Tijdelijk €25 aanbetaling

Bastion Deluxe Rotterdam Beneluxtunnel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bastion Deluxe Rotterdam Beneluxtunnel voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 6 reviews
+24

6VoldoendeScore uit 6 reviews
  • 6Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Bastion Deluxe Rotterdam Beneluxtunnel

• 6Fred30-01-2023

Slapen oké Maar avond eten ga buiten de deur

Kamers goed Ontbijt oké 👍 Eten nog eens geprobeerd …..erg slecht (schnitzel)

• 5Chris17-05-2017

Redelijk hotel

Voor mijn werk een aantal dagen verbleven in het hotel. Het eten was prima de kamer schoon. Ligging is prima.

Helaas bijna dagelijks moeten zoeken naar een plek om te ontbijten. Niet omdat er veel mensen in het eet gedeelte zitten 'nee' omdat de vieze vast van mijn mede hotel bezoekers er nog stond. Ook een regelmatig gebrek aan borden of bakjes voor het fruit. Tot slot was het eten en drinken geregeld op waardoor je mis pakte. De kamers zijn erg warm en kon helaas niet zelf bepalen welke temperatuur ik in mn kamer wil.

De lunchpaketjes werden keurig meegegeven in een koeltasje wat een mooie service is.

• 8Fred11-05-2016

Goede ligging

Kamers en sanitair okay, weinig faciliteiten.

Manager E-Commerce, 13-05-2016

Beste Fred,

Dank u wel voor uw verblijf in ons hotel! Fijn dat de kaner goed is bevallen.

Hopelijk heeft u lekker geslapen en mogen we u nog een verwelkomen bij Bastion Hotels.

Met vriendelijke groet, Team E-Commerce

• 3Marisa09-01-2015

Nog nooit zo iets meegemaakt

Ik ben nog nooit zo iets meegemaakt en kom hier ook nooit meer terug. Wij komen eerst aan in ons hotel. Is de reservering niet goed doorgekomen. Dat was al irritant, maar niks aan te doen. Toen kregen we eindelijk onze kamer toegewezen. Wij gaan naar onze kamer, doen de deur open en zetten onze spullen neer. Zien we dat er al andere spullen staan. Schoenen, portemonnee etc. De kamer was dus al bezet. Wij zijn zo snel mogelijk de hotelkamer uitgegaan en naar de receptie gegaan. Wij melden het probleem en het enige wat we te horen kregen was: "Ik snap er helemaal niks van". Geen drankje van het huis ofzo. Nou goed. Enfin. Wij krijgen een nieuwe kamer toegewezen, we gaan erheen. Doet het kaartje het niet. Wij weer naar beneden, nieuw kaartje opgehaald. Wij doen de deur open, willen naar binnen lopen, horen we ineens: "Hallo?". Lag er dus gewoon iemand te slapen! Wij zijn dus voor de tweede keer een kamer ingestuurd die bezet was. Belachelijk. Weer kregen we niets ter compensatie.

• 9Jim08030-12-2014

Strak en net hotel

Het is een mooi strak en schoon hotel. Voldoende parkeerplaatsen en je zit zo op de snelweg. Service is correct en de mensen denken goed mee. Vriendelijke personeel. De kamer zag er schoon en netjes uit.

• 4Marielle09-09-2011

Hoe promoot je een pas geopend hotel

Mevrouw, uw kamer is niet meer gereserveerd, want u heeft niet vooruit betaald. Ik ben er zeker van dat ik betaald heb. Nee hoor, we reserveren geen kamer voor u maar we hebben lege kamers genoeg. Nou dan kan u er toch een voor mij reserveren. Nee zo is onze procedure nu eenmaal. Of u moet me uw creditcardnummer geven. Dat dacht ik niet. Waarom belt u e dan, als u toch niets voor mij wilt reserveren in het lege hotel. Aangekomen bij het htel. Oh mevrouw u heeft reserveerd en betaald. Waarom belt die collega dan om te vertellen dat ik geen kamer heb. Dat zal het systeem wel zijn. 's-avonds vriendelijk geholpen. Ook toen bleek dat de airco lekte. Nieuwe lege kamer gekregen. 's-ochtends mijn verhaal verteld. Ja dat is echt slecht. Ja ons systeem doet dat vaker. Gelukkig heeft u een lekker ontbijt gehad. Daar was ik niet voor gekomen.

Niet de beste eerste indrukb of er dan nog een tweede indruk komt?

Manager E-Commerce, 13-09-2012

Geachte gast, hartelijk dank voor uw opmerkingen die u heeft geschreven op Zoover. Helaas hebben wij niet voldaan aan uw verwachtingen. Ik bied hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u ervan dat uw opmerkingen zullen worden mee genomen in de plannen. Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus en ik hoop dan ook dat u mijn excuses accepteert .

Met vriendelijke groeten, Maik Willems

Hotel Bastion Deluxe Rotterdam Beneluxtunnel info