6VoldoendeScore uit 6 reviews
49
  • 7
    Kamers
  • 2.5
    Eten
  • 6.5
    Service
  • 8
    Ligging
  • 6.7
    Hygiëne
  • 6
    Prijs/kwaliteit

Ook leuk voor jou

Faciliteiten

Faciliteiten
  • Airconditioning

  • Liften

  • WiFi

  • Cafe

  • Restaurant

  • Internet

  • Wasserette

Kamerfaciliteiten
  • Rolstoel toegang

  • Minibar

  • TV

  • Kluis

Sport & Entertainment
  • Fitness

Overige informatie

De accommodatie
  • Totaal aantal kamers: 100

Contactgegevens

Adresgegevens

Schiedamsedijk 18, 3134 KK

Wat zeggen bezoekers over

Bastion Deluxe Rotterdam Beneluxtunnel

6VoldoendeScore uit 6 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Beoordeling

  • 7
    Kamers
  • 2.5
    Eten
  • 6.5
    Service
  • 8
    Ligging
  • 6.7
    Hygiëne
  • 6
    Prijs/kwaliteit

6 reviews

6
Slapen oké Maar avond eten ga buiten de deur
Door Fred op 30-01-2023
Alleen gereisd

Kamers goed Ontbijt oké 👍 Eten nog eens geprobeerd …..erg slecht (schnitzel)

5
Redelijk hotel
Door Chris op 17-05-2017
Zakelijk gereisd

Voor mijn werk een aantal dagen verbleven in het hotel. Het eten was prima de kamer schoon. Ligging is prima.

Helaas bijna dagelijks moeten zoeken naar een plek om te ontbijten. Niet omdat er veel mensen in het eet gedeelte zitten 'nee' omdat de vieze vast van mijn mede hotel bezoekers er nog stond. Ook een regelmatig gebrek aan borden of bakjes voor het fruit. Tot slot was het eten en drinken geregeld op waardoor je mis pakte. De kamers zijn erg warm en kon helaas niet zelf bepalen welke temperatuur ik in mn kamer wil.

De lunchpaketjes werden keurig meegegeven in een koeltasje wat een mooie service is.

8
Goede ligging
Door Fred op 11-05-2016
Zakelijk gereisd

Kamers en sanitair okay, weinig faciliteiten.

Bastion Deluxe Rotterdam Beneluxtunnel

3
Nog nooit zo iets meegemaakt
Door Marisa op 09-01-2015
Zakelijk gereisd

Ik ben nog nooit zo iets meegemaakt en kom hier ook nooit meer terug. Wij komen eerst aan in ons hotel. Is de reservering niet goed doorgekomen. Dat was al irritant, maar niks aan te doen. Toen kregen we eindelijk onze kamer toegewezen. Wij gaan naar onze kamer, doen de deur open en zetten onze spullen neer. Zien we dat er al andere spullen staan. Schoenen, portemonnee etc. De kamer was dus al bezet. Wij zijn zo snel mogelijk de hotelkamer uitgegaan en naar de receptie gegaan. Wij melden het probleem en het enige wat we te horen kregen was: "Ik snap er helemaal niks van". Geen drankje van het huis ofzo. Nou goed. Enfin. Wij krijgen een nieuwe kamer toegewezen, we gaan erheen. Doet het kaartje het niet. Wij weer naar beneden, nieuw kaartje opgehaald. Wij doen de deur open, willen naar binnen lopen, horen we ineens: "Hallo?". Lag er dus gewoon iemand te slapen! Wij zijn dus voor de tweede keer een kamer ingestuurd die bezet was. Belachelijk. Weer kregen we niets ter compensatie.

9
Strak en net hotel
Door Jim080 op 30-12-2014
Alleen gereisd

Het is een mooi strak en schoon hotel. Voldoende parkeerplaatsen en je zit zo op de snelweg. Service is correct en de mensen denken goed mee. Vriendelijke personeel. De kamer zag er schoon en netjes uit.

4
Hoe promoot je een pas geopend hotel
Door Marielle op 09-09-2011
Zakelijk gereisd

Mevrouw, uw kamer is niet meer gereserveerd, want u heeft niet vooruit betaald. Ik ben er zeker van dat ik betaald heb. Nee hoor, we reserveren geen kamer voor u maar we hebben lege kamers genoeg. Nou dan kan u er toch een voor mij reserveren. Nee zo is onze procedure nu eenmaal. Of u moet me uw creditcardnummer geven. Dat dacht ik niet. Waarom belt u e dan, als u toch niets voor mij wilt reserveren in het lege hotel. Aangekomen bij het htel. Oh mevrouw u heeft reserveerd en betaald. Waarom belt die collega dan om te vertellen dat ik geen kamer heb. Dat zal het systeem wel zijn. 's-avonds vriendelijk geholpen. Ook toen bleek dat de airco lekte. Nieuwe lege kamer gekregen. 's-ochtends mijn verhaal verteld. Ja dat is echt slecht. Ja ons systeem doet dat vaker. Gelukkig heeft u een lekker ontbijt gehad. Daar was ik niet voor gekomen.

Niet de beste eerste indrukb of er dan nog een tweede indruk komt?

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.

We bewaren je voorkeuren. Zo vind je makkelijk jouw droomvakantie en krijg je alleen relevante advertenties te zien.