Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

Bed and Breakfast De Vreemde Vogel
8,4

8 tips over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

Maaike Verschueren, 17-4-2015
Veel leuke activiteiten in de groene omgeving.
Dick Schutte, 23-2-2015
Als je achter het terrein afloopt kom je in een prachtig natuurgebied terecht waar je heerlijk kunt wandelen. Je fiets meenemen is ook een aanrader.
marlieke, 14-1-2015
houd ze in de gaten op facebook, staan leuke acties op

Marco, 24-12-2014
Maak je eigen pizza en bak hem in de oven op het terras.
Ellen, 9-11-2014
Als je er bent is een bezoek aan Rotterdam zeker de moeite waard. SS Rotterdam is erg leuk met kinderen en zeker aan te bevelen.
mathilda, 4-9-2014
Tips voor de omgeving: SS Rotterdam de complete rondleiding (neem er de tijd voor) Brandweer museum Hellevoetsluis in combinatie met heerlijke lunch bij Michiel de Ruyter. Eten bij de Hofnar in Vlaardingen. Het Museum Stoom Depot in Rotterdam voor liefhebbers van stoomlocomotieven.

mirjam, 24-8-2014
Museon in den haag en lekker eten in de hofnar in vlaardingen
Henk, 14-8-2014
Neem speelgoed mee, zoals badminton, bal oid.