Viel erg tegen voor 4 sterren, weinig comfort.

Hotel Fletcher Elzenduin ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marieke

Viel erg tegen voor 4 sterren, weinig comfort.

Marieke
8-12-2017

Dit is inmiddels mijn 4e Fletcherhotel waarin ik overnacht, maar ik heb 3sterren hotels gezien die beter waren dan dit 4 sterrenhotel !! Het is hier ontzettend gehorig, het gordijn sluit niet en zit met paperclips (!) bovenaan dicht. De witte gordijnen laten 's nachts veel licht door waardoor het niet donker wordt. De balkondeur kon niet open waardoor we geen frisse lucht op de kamer konden creëren na bv douchen. In de badkamer was enorm veel schimmel en achterstallig onderhoud (1 lampje hing los, stukken pleisterwerk waren afgebrokkeld en de wastafel is niet meer netjes schoon te krijgen). Daarnaast vind ik de kamer erg basic voor een 4 sterren hotel; geen koelkastje, waterkoker, etc. wat ik normaal gesproken wél op een 4 sterren Fletcher hotelkamer vind. Qua ligging zit je hier prachtig, maar het hotel zelf is ons erg tegengevallen.