Hotel Ibis Vlaardingen

16 reviews over Hotel Ibis Vlaardingen in het Nederlands

lachertje dus nooit weer

max slager
17-8-2018

liggin goed ontvangst oke.

kamer gaat

eten drama

een redelijke doe het zelf zaak

zonder service.

heks zonder bezem bij ontbijt

Grote ontgoocheling

Lisafrsa
10-2-2018

Kamer Ok,onthaal zeer goed,eten niet te vreten,onvriendelijke ober !

Bij aankomst in het hotel kregen we op eigen vraag te horen dat er wel een beperkte kaart is in het weekend om te eten...wat voor ons wel leuk leek.we bestelden een fles rosé dat niet koud was!we bestelden toen met 4 personen 3 verschillende gerechten en waren de enige die er zouden eten !na de bestelling kwamen ze 10 min. Later zeggen dat er 2! Gerechten niet meer te verkrijgen waren en stelden ze iets anders voor...dat was heel weinig en veel te pikant,geen saus...om over de rest nog maar te zwijgen.We hebben het ook gemeld en er is geen reactie op gekomen!Nog nooit in ons leven zo ontgoocheld geweest op een weekendje uit! Wij gaan op weekend om ons te amuseren en dan kom je dit tegen...ofwel dringend een andere kok zoeken ofwel stoppen met de Barslechte keuken ! Heb ik ook tegen een medewerker gezegd die weinig oren had naar onze ervaring!zijn antwoord was dat dit een eindeloze discussie zou worden!Nooit meer Ibis

Fijn hotel

Fam. Martens
26-10-2017

Keurig hotel. Kleine mooie en schone kamer met heerlijke hoge bedden. Schone badkamer met douche. Verduisterende gordijnen ook erg fijn. Dubbel glas houdt geluid van buiten goed tegen. Binnen een kwartier ben je in Rotterdam. We heben genoten! Komen graag nog eens terug.

viel zwaar tegen

lanet
22-6-2017

kleine kamers, geen koelkast, kamer was redelijk schoon maar wel veel spinrag bij de ramen, ontbijt is geen €15 waard. De nachtportier kan beter ander werk zoeken want dat is geen visite kaartje, wat een sjacherein.

modern

trudy
6-7-2015

1 nacht hier geslapen met man om het buurfeestje te ontlopen! De kamer was compact maar alles zat erin, vooral het grote bed en het leuke uitzicht. De receptioniste was vriendelijk en vrolijk, er was een bar waar je tijdschriften en kranten kon lezen en de prijs was uiterst aangenaam !

We zouden dit nachtje beslist overdoen.

Ibis Hotel Vlaardingen is niet voor herhaling vatbaar. Een karige bedoeling en niet echt klantvriendelijk. Ik had 2 kamers geboekt. Er stond er maar 1 gereserveerd. Kan natuurlijk gebeuren. Ik had gevraagd voor 1 groot 2 pers.bed en niet 2x een 1 pers.bed. Hadden ze niet meer. Och kan ook nog gebeuren. Had geboekt en betaald inclusief ontbijt maar ze wilden ons het ontbijt nogmaals laten betalen. Tja hoeveel kan er op 1 reservering misgaan. Naar later bleek hadden ze wel een 2 pers.bed want daar sliep het andere koppel in waar we mee samen waren. Alhoewel zij 3 uur later incheckten als ons. Dus toen wij kwamen hadden ze het nog wel. Om aan te tonen dat we het ontbijt hadden betaald moest ik dit maar bewijzen d.m.v. mijn bankafschrift te overleggen zodat ze konden zien dat we dit ook betaald hadden. Nou dit vind ik de omgekeerde wereld. Alsof ik dat meeneem als ik een weekendje weg ben. Zij kunnen toch ook zien welke betaling ze ontvangen hebben? Zo kan ik nog wel even doorgaan.......

Hier zullen we niet snel terug komen

Kim
12-11-2012

De lobby zag er mooi uit. Meisje bij het inchecken zij bij inchecken geen gedag, gaf ons alleen een formulier wat we moesten invullen. De prijs bij de reserving, aan de telefoon was afgesproken prijs 52 euro met hond. 2maal gecheckt. Bij betaling moesten we 67 euro afrekenen, wegens de hond. Benoemt wat telefonisch was afgesproken daar had het meisje geen boodschap aan. We moesten betalen, gezien het al laat was toch maar gedaan. Verder zei ze geen boe of bah. De kamer was klein, maar schoon en netjes. Bedden lagen redelijk. Het was enorm benauwd op de kamer maar het raam kon niet open omdat een enorm piepend geluid maakte door de tocht. Het ontbijt was de 15 euro! absoluut niet waard, er was geen cappucino, koffie smaakte niet lekker, roerei was droog, fruit zag er niet vers uit en keuze was matig. Wij zullen hier niet terug komen, hoewel de ligging erg makkelijk en centraal ligt.

Slechte bedden

Esther
18-11-2011

Basic hotel. Kleine kamers, wel schoon en netjes. Zeer slechte matrassen. We hadden een tweepersoonsbed waarbij we van beide kanten naar het midden toe rolden. Erg doorgezakte matras. Ik heb geen oog dichtgedaan. Ontbijt was prima in orde. Het valt me op dat bij het verlaten van een hotel, bijna nooit meer gevraagd word of alles naar wens was.

Net hotel en gemakkelijke ligging

viss6186
20-3-2011

Hotel ligt naast de snelweg en Mac donalds, voldoende parkeergelegenheid en verder ligt het centraal...je zit in 5 minuten in het centrum( leuk langs een haven)

Redelijk

Wendy
23-10-2010

Prima kamers, maar wij vinden de bedden veel te hard...

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Vlaardingen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Vlaardingen in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Vlaardingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.