Hotel Delta Hotel Vlaardingen

Hotel Delta Hotel Vlaardingen
8,4

14 tips over Hotel Delta Hotel Vlaardingen

Suus, 5-6-2015
Met de watertaxi naar Rotterdam. Zag er spectaculair uit.
Sanne, 18-1-2015
Rondvaart haven, nationaal vuurwerk, winkelen, kubuswoningen, Hoek van Holland strand, bezoeken industriele haven.
Sanne vdZ, 6-1-2015
Erg leuk om een rondvaart te doen met spido (Rotterdam haven), met oud en nieuw naar de Erasmus brug tbv nationaal vuurwerk, hoek van Holland en strandwandeling.

We hebben een aantal aanbieders voor Delta Hotel Vlaardingen voor je op een rij gezet:

Steven, 3-11-2014
Ofwel neem je de duurste kamer dan heb je mss wel een mooi zicht maar de goedkopere kamers zijn echt zijn geld niet waard. Ze zouden deze beter niet aanbieden
k.coenen, 31-8-2014
De lunch is prima.Buiten op het terras is het prima vertoeven.
casperw, 7-8-2014

Voor mooi uitzicht boek dan "Nautische Kamer Matroos Waterzijde"

overige kamers beperkt(schuin)zicht op maas

op de site wordt aangegeven dat alle kamers Airconditioning hebben maar dat is niet waar.

Luna, 5-8-2014

Kapiteins suite.

Neem watertaxi uit Rdam

M Belt, 23-4-2014
Vlaardingen centrum is erg leuk met gezellige restaurantjes. En het is superleuk om met de watertaxi (aanlegsteiger bij het Delta hotel) naar Rotterdam te gaan.
Adrie, 26-12-2012
je kunt met de watertaxi naar rotterdam, niet gedaan deze keer, maar het onthouden waard.
Ria, 2-12-2012
De watertaxi naast het hotel brengt je naar Rotterdam