De Luchtreiziger Ballonvaarten

De Luchtreiziger Ballonvaarten

9.5Fenomenaal

• 9Johan07-09-2010

Bijzondere ervaring, zeer de moeite waard.

Ik ha nog nooit eerder ballon gevaren. Dit was een bijzonder leuke en mooie ervaring. De luchtreiziger heeft een plezierige en prettige piloot. Die leuk kan verhalen en aardige wetenswaardigheden over luchtballonvaren kan vertellen.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 10Hilda Giesselbach03-09-2015

Fantastische ervaring

Dat het ervaren en gepassioneerde.medewerkers zijn en dat het superleuk is

Gereisd in augustus 2015

• 8janneke van tol08-09-2015

ontzettend gaaf

was erg gezellig, heb genoten van het mooie uitzicht, de landing was ook perfekt.

Alleen gereisd in juli 2015

• 9cor mookhoek06-09-2015

geweldig

het was een geweldige ervaring ,een heel goede vlucht gehad

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10ellen treurniet05-09-2015

super fantastisch

Het was een superavond. Erg indrukwekkend hoe het allemaal in zijn werk gaat . De Ballon uitvouwen het mandje gereed maken en alles wat er omheen gebeurt om nooit te vergeten.Zeker als je dan ineens de lucht in gaat waanzinnig.

Alleen gereisd in augustus 2015

• 9Maarten04-09-2015

Hartstikke leuk!

De ballonvaart was nog leuker dan we hadden gedacht. Wat een prachtig uitzicht!! Je bent vlakbij huizen, wegen, bomen, weilanden, sloten, maar dan vanuit de lucht; fantastisch! Alles was heel goed verzorgd, grote complimenten.

augustus 2015

• 9Marcel02-09-2015

Bijzondere ervaring

Het was een bijzondere ervaring; een prima vaart; een goede landing en een sociale activiteit om alles weer in de wagen te krijgen. We hebben er van genoten!

augustus 2015

• 9Veronique van den Hondel- Rupert08-09-2015

Geweldig !

Geweldige ballonvaart gemaakt. Opgestegen bij Waddinxveen en we gingen richting Utrecht. Mooi helder weer , prachtig uitzicht en wat een rust.... Ik was met mijn man en twee volwassen kinderen. Totaal waren er 12 passagiers en twee vaarders aan boord. Iedereen hielp een beetje met het oplaten en opruimen van de ballon. Redelijk rustige landing in weiland. Champagne en vaarbewijs. Allemaal goed verzorgd. Netjes weer terug gebracht naar Waddinxveen. Het was een wereldavond.

juli 2015

• 9Yvonne08-07-2019

Geweldige ervaring

Geweldige ervaring! We zijn van Oudewater naar Leerbroek gevaren. Leuk en leerzaam verhaal van onze Piloot Gert-Jan. Verschillende hoogtes voor de afwisseling. Echt leuk om boven de dorpjes te varen en contact te maken met de mensen op de grond, maar ook heerlijk rustig boven de weilanden, met af en toe het geblaf van een geschrokken hond..

Gereisd met partner in juli 2019

• 8marieke_moerman29-11-2011

Wat een leuke ervaring!

Prettige communicatie vooraf met een persoonlijke benadering. Ook fijn is dat je maar met zo'n 8 personen de ballonvaart maakt bij De Luchtreiziger. Bij het andere bedrijf waren dat veel meer mensen tegelijk. Mooie luchtballon ook!

Gereisd met partner in september 2011

10 van de 71 reviews gezien