Hotel Fletcher Elzenduin

Kleine hotelsWeer vandaag5°2°
Hotel Fletcher Elzenduin
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Elzenduin voor je op een rij gezet:

235 reviews over Hotel Fletcher Elzenduin in het Nederlands

prima hotel, en een prachtige ligging!!

jeannette van der ende
23-2-2017

erg vriendelijk personeel, en goede verzorging van het ontbijt en de diners!

Op 10 augustus 1653 vond voor de kust van Ter Heijde aan Zee een zeeslag tussen de Engelse en de Hollandse oorlogsvloten plaats. De gegoede burgerij ging met picknickspullen op een duin met verrekijkers het verloop van deze zeeslag volgen. Jammer genoeg heeft het hotel niet tijdens ons verblijf gezorgd dat deze zeeslag werd nagespeeld. Daar hadden we wel op gehoopt. (Grapje). Verder niets dan lof voor de medewerkers die vriendelijk en behulpzaam ons verblijf hebben veraangenaamd. De ligging van het hotel is grandioos aan de rand van het dorp op letterlijk een steenworp afstand van het strand.

prima hotel. bijzondet gastvrij, vriendelijk.

wim van der Ende
22-2-2017

Goede ligging voor fietsen en wandelen.

Ik heb een fantastisch en heerlijk weekend gehad!

Monique van Peer
21-2-2017

Geweldige ligging, vlak aan de duinen en aan zee, fijne zitjes voor lunch , ontbijt enz, mooie kamer, mooie omgeving en het is er heerlijk rustig. ik heb zelf geen negatieve dingen ervaren, voor mij was ons weekendje Ter Heijde één grote traktatie en verwennerij!

prima verblijf op mooie locatie vlak bij zee.

Sylvain
19-2-2017

Prima hotel en goede keuken. Mooi strand , achterland stelt niets voor, veel kassen.

Voor herhaling vatbaar

Piet
16-2-2017

Breng Valentijnsdag hier door! Gezellige entourage in het restaurant, mooie rode roos gekregen, zoenwedstrijdje van precies 30 sec. (dat doe je normaal niet in een restaurant) en een zakje vol hartjes snoepjes mee op de kamer.

Zeer goed diner met vlotte, vriendelijke bediening.

Hotel licht één duin verwijdert van het strand (100 m.)

Al het personeel zeer voorkomend.

Opm.: bij de badmengkraan misten wij een gebruiksaanwijzing.en een mechanische afzuiging zou beter zijn dan de nu aanwezige natuurlijke ventilatie.

Bed zeer groot en sliep prima.

Fantastisch verblijf in een mooie omgeving

Dhr. T. Hermans
15-2-2017

Personeel servicegericht en heel klantvriendelijk. Niets is te veel en geeft een echt ontspannen gevoel. Goede open keuken, heerlijk 3 gangen diner in een net en sfeervol restaurant. Uitgebreid ontbijt. Kamer netjes en schoon. Ligging hotel is rustig en ideaal gelegen in de duinen van waaruit je binnen 3 minuten op het strand wandelt of over een goed aangelegen voet- en fietspad op de duin een fijne wandeling kunt maken, bijv. naar Kijkduin, 7km.

Heerlijk hotel met geweldige ligging

Saskia
15-2-2017

De leukste dingen aan dit hotel: de moderne (zo je wilt 'design') inrichting en de geweldige ligging: vanuit de ontbijtruimte kijk je op de duinen. Het is een paar minuten lopen en je staat op het strand, ideaal. Volgens mij zijn honden hier ook welkom, handig voor baasjes. Receptioniste is heel vriendelijk, ontbijt is prima. Ik kom eigenlijk zelden ergens twee keer, maar voor Elzenduin heb ik een uitzondering gemaakt. Echt een aanrader!

Vriendelijk personeel, goede maaltijden. en kamer.

Hilde en Nel
14-2-2017

Zie boven, maar daarnaast is Elzenduin in de winter niet aantrekkelijk. Terheide is aantrekkelijk

in de zomer met z'n duin en het strand.

Wat beter kan op de kamer:"de lastig te hanteren lichtknopjes en de zwakke verlichting.

Ook in de lounge was de verlichting slecht, behalve aan de leestafel, maar daar stonden hele hoge

stoelen omheen en dat was lastig voor ons, dames op leeftijd (Het Valentijnsdiner) was subliem!

goed hotel

conny slierendrecht
12-2-2017

Het enige na deel was ombouw van het bed daar stootte wij ons steeds aan. Verder geen problemen alles was helemaal te gek wij zijn zo vriendelijk en goed geholpen petje af voor het personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Elzenduin in Ter Heijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Elzenduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.