Hotel Delta Hotel Vlaardingen

Hotel Delta Hotel Vlaardingen
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Delta Hotel Vlaardingen voor je op een rij gezet:

118 reviews over Hotel Delta Hotel Vlaardingen in het Nederlands

Erg genoten!!

Gerda Oostland
22-10-2017

Wij vonden t een heel leuk hotel

Schone kamers, klein maar prima badkamer met fijne douche

Fijne bedden en een prachtig uitzicht!!!

Heerlijk ontbijt, en een lekker diner

Kortom wij komen zeker terug

Aardig

v.d.kley
20-10-2017

Het hotel ligt schitterend. De kamer is mooi, inclusief mooie badkamer. Eten was heerlijk.

Minpunt

- de watertaxi brengt je in 10 minuten naar rotterdam. Helaas is niet gemeld dat deze taxi € 50,— kost

- bushalte voor het hotel. Deze rijdt alleen door vlaardingen en gaat niet naar rotterdam

- station vlaardingen is geen station meer maar wordt metro. Helaas de metro rijdt nog niet.

fantastisch

Corina
4-10-2017

heel leuk hotel aan de Maas

mooie uitzicht tijdens vanuit restaurant en kamers

Heel goed

Antje
21-9-2017

Mooie schone kamer. Uitgebreid ontbijt. Goede maaltijd

Nooit meer

Esther
30-8-2017

De kamer is klein. Het ontbijt wordt niet aangevuld. Ik heb ongeveer een kwartier

op brood moeten wachten en roerei was na een half uur nog niet aangevuld.

Diner is niets speciaals en een gedeelte was koud. Na ik dit zei werd het zwijgend

meegenomen en ook weer zwijgend neergezet. Het was nu nog niet goed warm

maar lauw.

Je moet hier echt alleen voor het uitzicht naar toe gaan.

fantastisch

J.A. de Graaf
27-8-2017

Wat een leuke hotel. we hadden een prachtige kamer (waterzicht) op de 6e verdieping. uitzicht op de nieuwe maas van uit ons bed. alles was keurig schoon en voorzien van alle luxe. diner prima en op het ontbijt was ook niets aan te merken. wij komen hier zeker nog eens terug.

Vragen naar kamer met uitzicht op de rivier!

Geen slechte ervaringen.

Fijn hotel, leuke locatie.

Jef
17-8-2017

Een heel mooi weekend gehad in Deltahotel Vlaardingen.

De kamer was aan de Maaszijde gelegen, en het uitzicht op de haven en de voorbij varende schepen was fantiastisch.

De kamer was mooi ingericht en verzorgd.

Bediening van het personeel is vriendelijk. Ook het eten is er lekker.

Tijdens ons verblijf werd de ontbijtruimte mooi gerenoveerd.

Enig minpunt vonden wij dat honden toegelaten werden in de ontbijtruimte. Het aaien van deze hond door personeel

In het restaurant is niet hygienisch.

Voor het overige alleen maar positief, en zeker voor herhaling vatbaar.

Prima verblijf gehad en een heerlijk ontbijt met uitzicht over de Maas. Schepen komen vlak langs! Vlaardingen en Maasluis een aanrader om te bezoeken...En den haag niet vergeten!!

2 heerlijke dagen .

Elisabeth
30-7-2017

heerlijk geslapen in de kapitein suite, en prima gegeten in het hotel.

Vooral het het vaarverkeer op de Nieuwe waterweg was geweldig om te zien van uit onze kamer.

Ook de high tea was lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delta Hotel Vlaardingen in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delta Hotel Vlaardingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delta Hotel Vlaardingen scoort een 8.4 uit 10 op basis van 120 reviews.