, E-Commerce Manager Nederland, 27-5-2016

Beste Karin,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

De general manager

Nooit meer!

H vd Heide
25-9-2015

Slapen onmogelijk. Raam dicht te benauwd, raam open enorme herrie naastgelegen treinstation en de A 12. Receptie slecht geen service bij iets buiten de standaard procedure, klantonvriendelijk. Kamer en bed goed, maar klein bad waar je in staat te douchen achter een douchegordijn niet van deze tijd.

General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 1-10-2015

Geachte heer, mevrouw vd Heide,

Hartelijk dank dat u de tijd heef genomen om uw ervaring te delen.

In het hotel zijn ook kamers aan de achterzijde beschikbaar welke wat rustiger gelegen zijn. Ik zal in uw profiel vermelden dat u een kamer aan deze zijde prefereert.

Graag wil ik u ook vragen om uw contact gegevens te sturen naar Hotel.Voorburg@moevenpick.com met referentie deze review. Dan kan ik u persoonlijk nog wat vragen stellen m.b.t. de receptie zodat wij dat kunnen meenemen in de verbetering van onze service & kwaliteit.

Wij horen graag van u.

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Voorburg - Den Haag (gesloten) in Voorburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Voorburg - Den Haag (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick Voorburg - Den Haag (gesloten) scoort een 7.17 uit 10 op basis van 45 reviews.