Hotel Campanile Vlaardingen ***

Hotel Campanile Vlaardingen ***

Hotel Campanile Vlaardingen
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Vlaardingen voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Campanile Vlaardingen in het Nederlands

Prijs/kwaliteit in orde.

Roy Brasker, 2-1-2018

Eenvoudig maar goed verzorgd hotel. De kamers zijn niet groot maar wel schoon en voorzien van alle basisvoorzieningen. Bedden slapen prima. Pluspunt was de waterkoker en koffie/thee voorzieningen. Personeel was vriendelijk en ontbijtbuffet was uitstekend! Prijs/kwaliteit is in balans. Ik ben ook in de hotels in Leeuwarden en Eindhoven geweest. Campanile weet zijn service in al deze vestigingen op een gelijk, acceptabel niveau te houden.

Nooit meer waardeloos hotel kortom afrader

michels, 27-12-2017

donderdag gereserveerd telefonisch voor vrijdag morgen 8.00 uur kom om 8.45 aan verkeerde kamer sorry werd er gezegd en oh ja komen ook nog 35.00 euro vroegboekkosten bij totaal dus 95.00 euro is bij de reservering niks over gezegd en oh ja u kunt pas om 11.00 uur in de kamer dus 35.00 extra voor 1 uur eerder sorry te gek voor worden wil om 8 uur gaan slapen voor 90.00 euro kan je in ander hotel slapen en dat is wel een andere categorie denk ik .

helaas dit is al voor de Derde keer een tegenvaller hier vorige keer ook niet de juiste kamer en een keer een kamer die nog smerig was en steeds Sorry maar daar heb je zo weinig aan heb direct een kamer geregeld in nootdorp was geen probleem kon gelijk komen 10 min rijden kosten 61.00 euro niks vroegboek kosten kortom ik ga Nooit meer naar vlaardingen restaurant is een patatzaak en personeel totaal niet geintreseerd en managment is totaal niet te bereiken een schande voor deze organisatie

Goed hotel

Gina, 1-12-2017

Goede bedden, heerlijke douche, dichtbij Rotterdam. De kamer mag wel eens een update krijgen, maar het was schoon en wij hebben heerlijk geslapen.

menukaart is beperkt maar het eten is prima,

Hotel conform "Campanile standaard".

Harm, 5-9-2016

Budgethotel. Kleine maar zeer nette kamer. Restaurant en bar hebben de uitstraling van een kantine. Het ontbijt was goed verzorgd.Het hotel is gunstig gelegen in de buurt van de snelwegen. Op 10 min loopafstand bevindt zich een bushalte richting centrum. Rond de bushalte is een behoorlijk winkelcentrum met veel kleinschalige horeca en dito winkeltjes.

G Doornbos, 12-5-2016

Hier meerder weken geweest voor mijn werk.

Goed hotel huiselijk sfeer .

Kom hier graag nog eens terug

Armetierig hotel

MdeBB, 24-4-2016

Wat een armoe dit hotel! €126 voor een zeer gehorige kamer, een bad waarin je moet douchen. Zo'n vies douchegordijn wat tegen je aanplakt tijdens het douchen. De doucheslang die losschiet uit de bevestiging wanneer er druk op komt te staan. En niet even een berichtje wanneer je vraagt om een specifieke kamer en die niet krijgt. Kleine moeite en scheelt frustratie! Gordijn wat los hangt, treurig... Ontbjjt karig, op verzoek wordt er wel een ei gebakken. Service was zeer keurig tijdens het "ontbijt". Wij kwamen na een zeer lange, vermoeiende dag aan km 3.30 uur s nachts en hoopten op een lekker hotel. Zo jammer dit. 1 positief puntje: alles was schoon!

gewoon degelijk en dicht bij de snelweg

robert, 13-12-2015

Personeel vriendelijk en behulpzaam.Een grote snitzel met heerlijke patat en een koud biertje..Schone kamer met een fijn bed. Prima om een nachtje door te brengen.

niks mis mee

bdrukker, 18-9-2015

De ene Campanile vestiging is net iets beter dan de andere, maar bij allemaal is het devies:

Inchecken, héérlijk slapen in een prima bed en een schone kamer, en vervolgens weer uitchecken.

Campanile Vlaardingen is daarop geen uitzondering. Voor een kort zakelijk verblijf is er niks mis mee.

Aandachtspuntje: De receptie mag wat zorgvuldiger de gegevens controleren: Bij het inchecken werd er ten onrechte om betaling gevraagd (was vooruit via Ideal gedaan) en bij het uitchecken zou er bijna een ontbijt worden aangeboden, terwijl dat niet geboekt was.

Nooit Meer!!!!

Evelien, 20-5-2013

Alsof ik in een aftands motel uit een derde rangs film terecht ben gekomen.

De (2!!) Handdoeken niet gebruikt, omdat ze er erger uit zagen dan die ik voor het poetsen van mijn auto gebruik. Toen ik belde daarover werd gezegd ...dan kom je maar nieuwe halen!! Wat betekent. paar trappen af, door de stromende regen naar receptie en weer terug. Niet kunnen slapen vanwege het lawaai van de afzuiginstallatie in de badkamer, die niet kon worden uitgezet. En het was geen zacht brommen op de achtergrond!

De ontvangst....matig. Bij uitchecken vertelde ik beleefd dat dit verblijf niet was bevallen en waarom. Toen de receptioniste schaapachtig bleef kijken zonder reaktie te geven en ik haar daarom vroeg, werd zij boos en zijn wij vertrokken in de hoop er nooit meer te hoeven terugkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Vlaardingen in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Vlaardingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Vlaardingen scoort een 6.7 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: