Hotel Delta Hotel Vlaardingen

Hotel Delta Hotel Vlaardingen
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Delta Hotel Vlaardingen voor je op een rij gezet:

118 reviews over Hotel Delta Hotel Vlaardingen in het Nederlands

Heerlijk verblijf.

Elke
23-8-2016

Fijn hotel op een bijzondere plek, heerlijk rustgevend. Vanuit het hotel is het 10 minuten lopen naar het centrum met verschillende leuke winkeltjes en eettentjes.

De kamers zijn erg schoon en netjes, airco, heerlijk bed, nette badkamer etc. Ook het ontbijt was top! Ruime keus en alles werd telkens bijgevuld, Engels ontbijt, verschillende broodsoorten, harde zachte broodjes en eindelijk in een hotel een keer goede croissants. Veel beleg ook zalm en brie. Yoghurt, vers fruit, ook meloen en ananas. Etc....

Al met al... De moeite waard!

Geen aanrader

Anoniem
16-8-2016

Hadden een kamer aan het water geboekt. Bij aankomst bleek dat we (heel) schuin op het water keken, grootste gedeelte van het uitzicht was toch echt het vaste land. Jammer! Echt een minpunt. Kamers zijn ook erg gehorig en klein. Alles is nogal gedateerd. Slechte bedden voor personen die snel last hebben van rugklachten. Ontbijt was prima. Eten was vers en goed.

Voor de echte toerist een prima hotel met veel bezienswaardigheden in de buurt, voor de genieter van rust en ruimte geen aanrader, te druk en 'stads'.

Fantastische ligging

Norbert
12-8-2016

Ideale ligging voor liefhebbers van scheepvaart. Ook ideaal voor bezoek Rotterdam.(treinstation op 500 m)

Rustig gelegen met voldoende parkeergelegenheid.

Kamers zijn volledig uitgerust. Lekker ontbijt.

Een aanrader.

Super leuk hotel op top locatie

Angela
27-6-2016

Super leuk hotel, zeer vriendelijk personeel. Bediening maakt het je zo gemakkelijk en comfortabel mogelijk. Wil je drank mee naar de kamer nemen, prima, zet het lege vaatwerk op de gang en ze halen het 's nachts weer op. Eten, zowel ontbijt als diner heerlijk. Kamer was zeer netjes en schoon, met bad en flatscreen tv. We hadden de Nautique kamer geboekt, vanuit je bed de boten zien langs varen.(etage 2) Geweldig ! En een ruime vensterbank waar je ook lekker op kunt zitten om naar buiten te kijken. Hotel heeft een eigen steiger om van daaruit met de watertaxi ergens heen te kunnen vertrekken. (belevenis op zich) Geen enkel minpunt voor ons !!!!

Heerlijk weekend gehad!

Ward
10-6-2016

Hotel leek me van te voren "vergane glorie"maar dat bleek zeker niet het geval. Mooi gelegen aan de Maas, gerenoveerde kamer (en badkamer) waarbij wij officieel een landkamer hadden maar omdat die aan de zijkant zat konden we toch nog mooi op de Maas kijken. En het restaurant/bar ligt natuurlijk helemaal mooi boven de Maas waardoor je (vooral bij mooi weer) heerlijk buiten schepen kan kijken terwijl je eet. Bediening was prima, maar ik zou ze wel aanraden wat zachter tegen elkaar te praten. Sommige dingen hoeven gasten niet te horen...

perfect hotel

penrod67
16-4-2016

we hadden een mooie kamer ,met uitzicht op de waterweg ,dat was schitterend ,een goed bed en hoofdkussens,mooie bad kamer en hotelkamer .ontbijt perfect,een goed wifi ontvangst ,vriendelijk personeel.zie film

Gweldig hotel met prima service

Reiner Helmreich
19-3-2016

er is eigenlijk niets negatiefs te melden

Heerlijk

T. de Laat
31-1-2016

Dit is een heel fijn en fantastisch gelegen hotel : en wel....omdat de horizon vanuit Maas kamers bezaaid is met vele lichtjes van de haven en voorbij varende boten. De wereld trekt aan je voorbij en dat geeft een werelds gevoel.

Goed hotel,mooie ligging

Rob
31-1-2016

Het hotel ligt mooi aan het water.Je kunt tijdens het ontbijt mooi de schepen bekijken die langs varen.Ontbijt was uitgebreid en gewoon top!.

Hotel is leuk ingericht. Kamer was netjes. Badkamer kan een renovatie gebruiken. Ontbijt was goed maar er zouden wat meer tafeltjes mogen zijn om aan te zitten. Wij hadden bij de reservering een hightea. Dit was bij aankomst niet bekend maar werd netjes opgelost. De hightea zelf was goed. Op de avond dat wij daar waren was er ook een groot feest. Je moest door dit feest naar de lift. Wij zaten op de 4e verdieping. Helaas stond de muziek zo hard dat je deze nog steeds goed kon horen in je kamer. De muziek ging om middernacht uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delta Hotel Vlaardingen in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delta Hotel Vlaardingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delta Hotel Vlaardingen scoort een 8.4 uit 10 op basis van 120 reviews.