Hotel Campanile Vlaardingen

KinderhotelWeer vandaag5°2°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Vlaardingen voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Campanile Vlaardingen in het Nederlands

Eerder uitgecheckt

Sander
15-9-2018

Het was al geen goed begin, aangezien het er allemaal vreselijk versleten en vies uit zag (ik heb 3 zilvervisjes gezien). Het enige stopcontact wat ik had zat op 2 meter hoogte, handig als je je telefoon op wilt laden. Verder was er nog een lamp kapot. Maar dan de bedden, die zijn hier werkelijk een traktatie! Ze zijn zo verschrikkelijk hard dat ik letterlijk niet heb geslapen, wat vreemd was aangezien ik heel erg moe was. Ik heb ze zelfs geprobeerd zachter te maken met twee dekens maar dit heeft helaas niet geholpen. Ik had net zo goed op de grond kunnen slapen. Verder moet je als je wilt douchen in een rond glad bad staan. Als je wat ouder bent, zou ik daardoor hier zeker al niet verblijven. Voor mij is dit absoluut het slechtste hotel waar ik geweest ben. Ik heb meteen na deze nacht uitgecheckt, mijn geld niet teruggekregen, maar thuis weer heerlijk geslapen.

Ga hier NIET naartoe!

LEJ
9-4-2018

Bij aankomst stonden er al groepjes mannen uit het Oostblok op de galerij veel herrie te maken. Meteen gemeld bij de receptie, maar hier werd heel lauw op gereageerd "wij zaten een verdieping hoger". Kamer gedateerd en erg klein. Weinig handdoeken, maar één klein lampje dat het deed en kaarsvet vlekken op het beddengoed. Omdat het mooi weer was, wilden wij buiten op de galerij gaan zitten, maar de groep mannen was nu ook aan het blowen. Daardoor konden we niet voor onze kamer zitten. Op de parkeerterreinen hingen steeds groepjes mannen of vrouwen rond. 's Nachts was het zeer onrustig; tot 03:30 uur werd er hardop gesproken met elkaar, ze waren druk in de weer met van alles, veel herrie. Dit is duidelijk een hotel waar mannen voor langere tijd verblijven en dat zorgt voor een bepaalde 'sfeer'. Het was net een slechte film. Ga hier NIET naartoe.

Nooit meer!!

Kolk
11-3-2018

Een Motel inplaats van een hotel en geen lift.

Kleine kamer, heel oud en niet echt schoon. Twee wiebelende eetkamerstoelen met gescheurde zittingen, een open kast met 3 hangertjes en de planken te hoog om iets op te leggen. Een haakje aan de muur om 2 winterjassen op te hangen. Geen nachtkastjes of plankjes. Niets om je koffer op te leggen dus bukken om je kleding te pakken, heel fijn als je minder valide bent!!! 2 grote kieren onder de deur naar heel klein halletje en de deur naar kamer naast ons, kou gierde over de vloer.

Dus 1 jas voor een kier en een grote plastic zak in de andere kier. Wastafelkraan gesloopt en de douchekop gaf de helft aan water, de andere helft kwam via de aansluiting bij t bad naar buiten. Ook liep er steeds een grote rat voor onde deur heen en weer. Geheel niet bang!!

Ontbijt zeer karig met weinig maar uitgedroogd brood, zijn verder naar de .macDonald gegaan.

Nooit meer dit Motel! Raad het iedereen af!!

Guido S., Manager, 12-3-2018

Geachte gast,

Bedankt dat u uw tijd heeft genomen uw ervaring met ons te delen. Dit geeft ons de mogelijkheid onszelf te verbeteren. Het is erg spijtig dat uw verblijf niet naar wens is verlopen. Wij doen dagelijkse controles op de kamers om onze kwaliteit te waarborgen. Helaas in uw geval hebben wij u onze standaard kwaliteit niet kunnen geven. Bij melding van uw bevindingen hadden we u zeker een andere kamer aangeboden. Wij hebben maandelijks preventieve controles om ongedierte tegen te gaan. Gezien er geen activiteit is geconstateerd in- en rond het hotel, kan ik u verzekeren dat de rat in kwestie op doortocht was. Ons ontbijt wordt door onze gasten vaak gewaardeerd, dus is het ook zeer vervelend dat u ons ontbijt karig heeft aangetroffen, Wij krijgen dagelijks ons brood vers binnen (behalve zondags) en dienen ons buffet ten aller tijden aan te vullen. Graag vraag ik u dan ook persoonlijk contact op te nemen met ons, zodat wij dit incident samen kunnen bespreken. Hopelijk kan ik u overtuigen nog eens bij ons terug te komen. U kunt zich richten aan vlaardingen@campanile.com t.a.v. het management. Dan zal ik spoedig contact met u opnemen.

Prijs/kwaliteit in orde.

Roy Brasker
2-1-2018

Eenvoudig maar goed verzorgd hotel. De kamers zijn niet groot maar wel schoon en voorzien van alle basisvoorzieningen. Bedden slapen prima. Pluspunt was de waterkoker en koffie/thee voorzieningen. Personeel was vriendelijk en ontbijtbuffet was uitstekend! Prijs/kwaliteit is in balans. Ik ben ook in de hotels in Leeuwarden en Eindhoven geweest. Campanile weet zijn service in al deze vestigingen op een gelijk, acceptabel niveau te houden.

Nooit meer waardeloos hotel kortom afrader

michels
27-12-2017

donderdag gereserveerd telefonisch voor vrijdag morgen 8.00 uur kom om 8.45 aan verkeerde kamer sorry werd er gezegd en oh ja komen ook nog 35.00 euro vroegboekkosten bij totaal dus 95.00 euro is bij de reservering niks over gezegd en oh ja u kunt pas om 11.00 uur in de kamer dus 35.00 extra voor 1 uur eerder sorry te gek voor worden wil om 8 uur gaan slapen voor 90.00 euro kan je in ander hotel slapen en dat is wel een andere categorie denk ik .

helaas dit is al voor de Derde keer een tegenvaller hier vorige keer ook niet de juiste kamer en een keer een kamer die nog smerig was en steeds Sorry maar daar heb je zo weinig aan heb direct een kamer geregeld in nootdorp was geen probleem kon gelijk komen 10 min rijden kosten 61.00 euro niks vroegboek kosten kortom ik ga Nooit meer naar vlaardingen restaurant is een patatzaak en personeel totaal niet geintreseerd en managment is totaal niet te bereiken een schande voor deze organisatie

Goed hotel

Gina
1-12-2017

Goede bedden, heerlijke douche, dichtbij Rotterdam. De kamer mag wel eens een update krijgen, maar het was schoon en wij hebben heerlijk geslapen.

prima hotel, vriendelijk personeel,kamer is schoon

lanet
17-6-2017

menukaart is beperkt maar het eten is prima,

Hotel conform "Campanile standaard".

Harm
5-9-2016

Budgethotel. Kleine maar zeer nette kamer. Restaurant en bar hebben de uitstraling van een kantine. Het ontbijt was goed verzorgd.Het hotel is gunstig gelegen in de buurt van de snelwegen. Op 10 min loopafstand bevindt zich een bushalte richting centrum. Rond de bushalte is een behoorlijk winkelcentrum met veel kleinschalige horeca en dito winkeltjes.

G Doornbos
12-5-2016

Hier meerder weken geweest voor mijn werk.

Goed hotel huiselijk sfeer .

Kom hier graag nog eens terug

Armetierig hotel

MdeBB
24-4-2016

Wat een armoe dit hotel! €126 voor een zeer gehorige kamer, een bad waarin je moet douchen. Zo'n vies douchegordijn wat tegen je aanplakt tijdens het douchen. De doucheslang die losschiet uit de bevestiging wanneer er druk op komt te staan. En niet even een berichtje wanneer je vraagt om een specifieke kamer en die niet krijgt. Kleine moeite en scheelt frustratie! Gordijn wat los hangt, treurig... Ontbjjt karig, op verzoek wordt er wel een ei gebakken. Service was zeer keurig tijdens het "ontbijt". Wij kwamen na een zeer lange, vermoeiende dag aan km 3.30 uur s nachts en hoopten op een lekker hotel. Zo jammer dit. 1 positief puntje: alles was schoon!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Vlaardingen in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Vlaardingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.